Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00635923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
- 2024/BZP 00644700/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa cz. drogi gminnej (nr 260319 W) ul. Głębokiej w Broku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kościelny 6
1.5.2.) Miejscowość: Brok
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@brok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brok.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa cz. drogi gminnej (nr 260319 W) ul. Głębokiej w Broku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d502ab3d-141d-494c-bec5-cc6eed5cea22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00564559/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa cz. drogi gminnej (nr 260319W) ul. Głębokiej w Broku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00635923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji, uzyskanie wszelkich zezwoleń, uzgodnień i zgód uprawniających do wykonania robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji oraz uzyskanie wszelkich decyzji, uzgodnień uprawniających do użytkowania drogi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) przygotowanie niezbędnych materiałów do realizacji inwestycji – tj. między innymi: karty informacyjnej przedsięwzięcia dla uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeżeli jest wymagana), wniosku do uzyskania decyzji lokalizacji celu publicznego (jeżeli jest wymagana),
2) sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem robót,
3) wykonanie badań gruntowych,
4) obsługę geodezyjną,
5) wykonanie projektów technicznych zgodnie z obowiązującym prawem,
6) wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektów,
7) przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych
z oddaniem obiektów do eksploatacji i użytkowania,
8) nadzór autorski projektanta,
9) sporządzenie operatów wodno-prawnych na wykonanie urządzeń wodnych i uzyskanie pozwoleń wodno-prawnych (jeżeli są wymagane),
10) zapewnienie gwarancji należytego wykonania robót.
1. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
2. Na etapie opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
3. Przed opracowaniem dokumentacji projektowej Wykonawca przedstawi koncepcję przyjętych rozwiązań projektowych.
4. W ramach opracowania dokumentacji ( na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego) należy:
1) wykonać projekty we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia w ilości i formie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie projektowania, m.in. branży: drogowej ewentualnie sanitarnej, elektrycznej,
2) wykonać obmiar i kosztorys robót metodą szczegółową,
3) opracować specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWIORB),
4) sporządzić plan BIOZ,
5) uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia, opinie i zezwolenia.
5. W ramach realizacji budowy Wykonawca zobowiązuje się realizować roboty budowlane na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej.
6. Przedmiot zamówienia, w tym dokumentacja projektowa, powinny przewidywać rozwiązania techniczne wskazane w przepisach ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r., poz. 1062)
7. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania oraz wykonać wszystkie roboty towarzyszące, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atesty, świadectwa lub certyfikat zgodności.
8. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne decyzje o pozwoleniu na budowę oraz o pozwoleniu na użytkowanie lub dokonać skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
9. Realizacja robót budowlanych obejmująca całą inwestycję powinna uwzględnić możliwe do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu), zarówno na etapie budowy jak i użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1788763,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2989461,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1788763,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Przyborowski "Garden-Bruk"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 143192342
7.3.4) Miejscowość: Laski 29
7.3.5) Kod pocztowy: 07-130
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wojciech Przyborowski "GARDEN - BRUK"
jakie przetargi wygrała firma
Wojciech Przyborowski "GARDEN - BRUK"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1788763,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Józefowa
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.