Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00013155/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031275 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie czystości na terenie Gminy Knurów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie czystości na terenie Gminy Knurów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e49528c9-7b51-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Czystość miasta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013155/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 712333,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie czystości na terenie miasta Knurów: 1) Zakres rzeczowy: a) Opróżnianie koszy ulicznych na odpady b) Opróżnianie koszy na psie nieczystości c) Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych d) Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego e) Zakup i zabudowa koszy ulicznych na odpady f) Zakup i zabudowa koszy na psie nieczystości g) Malowanie koszy ulicznych na odpady h) Malowanie konstrukcji słupów lub tablic ogłoszeniowych i) Wymiana płyt laminowanych na słupach ogłoszeniowych j) Montaż i dostawa słupa ogłoszeniowego k) Naprawa i ponowna zabudowa koszy ulicznych na odpady l) Naprawa i ponowna zabudowa koszy na psie nieczystości m) Demontaż zniszczonych koszy lub słupków po koszach n) Odchwaszczanie nawierzchni z kostki betonowej o) Sprzątanie powierzchniowe terenów p) Usuwanie zanieczyszczeń z terenów gminnych (liści, błota, śmieci i innych) q) Rozwieszenie i zdjęcie flag (na słupach oświetlenia ulicznego lub masztach) r) Inne prace porządkowe oraz usługi interwencyjne. 2) Opis przedmiotu zamówienia: a) Opróżnianie koszy na odpady – 300 szt. - zgodnie z wykazem według załącznika nr 1 do wzoru umowy. Częstotliwość opróżniania: a.1) kosze uliczne i wzdłuż ciągów pieszych – 127 sztuk – 2 razy w tygodniu tj. poniedziałki i piątki, a.2) kosze w parkach i zieleńcach – 173 szt., w okresie wiosenno – jesiennym (tj. 16.03. - 15.06. i 01.09 – 02.01) dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i piątki, w okresie letnim (16.06. - 31.08.) trzy razy w tygodniu tj. poniedziałki, środy i piątki, w okresie zimowym (tj. 03.01. - 15.03.) jeden raz w tygodniu tj. w piątek. b) Opróżnianie koszy służących do zbierania psich nieczystości – 86 szt. zgodnie z wykazem według załącznika nr 2 do wzoru umowy. Częstotliwość opróżniania koszy dwa razy w tygodniu tj. w poniedziałki i piątki. c) Utrzymywanie tablic i słupów ogłoszeniowych – 22 szt. zgodnie z wykazem według załącznika nr 3 do wzoru umowy. Sprzątanie terenu w obrębie tablic i słupów ogłoszeniowych tj. w obszarze 3 m z każdej strony – na bieżąco. d) Usuwanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego – interwencyjne usuwanie produktów pochodzenia zwierzęcego znajdujących się na terenach gminnych – wg potrzeb. e) Pozostały zakres usług wymienionych powyżej w pkt. 1) lit od e) do r) realizowany będzie wyłącznie na podstawie pisemnego wskazania Zamawiającego według wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do wzoru umowy. 2. Usługi interwencyjne wymagające natychmiastowego wykonania (wskazane powyżej w ust. 1 pkt. 1) lit r)), które Zamawiający wskaże telefonicznie realizowane będą w trybie natychmiastowym, w dniu zgłoszenia Wykonawca przystąpi do realizacji usług interwencyjnych w czasie zadeklarowanym w ofercie od otrzymania zgłoszenia telefonicznego od służb miejskich tj. Straży Miejskiej w Knurowie lub Wydziału Gospodarki Komunalnej, Restrukturyzacji i Ochrony Środowiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688677,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1277042,98
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688677,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST ADAM MARQUARDT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243050076
7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-194
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 875000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.