Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00540945/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.wilczynska@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,149966,a26b984cad18fff1ad2ca45d8b6c7eef.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-109afb39-9346-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.154.2023.JW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części: Część 1 - MIĘSO
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 4080,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 2 - PRODUKTY NABIAŁOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.5.5.) Wartość części: 4844,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 3 - PRODUKTY ZBOŻOWE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 23499,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 4 - WARZYWA I OWOCE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 63078,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 5 - KARMA DLA PAPUG / STRUSI/ KAWII DOMOWEJ/ PANCERNIKA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03210000-6 - Zboża i ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 41310,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 6 - MROŻONE GRYZONIE
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03325000-3 - Małe zwierzęta
4.5.5.) Wartość części: 21502,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 7- KARMA DLA JASZCZUREK
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03325000-3 - Małe zwierzęta
4.5.5.) Wartość części: 12100,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 8 - KARMA DLA RYB AKWARIOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15710000-8 - Pasza dla zwierząt hodowlanych i innych
4.5.5.) Wartość części: 18490,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 9- SIANO ŁĄKOWE Z MIESZANKI TRAW, ZIÓŁ I ROŚLINMOTYLKOWYCH
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114000-3 - Słoma i siano
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę (sprzedaż wraz z transportem) artykułów żywieniowych, karmy, paszy przeznaczonej dla zwierząt utrzymywanych w ogrodzie zoologicznym znajdującym się w Sosnowcu.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 części:
Część 10 - SŁOMA ZBOŻOWA BALOTOWANA
3. Wymagania dotyczące dostaw zostały zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03114000-3 - Słoma i siano
4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 1 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 2 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 2 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4760,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 3 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 3 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18524,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18524,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 4 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 4 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57501,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57501,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 5 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 5 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47703,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47703,60 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17068,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27226,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17068,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugen Michalski KARMANIMAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 363859468
7.3.3) Ulica: ul. Szołdry 33
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 63-112
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17068,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-04 do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 7 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 7 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 8 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 8 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16501,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16501,32 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 9 :
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 9 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie części 10:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie części 10 :
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 18.12.2023 r. do godziny 10:00.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone oferty na poniższe części zamówienia przez Wykonawców :
1) STRAUSH F.H.U PAJDO JAN MSZANA GÓRNA 522, 34-733 MSZANA GÓRNA - w zakresie CZĘŚCI : 2, 3, 4, 9 i 10 zamówienia;
2) DRAGONLAND TOMASZ ZAWADZKI UL. MZURÓW 83, 42-320 MZURÓW - w zakresie CZĘŚCI : 7 zamówienia;
3) WYLĄG MICHAŁ UL. SZKOLNA 45, 42-350 MZYKI - w zakresie CZĘŚCI : 9 i 10 zamówienia;
4) KATRINEX WIECHECKI MARIUSZ UL. JAŁOWCOWA 12, 41-216 SOSNOWIEC - w zakresie CZĘŚCI: 1, 5 i 8 zamówienia.
Podczas badania i oceny ofert Zamawiający stwierdził, iż wszystkie powyższe oferty zostały złożone nieprawidłowo, ponieważ nie zostały opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym ani podpisem zaufanym ani podpisem osobistym, na co wskazuje Elektroniczne Poświadczenie Weryfikacji (EPW) stanowiące raport walidacyjny złożonego podpisu: weryfikator nie wykrył - pliku z podpisem. Tym samym stwierdzono ponad wszelką wątpliwość, że oferty w/w Wykonawców nie zostały sporządzona w formie zgodnej z zapisami SWZ, co z kolei przesądza o nieprawidłowości wniesienia oferty i jej nieważności, a w konsekwencji odrzucenia ofert. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na zadanie jak w tytule.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- "Budowa windy zewnętrznej przy wejściu głównym do budynku Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu przy Placu Medyków 1"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy windy zewnętrznej w budynku Sądu Rejonowego w Będzinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego i nadzoru inwestorskiego - postępowanie nr 2
- ZP-2200-12/25 USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Rozbudowa skrzyżowania ul. Braci Mieroszewskich z ul. Kasprzaka wraz z rozbudową fragmentu ul. Kasprzaka w ramach zadania pn.: Przebudowa ul. Kasprzaka w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dodatku paszowego dla bydła do Zakładu Doświadczalnego ITP-PIB w Biebrzy
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawy mięsa i wędlin na potrzeby działu żywienia Domu Pomocy Społecznej "Pod Sosnami" w Pułtusku
- Dostawa siana i słomy dla zwierząt w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Łodzi Sp. z o. o. w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.