Og³oszenie z dnia 2023-01-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00131865/01 - Wynik z dnia 2023-03-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KOZ£OWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742994
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Mazurska 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koz³owo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-124
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: 896250833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kozlowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kozlowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo – etap I
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c3624b7d-9332-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00031141
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00017128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo - etap I
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± elektronicznie za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako „Platforma”) pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”
dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert).
2. Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10.0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu
Miar.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”), informujê, i¿: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Koz³owo, ul. Mazurska 3, 13-124 Koz³owo.
2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e- mail: kontakt@odoonline.pl
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,, Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo – etap I” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6.obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
A) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
B) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
,, Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo – etap I ”
2. Zamówienie bêdzie realizowane w 4 nastêpuj±cych lokalizacjach:
- Przebudowa drogi gminnej ul. Ko¶cielna dzia³ka nr 415/2 obrêb Koz³owo w msc. Koz³owo.
- Przebudowa drogi gminnej na dzia³ce nr 27/2 obrêb Santop w msc S±top.
- Przebudowa drogi gminnej ul. Pólko dzia³ka nr 425 obrêb Koz³owo w msc. Koz³owo".
- Przebudowa drogi gminnej ul. Dolinka dzia³ka nr 234/11 obrêb Koz³owo w msc. Koz³owo”
3..Szczegó³owo zakres i sposób wykonania robót okre¶laj±:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne,
- Przedmiar robót ( nale¿y traktowaæ go pomocniczo przy dokonywaniu wyceny)
stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone bêdzie wy³±cznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Je¿eli Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
2.1. Kryterium „cena” - wska¼nik C, ranga - 60%.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C m / C b) x 100 pkt x 60%
gdzie:
C m - najni¿sza cena oferty, C b - cena oferty badanej
2.2. Kryterium „gwarancja i rêkojmia” - wska¼nik G, ranga - 40%.
2.2.1. Zamawiaj±cy ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcê gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 36
miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót. Wykonawca mo¿e przed³u¿yæ termin gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres maksymalnie 60 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót, z wy³±czeniem zieleni, na któr± Wykonawca udziela gwarancji i rêkojmi na okres 12 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca udzieli gwarancji na okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, Zamawiaj±cy obliczaj±c ilo¶æ punktów w kryterium „gwarancja i rêkojmia”, bêdzie traktowa³ taki zapis tak, jak gdyby Wykonawca udzieli³ gwarancji i rêkojmi na okres 60 miesiêcy. Do umowy równie¿ zostanie wprowadzony termin gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane oraz u¿yte/dostarczone materia³y na okres 60 miesiêcy, licz±c od dnia bezusterkowego koñcowego odbioru robót (pomimo proponowanego w ofercie przez Wykonawcê d³u¿szego okresu gwarancji).
2.2.2. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda ¿adnego okresu gwarancji w Formularzu oferty, Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca udziela gwarancji na okres 36 miesiêcy.
2.2.3. Je¿eli Wykonawca w Formularzu oferty zaoferuje okres gwarancji krótszy, ni¿ wymagane 36 miesiêcy, Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
Wska¼nik G obliczany jest wg wzoru:
G = (G b / G m) x 100 pkt. x 40%
gdzie:
G b - ilo¶æ miesiêcy udzielonej gwarancji i rêkojmi w ofercie badanej,
G m - najwiêksza ilo¶æ miesiêcy udzielonej gwarancji i rêkojmi w z³o¿onych ofertach Wymagane jest podanie w ofercie okresu gwarancji w miesi±cach.
3. Koñcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = C + G
gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rêkojmia”.
4. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwy¿sz± sumaryczn± liczbê punktów (liczon± do dwóch miejsc po przecinku)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt V SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
2.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie
2.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - o udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e:
2.4.1. posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi, o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 80 000,00 z³ (s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych) ka¿da z tych robót budowlanych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych:
Brak podstaw wykluczenia:
2.1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu :
2.4.Wykazu robót budowlanych, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w punkcie IV.2.4.1 SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2.5.Wykazu osób, zgodnego ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w punkcie
IV.2.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³en wykaz dokumentów znajduje siê w SWZ niniejszego postêpowania.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 5000 z³.2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert z terminem obowi±zywania do terminu zwi±zania ofert± ( 30 dni).
3. Wadium mo¿e byæ wniesione wg. wyboru wykonawcy w:
- pieni±dzu
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiêbiorczo¶ci ( Dz. U. z 2019r.poz.310,836 i 1572).
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu nale¿y dokonaæ wp³aty na poni¿szy nr rachunku bankowego Zamawiaj±cego
88 8834 1022 2002 0300 0101 0006
– z dopiskiem przetarg na ,, Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Koz³owo- etap I”
5.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia o których wy¿ej mowa wykonawca przeka¿e wraz ze z³o¿on± ofert± orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na warunkach okre¶lonych w art. 98 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcyustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowi±cym
za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kozlowo na stronie dotycz±cej odpowiedniego postêpowania do dnia 30.01.2023 r. do godz. 10.00.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-30 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pe³en wykaz dokumentów znajduje siê w SWZ niniejszego postêpowania.INNE PRZETARGI KOZ£OWO
wiêcej: przetargi KOZ£OWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZ¡STKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.