Ogłoszenie z dnia 2022-01-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego, holu szpitala oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z szatnią i sanitariatami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO GOCZAŁKOWICE-ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uzdrowiskowa 54
1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gozdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gozdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gozdroj/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego, holu szpitala oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z szatnią i sanitariatami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e20bc1c-51ac-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000876/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z sanitariatami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296019/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.382.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 688800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach Zakładu Przyrodoleczniczego oraz w pomieszczeniach stołówki wraz z szatnią i sanitariatami, oraz holu szpitala należących należących do Uzdrowiska Goczałkowice – Zdrój Sp. z o.o. w Goczałkowicach – Zdroju. Usługa obejmuje pełny zakres usług porządkowo – czystościowych i higieniczno – dezynfekcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do swz. Usługa będzie wykonywana środkami czystości i przy użyciu sprzętu będącego własnością Wykonawcy, za wyjątkiem preparatów do dezynfekcji powierzchni, mydła w płynie, worków na śmieci, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych, które zapewni Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 847224 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 847224 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 847224 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izan + Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960001798
7.3.3) Ulica: Żabiniec 46
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-215
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 847224 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Kompleksowa usługa sprzątania
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach stanowiących siedziby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 r., w podziale na 2 części.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.