Og³oszenie z dnia 2023-01-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00037116/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-17
- 2023/BZP 00080790/01 - Wynik z dnia 2023-02-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530938517
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Karola Miarki 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kup
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-kup.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-kup.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e1996a14-9339-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00031163
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami w zakresie:
przesy³ania Zamawiaj±cemu pytañ do tre¶ci SWZ;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia/p-oprawienia/uzupe³nienia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych ¶rodków dowodowych, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub z³o¿onych podmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych w postêpowaniu;
przesy³ania odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego do z³o¿enia wyja¶nieñ dot. tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych;
przes³ania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiaj±cego wynikaj±ce z ustawy - Prawo zamówieñ publicznych;
przesy³ania wniosków, informacji, o¶wiadczeñ Wykonawcy;
przesy³ania odwo³ania/inne
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
3.Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Min. z dnia 31.12.2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania … (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4)w³±czona obs³uga JavaScript,
5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6)Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
4.Zalecenia
1)Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z “OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9.09.2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
2)Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
3)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
4)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
5)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, i ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, z po¼n. zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stobrawskie Centrum Medyczne Sp. z o. o. z siedzib± w Kup, ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup;
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Stobrawskim Centrum Medycznym Sp. z o.o. z siedzib± w Kup pod adresem: iod@szpital-kup.eu , telefon: 77) 403 28 60
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
• Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu sanitarnego pacjentów dla potrzeb Stobrawskiego Centrum Medycznego z siedzib± w Kup.
2. Za miejsce rozpoczêcia transportu sanitarnego bêdzie uwa¿ana jedna z obu lokalizacji Zamawiaj±cego, tj.:
a) SZPITAL w KUP - ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup,
b) SZPITAL w POKOJU - ul. Namys³owska 22, 46-034 Pokój.
3. Przedmiot zamówienia winien byæ realizowany zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie:
3.1. Pakiet nr 1 - transport sanitarny zespo³em specjalistycznym:
1) w sk³ad którego wchodz± co najmniej trzy osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym: lekarz systemu oraz pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny,
2) Wymagana dyspozycyjno¶æ: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobê,
3) Us³uga liczona bêdzie od miejsca zg³oszenia siê Zespo³u S na terenie jednego ze Szpitali - dot. obu lokalizacji Zamawiaj±cego - lub w innym punkcie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego do miejsca zakoñczenia realizacji us³ugi. Us³uga transportu sanitarnego nie obejmuje dojazdu do siedziby Zamawiaj±cego lub miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego jako punktu (miejsca) rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi oraz nie obejmuje powrotu do siedziby Wykonawcy lub miejsca wyczekiwania pojazdów po realizacji us³ugi zleconej przez Zamawiaj±cego,
4) Przybycie Zespo³u S do miejsca wezwania powinno nast±piæ niezw³ocznie od momentu wezwania, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 35 minut do lokalizacji w Kup oraz w czasie nie d³u¿szym ni¿ 45 minut do lokalizacji w Pokoju,
5) Us³uga transportu polegaæ bêdzie na odebraniu pacjenta z oddzia³u, doprowadzeniu do pojazdu, dowiezieniu pod wskazany adres na zleceniu przewozu, doprowadzeniu pacjenta: na badanie, konsultacjê, (w sytuacji przeniesienia do innego szpitala – doprowadzeniu pacjenta na Izbê Przyjêæ),
6) Zespo³em S mog± byæ realizowane wy³±cznie us³ugi transportu w stanach bezpo¶redniego zagro¿enia ¿ycia,
7) Zlecenie powinno zawieraæ:
priorytet transportu: PILNY/PLANOWY
imiê i nazwisko oraz PESEL pacjenta;
miejsce rozpoczêcia transportu;
miejsce przeznaczenia transportu;
okre¶lenie rodzaju transportu;
datê, godzinê i minutê rozpoczêcia zlecenia;
powód transportu;
pozycja pacjenta w czasie transportu;
podpis i piecz±tka uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego.
8) Przyjêcie zlecenia na us³ugê transportow± nast±pi na podstawie wcze¶niejszego zg³oszenia telefonicznego przez upowa¿niony personel Zamawiaj±cego, pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcê. Zlecenie lekarskie w formie pisemnej musi byæ przekazane w momencie zg³oszenia siê Zespo³u S w miejscu rozpoczêcia transportu,
9) Wzór zlecenia na transport zespo³em S stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ,
10) Do faktury nale¿y do³±czyæ:
zestawienie przewozów zespo³em S w danym miesi±cu – wzór stanowi za³±cznik nr 8 do zapytania,
„kompleksowe zestawienie us³ug transportu sanitarnego”, którego wzór stanowi za³±cznik nr 11 do zapytania.
3.2. Pakiet nr 2 - transport sanitarny zespo³em podstawowym:
1) w sk³ad którego wchodz± co najmniej dwie osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynno¶ci ratunkowych, w tym pielêgniarka systemu lub ratownik medyczny,
2) Wymagana dyspozycyjno¶æ: w dni powszednie w godzinach od 1900 do 700 oraz ca³odobowo w dni ustawowo wolne od pracy,
3) Us³uga transportu sanitarnego liczona bêdzie od miejsca wyjazdu Zespo³u P czyli obejmuje dojazd do siedziby Zamawiaj±cego lub miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego jako punktu (miejsce) rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi oraz obejmuje powrót do siedziby Wykonawcy lub miejsca wyczekiwania pojazdów po realizacji us³ugi.
4) W przypadku wezwania z priorytetem PILNY, przybycie Zespo³u P do miejsca wezwania powinno nast±piæ niezw³ocznie od momentu wezwania, w czasie nie d³u¿szym ni¿ 50 minut - dot. obu lokalizacji Zamawiaj±cego. W celu sprawnej realizacji us³ugi transportu sanitarnego pacjent wraz z dokumentacj± medyczn± musi byæ gotowy do transportu w ci±gu 10 minut od chwili wezwania zespo³u P w trybie pilnym. W przypadku wezwania z priorytetem PLANOWY przybycie Zespo³u P do miejsca wezwania nie mo¿e przekraczaæ 120 minut – dot. obu lokalizacji Zamawiaj±cego.
5) Us³uga transportu polegaæ bêdzie na odebraniu pacjenta z oddzia³u, doprowadzeniu do pojazdu, dowiezieniu pod wskazany adres na zleceniu przewozu, doprowadzeniu pacjenta: na badanie, konsultacjê, (w sytuacji przeniesienia do innego szpitala –doprowadzeniu pacjenta na Izbê Przyjêæ),
6) Zlecenie powinno zawieraæ:
priorytet transportu: PILNY/PLANOWY
imiê i nazwisko oraz PESEL pacjenta;
miejsce rozpoczêcia transportu;
miejsce przeznaczenia transportu;
okre¶lenie rodzaju transportu;
datê, godzinê i minutê rozpoczêcia zlecenia;
powód transportu;
pozycja pacjenta w czasie transportu;
podpis i piecz±tka uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego.
7) Przyjêcie zlecenia na us³ugê transportow± nast±pi na podstawie wcze¶niejszego zg³oszenia telefonicznego przez upowa¿niony personel Zamawiaj±cego, pod numer telefonu wskazany przez Wykonawcê. Zlecenie lekarskie w formie pisemnej musi byæ przekazane w momencie zg³oszenia siê Zespo³u P w miejscu rozpoczêcia transportu.
8) Wzór zlecenia na transport zespo³em P stanowi za³±cznik nr 7 do zapytania.
9) Do faktury nale¿y do³±czyæ:
zestawienie przewozów zespo³em P w danym miesi±cu – wzór stanowi za³±cznik nr 9 do zapytania,
„kompleksowe zestawienie us³ug transportu sanitarnego”, którego wzór stanowi za³±cznik nr 11 do zapytania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie transportu krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych dla potrzeb Stobrawskiego Centrum Medycznego z siedzib± w Kup.
2. Za miejsce rozpoczêcia transportu sanitarnego bêdzie uwa¿ana lokalizacji Zamawiaj±cego, tj.:
a) SZPITAL w KUP - ul. Karola Miarki 14, 46-082 Kup,
3. Przedmiot zamówienia winien byæ realizowany zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa w tym zakresie:
3.1. Pakiet Nr 3 - transport krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych:
1) Wymagania odno¶nie wyposa¿enia pojazdu - pojazd sanitarny musi byæ wyposa¿ony w specjalistyczne urz±dzenie dedykowane do transportu materia³ów biologicznych, w tym krwi i preparatów krwiopochodnych, z mo¿liwo¶ci± ci±g³ego monitorowania warunków transportu. Urz±dzenie musi posiadaæ certyfikaty dopuszczaj±ce do u¿ytkowania na terenie RP oraz aktualne ¶wiadectwo homologacji. Zgodnie z Rozp. Ministra Zdrowia z dn. 16.10.2017r. („w sprawie leczenia krwi± i jej sk³adnikami…” - Dz. U. z 2017r. poz. 2051) -krew i jej sk³adniki musz± byæ przewo¿one w warunkach poddawanych systematycznej walidacji i bie¿±cej kontroli za które odpowiedzialny bêdzie Wykonawca. Walidacja winna byæ przeprowadzana 1 x na kwarta i ka¿dorazowo winien byæ sporz±dzony protokó³ kontroli temperatury transportu zgodnie z przepisami aktualnie obowi±zuj±cego prawa,
2) Wymagana dyspozycyjno¶æ: 7 dni w tygodniu, 24 h/dobê,
3) Przyjêcie zlecenia na us³ugê transportow± nast±pi na podstawie wcze¶niejszego zg³oszenia telefonicznego uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego pod nr telefonu wskazany przez Wykonawcê,
4) Po otrzymaniu zlecenia przewozu krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych, przyjmuj±cy zlecenie zobowi±zany jest do niezw³ocznego przybycia do jednej z lokalizacji Zamawiaj±cego, przy czym:
Po otrzymaniu zlecenia przewozu krwi i preparatów krwiopochodnych czas przybycia do szpitala nie mo¿e przekraczaæ 60 minut,
Po otrzymaniu zlecenia przewozu materia³ów biologicznych czas przybycia do szpitala nie mo¿e przekraczaæ 120 minut.
5) Zlecenie na transport krwi i materia³ów krwiopochodnych bêdzie realizowane:
z Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu do Oddzia³u Szpitalnego, który krew lub preparat krwiopochodny zamawia³,
z w³a¶ciwego Oddzia³u Szpitalnego zamawiaj±cego krew lub preparat krwiopochodny do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Opolu,
6) Zlecenie powinno zawieraæ:
imiê i nazwisko oraz PESEL pacjenta;
miejsce rozpoczêcia transportu;
miejsce przeznaczenia transportu;
okre¶lenie rodzaju transportu;
datê, godzinê i minutê rozpoczêcia zlecenia;
powód transportu;
podpis i piecz±tka uprawnionego pracownika Zamawiaj±cego.
7) Wzór zlecenia na transport krwi stanowi integralny za³±cznik nr 7 do zapytania,
8) Do faktury nale¿y do³±czyæ:
zestawienie przewozów krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych w danym miesi±cu – wzór stanowi za³±cznik nr 10 do zapytania,
„kompleksowe zestawienie us³ug transportu sanitarnego”, którego wzór stanowi za³±cznik nr 11 do zapytania,
9) W zakresie transportu krwi, preparatów krwiopochodnych i materia³ów biologicznych us³uga liczona bêdzie od miejsca rozpoczêcia transportu do miejsca przeznaczenia transportu, zgodnie ze zleceniem. Us³ugi transportu sanitarnego nie obejmuj± dojazdu do siedziby Zamawiaj±cego lub miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego jako punktu (miejsca) rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi oraz nie obejmuj± powrotu do siedziby Wykonawcy lub miejsca wyczekiwania pojazdów po realizacji us³ugi zleconej przez Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy PZP, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz oferty wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) O¶wiadczenie wstêpne Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP zawieraj±ce zakres opisany w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835), - wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wstêpne sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
3) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±:
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia- wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
b) O¶wiadczenie podmiotu/ów udostepniaj±cego/ych zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP zawieraj±ce zakres opisany w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835)- wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, które stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. S± oni zobowi±zani do
powo³ania reprezentuj±cego ich pe³nomocnika.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawi± Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za zgod± obydwu Stron wyra¿on± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zachowaniem poni¿szych postanowieñ umownych oraz z zachowaniem przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa.2. Nie wy³±czaj±c ani nie ograniczaj±c i nie modyfikuj±c okoliczno¶ci oraz podstaw zmiany umowy wynikaj±cych z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy tak¿e:
1) w zakresie terminu obowi±zywania umowy w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) wyst±pienia przyczyn, z powodu których niemo¿liwe bêdzie wykonywanie przez Wykonawcê jego zobowi±zañ w nastêpstwie okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy;
b) gdy wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania przedmiotu umowy z powodu niedopuszczania do jego wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania wstrzymania przez uprawniony organ wykonywania przedmiotu umowy, z przyczyn, za które ani Zamawiaj±cy, ani Wykonawca nie ponosz± odpowiedzialno¶ci,
c) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami umowy,
d) w przypadku niewykorzystania warto¶ciowego przedmiotu umowy w okresie obowi±zywania umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza przed³u¿enie umowy, jednak nie d³u¿ej, ni¿ do 6 miesiêcy;
2) w zakresie zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz podatku akcyzowego – w takim przypadku, zmianie ulega cena jednostkowa brutto, a cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian (Wykonawca zobowi±zany jest poinformowaæ Zamawiaj±cego o zmianach stawek podatku VAT w terminie nie d³u¿szym, ni¿ 3 dni roboczych od daty opublikowania stosownego aktu prawnego).
3. Przez si³ê wy¿sz± rozumie siê wyj±tkowe zdarzenie:
1) o charakterze zewnêtrznym, na które Strona powo³uj±ca nie mia³a i nie ma wp³ywu;
2) niemo¿liwe do przewidzenia, przeciw któremu Strona powo³uj±ca nie mog³a siê zabezpieczyæ przed zawarciem niniejszej umowy;
3) niemo¿liwe do zapobie¿enia, którego Strona nie mog³a w racjonalny sposób unikn±æ lub przezwyciê¿yæ przy zastosowaniu normalnych ¶rodków ostro¿no¶ci i dostêpnych rozwi±zañ technologicznych;
4) którego nie mo¿na uznaæ za wywo³ane przez drug± Stronê.
4. W takim zakresie, w jakim spe³nione s± warunki wymienione w ust. 3, si³a wy¿sza mo¿e obejmowaæ, ale nie ogranicza siê do zdarzeñ zwi±zanych z:
1) katastrofalnymi dzia³aniami przyrody, to jest np.: ekstremalnymi temperaturami, powodziami, trzêsieniami ziemi, huraganami, tajfunami lub dzia³aniami wulkanicznymi;
2) aktami w³adzy ustawodawczej lub wykonawczej, to jest np.: wyw³aszczeniem mienia;
3) zaburzeniami ¿ycia zbiorowego, to jest np.: wojnami, w tym wojn± domow±, aktami terroryzmu, rewolucj±, powstaniami, przewrotami cywilnymi lub wojskowymi, zamieszkami, rozruchami, strajkami lub lokautem z udzia³em osób innych ni¿ personel Wykonawcy.
5. Zmiany cen, o których mowa w ust. 2 pkt 2, obowi±zuj± od daty wej¶cia w ¿ycie odpowiednich aktów prawnych, pod warunkiem dope³nienia przez Wykonawcê obowi±zku informacyjnego.
6. W przypadkach okre¶lonych w ust. 2, o ile bêdzie to uzasadnione, to zmianie mo¿e ulec wynagrodzenie Wykonawcy (zarówno poprzez zmniejszenie, jak i zwiêkszenie).
7. Tryb wprowadzania zmian do umowy bez wzglêdu na ich podstawê prawn± lub umown± obejmuje, w zale¿no¶ci od kontekstu wprowadzanej zmiany oraz uwarunkowañ prawnych jej wprowadzania:
1) wniosek zainteresowanej Strony wraz z uzasadnieniem;
2) podpisanie aneksu do umowy.
8. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy;
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-23 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-kup
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-21
INNE PRZETARGI KUP
- Odbiór i transport odpadów medycznych i medycznych niebezpiecznych celem ich unieszkodliwiania - powtórzenie
- Dostawa wyrobów medycznych i artyku³ów jednorazowego u¿ytku w zestawach od 1 do 16
wiêcej: przetargi KUP »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego zespo³em specjalistycznym "S" na bie¿±ce potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Us³ugi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepe³nosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek o¶wiatowych w 2025 r." - CZÊ¦Æ nr 5
- Us³uga transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Us³ugi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izb± Chorych Zak³adu Karnego nr 1 w £odzi
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.