eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaPrzebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9299db21-82d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/34/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.32 Przebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.62.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1373317,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej” w ramach zadania pn.: Przebudowa drogi gminnej nr 104016 R ul. 3 Maja w Kolbuszowej wraz z niezbędna infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi.
Dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. NR Edycja 8/2023/3904/PolskiLad.
Realizacja inwestycji na podstawie: zgłoszenia wykonania robót budowlanych z dnia 26.01.2023 r.

Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. gruntów: 1274/2, 1413/2, 1885/4 położonych w miejscowości Kolbuszowa, gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski, województwo podkarpackie.

Zakres robót budowlanych obejmuje:
1. BRANŻA DROGOWA
1). Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe.
2). Przebudowa istniejącej nawierzchni jezdni ul. 3-go Maja – wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości ok. 352 m i szerokości 7,0 m wraz z konstrukcją podbudowy:
a) warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S – grub. 4 cm,
b) warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W – grub. 5 cm,
c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm – grub. 8 cm,
d) wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-cementowo-emulsyjnej (MCE) - metodą głębokiego recyklingu na zimno, grub. warstwy po zagęszczeniu 18 cm,
e) frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o śr. grub. 4 cm.
3). Przebudowa chodników
a) strona lewa o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (chodnik przy jezdni),
b) strona prawa o szerokości 1,5 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej (chodnik odsunięty od jezdni).
4). Budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy Dn 300 mm z rur PVC (SN8) o długości ok. 60 m wraz z montażem 2 szt. studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1200 mm i 4 szt. studzienek ściekowych o średnicy 500 mm (wpustów ulicznych).
5). Wymiana 8 szt. studzienek ściekowych o średnicy 500 mm (wpustów ulicznych) wraz z przykanalikami Dn 200 mm z rur PVC i włączenie do istniejącej kanalizacji deszczowej.
6). Przebudowa i budowa zjazdów zwykłych.
7). Budowa miejsc parkingowych.
8). Budowa kanału technologicznego z rur HDPE Dn 110 o długości ok. 394 m wraz z montażem 12 szt. studni kablowych SKR-1.
9). Zabezpieczenie istniejącej sieci teletechnicznej rurami ochronnymi dwudzielnymi o średnicy Dn 110 mm i sztywności obwodowej SN=5 kN/m2.
10). Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.
11). Rozbiórka istniejącego nieczynnego kolektora ogólnospławnego o średnicy 80 cm z rur betonowych (zlokalizowany w pasie drogowym w km ok od 0+250 do 0+357 str. P).
12). Roboty wykończeniowe.

2. PRZEBUDOWA SIECI GAZOWEJ NISKIEGO I ŚREDNIEGO CIŚNIENIA
1). Przebudowa istniejącej sieci gazowej
a) Na odcinku 1-2 (niskie ciśnienie) istniejące rury stalowe Dn100 należy przebudować na rury PE 100 SDR17,6 Dn110 na długości 15,0 m oraz zastosować rurę osłonową PE 100 SDR17,6 Dn 160 o długości 10,0m.
b) Na odcinku 3-4 (średnie ciśnienie) istniejące rury stalowe Dn40 należy przebudować na rury PE 100 SDR11 Dn63 na długości 10,0 m oraz zastosować rurę osłonową PE 100 SDR17,6 Dn 110 o długości 8,5m.
c) Roboty należy wykonać zgodnie z:
[1] WT znak: PSGJA.ZMSM.763A.093.114644.1.22 z dnia 14.06.2022 r. oraz aneksem do WT z dnia 10.02.2023 r.
[2] Uzgodnioną dokumentacją techniczną – nr uzgodnienia: PSGJA.ZMSM.764.051.1.23 z dnia 13.02.2023 r.

3. PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ
1). Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej
a) Na odcinku 1-2 istniejące rury Ø160 PVC należy przebudować na rury PE 100 SDR 17 Dn 150 na długości 12,0 m oraz zastosować rurę osłonową PE 100 SDR17 Dn 250 o długości 10,5 m.
b) Na odcinku 1-2 zamontować zasuwę odcinającą (sieciową) Dn150.
c) Na odcinku 1*-3 należy zastosować rury PE100 SDR 17 Dn 80 i wykonać przełączenie istniejącego hydrantu.
d) Na odcinku 1*-3 zamontować zasuwę odcinającą (hydrantową) Dn 80.
e) Roboty należy wykonać zgodnie z:
[1] WT znak: WK/S350-128/05/22 z dnia 30.05.2022 r. wydanymi przez ZGKiM Kolbuszowa Sp. z o.o.

4. PRZEBUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO WRAZ Z ZABEZPIECZENIEM ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY ELEKTROENERGETYCZNEJ
1). Demontaż istniejących opraw sodowych (11 szt.) i wymiana na oprawy Led z gniazdami NEMA i sterownikami oświetlenia, przystosowane do sterowania sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 0-10 V.
2). Przestawienie istniejących słupów oświetleniowych (3 szt.).
3). Przełożenie (korekta trasy kablowej nN) na odcinku A-B-C-D, E-F i G-H (ok. 239 m) – istniejący kabel odkopać i przełożyć poza miejsce kolizji zgodnie z PZT.
4). Założenie rur ochronnych (osłonowych) dwudzielnych o średnicy Dn 110 mm (w kolorze niebieskim) na długości ok. 165,0 m o sztywności obwodowej SN=5 kN/m2 na istniejących sieciach elektroenergetycznych.
5). Roboty należy wykonać zgodnie z:
a) WT znak: L.dz.RE02/RM/PŚ/2022/5/535/w z dnia 17.06.2022 r. wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A.
b) WT znak: RGKDiT.7011.18.1.2022.MD z dnia 01.06.2022 r. wydanymi przez Gminę Kolbuszowa.

Szczegółowe warunki dla opraw oświetleniowych Led oraz systemu sterowania.
Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet lub Smartly City. System powinien posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa.

Oprawy Led – minimalne parametry:
a) Obudowa wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, górna część korpusu wykonana z jednego elementu pozbawiona łączeń, zawiasów oraz żeber.
b) Korpus malowany proszkowo z powłoką elektrostatyczną umożliwiającą samoistne usuwanie zanieczyszczeń z obudowy
c) Obudowa dwukomorowa, oddzielna komora umożliwiająca podłączenie zasilania oraz elementów systemu sterowania.
d) Oprawa wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej.
e) Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zapobiegający przed kondensacją wilgoci wewnątrz oprawy.
f) Komora oprawy i osprzętu o szczelności IP 66.
g) Odporność na uderzenia - IK 07.
h) Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K.
i) Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 0 -10 V.
j) Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie.
k) Skuteczność świetlna oprawy (uwzględniająca wszystkie straty) min. 170 lm/W.
l) Współczynnik mocy (cos φ)≥0,98 dla mocy znamionowej, utrzymanie współczynnika mocy (cos φ) powyżej 0,95 przy sterowaniu oprawy w zakresie 0-100% mocy znamionowej.
m) Odporność oprawy na przepięcia: 10 kV.
n) Zaczep oprawy powinien stanowić integralną część oprawy i posiadać możliwość montażu na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupach oświetleniowych. Zaczep powinien mieć możliwość regulacji kąta pochylenia 0-15⁰ i -15-0⁰.
o) Strumień świetlny lampy – min. 10 200 lm.
p) Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7pin.
q) Gwarancja min. 7 lat (84 miesiące) od daty odbioru robót.

Szczegółowy zakres robót precyzują: materiały na zgłoszenie, projekty wykonawcze i szczegółowe specyfikacje techniczne. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.


UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.

Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:
a) Opisem Przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),
b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),
c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2530602,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1816799,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: PARZNIEWSKA 10

7.3.4) Miejscowość: PRUSZKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1816799,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.