Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027117/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031170 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Syców
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250519435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 14
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 627852157
1.5.8.) Numer faksu: 627869032
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sycow@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sycow.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_poznan/nadl_sycow/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodark leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą materiałów do produkcji szkółkarskiej do Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6f7bfd9-92c9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031170
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188908,64 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:1. Część 1 zamówienia – Zakup i dostawa torfu naturalnego, kwaśnego i odkwaszonego pozyskanego z naturalnych torfowisk zlokalizowanych na terenie Litwy i/lub Białorusi i/lub Łotwy w ilościach oraz o parametrach określonych w załączniku nr 3 – część 1 do SWZOgólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 09112200-9 - Torf
4.5.5.) Wartość części: 71850,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:2. Część 2 zamówienia – Zakup i dostawa materiałów do produkcji szkółkarskiej w postaci Agro włóknin, siatki cieniującej oraz maty podsiąkowej w ilościach oraz o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 2, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 35074,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:3. Część 3 zamówienia – Zakup i dostawa tyczek bambusowych oraz specjalistycznych nawozów szkółkarskich w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 3, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24440000-0 - Różne nawozy
4.5.5.) Wartość części: 51883,17 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:4. Część 4 zamówienia – Zakup i dostawa multiplatów, wielodoniczek, doniczek, skrzynek transportowych w ilościach i’ o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 4, do SWZ,Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 03121000-5 - Produkty ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 13775 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Arboretum Leśnego im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców z podziałem na 5 częściCPV – 09112200-9, 03120000-8, 03121000-5, 24440000-0-8Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 5 części:5. Część 5 zamówienia – Zakup i dostawa minerałów w postaci perlitu i wermikulitu w ilościach i o parametrach określonych w załączniku nr 3 część 5 do SWZ.Ogólne wymagania i informacje dotyczące realizacji zadania: 1. Wykonawca gwarantuje, że dostarczane w ramach przedmiotu zamówienia produkty / materiały są pełnowartościowe, bardzo dobrej jakości, w nieuszkodzonych opakowaniach, pozbawione wad oraz zgodne z obowiązującymi normami.2. W przypadku dostarczenia produktów niezgodnych z opisem podanym w dokumentacji postępowania, złej jakości, uszkodzonych, lub w inny sposób wadliwych, nie zostaną one odebrane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się na żądanie Zamawiającego do ich wymiany na pozbawione wad, zgodne z wymogami zamówienia, spełniające wymagania swz i zgodne z obowiązującymi normami w terminie 5 dni roboczych (tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Brak realizacji dostawy w tym terminie uprawnia Zamawiającego do odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy. Dostawa produktów pobawionych wad, w terminie określonym powyżej, nie zwalnia Wykonawcy z zapłaty kary umownej z tytułu zwłoki w dostawie.3. Miejsce dostarczenia materiałów materiałów – Arboretum im. Prof. St. Białoboka, Stradomia Dolna, ul. Leśna 6, 56-500 Dziadowa Kłoda.4. Zamawiający informuje, że w załączniku nr 3 do każdej z części zamówienia (Pliki Exel) zostały wprowadzone formuły ułatwiające wykonywanie czynności rachunkowych. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku sprawdzenia poprawności wykonywanych obliczeń. Prawidłowe ustalenie wartości kosztorysu leży po stronie Wykonawcy.4.5.3.) Główny kod CPV: 03120000-8 - Produkty ogrodnicze i szkółkarskie
4.5.5.) Wartość części: 16326,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla danej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla danej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla danej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla danej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla danej części postępowania nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SYCOWA
- Naprawa nawierzchni dróg gruntowych i tłuczniowych na terenie miasta i gminy Syców 2025 r.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej na terenie Nadleśnictwa Syców w Arboretum Leśnym im. Prof. St. Białoboka przy Nadleśnictwie Syców w roku 2025
więcej: przetargi w Sycowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.