Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00422264/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-03
- 2022/BZP 00442524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2022/BZP 00446852/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.
Zadanie 2 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.Zadanie 2 - Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24559061-5b72-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/46/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja budynków SP 336 przy ul. Małcużyńskiego/ Na Uboczu w Warszzawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422264/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 101/WZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3558866,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie.Informacje ogólne:
Budynek Szkoły Podstawowej nr 336 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Małcużyńskiego 4.
Budynek Szkoły został zbudowany w latach 80-tych XX wieku. Budynek wolno stojący składa się z kilku segmentów.
Są to:
- segment dydaktyczny – trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek z wewnętrznym dziedzińcem
- segment administracyjny – podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych
- segment sportowy – układ mieszany, jedna/dwie kondygnacje naziemne
- łącznik – dwukondygnacyjny, podpiwniczony
- segment bloku żywienia – poza zakresem realizacji
- przedszkole – poza zakresem realizacji
Budynek szkoły to obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, niski.
Jest to konstrukcja szkieletowa, zastosowano elementy systemu „Ż” szkolne, słupy, podciągi i nadproża U.W.U. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża UWU, ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe gazobeton odmiany 0,6. Stropy kanałowe typu Sz A- III, częściowo wylewane.
Pow. użytkowa Szkoły Podstawowej 3 342,00 m2
Pow. użytkowa części modernizowanej 2270 m2
Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia nie jest realizacja całości dokumentacji projektowej, a jedynie zakres wskazany na I i II piętrze budynku.
Roboty budowlane przewidziane do wykonania:
- kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej na I i II piętrze
- modernizacja instalacji sanitarnych I i II piętra w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej
- roboty remontowe budowlane we wszystkich wskazanych w dokumentacji pomieszczeniach na piętrze I i II o różnym zakresie wykonywania prac– np. prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana podłóg, naprawy i malowania ścian oraz sufitów, wymiana drzwi
- wykonanie sal tematycznych lekcyjnych wraz z wyposażeniem
- remont kominów
- wyłaz dachowy.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Projektowane postanowienia umowy dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 2a do SWZ;
- Dokumentacja projektowa dla Zadania 1 stanowiąca załącznik nr 5a do SWZ;
- Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 stanowiący załącznik nr 6a do SWZ;
- Przedmiary robót dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 7a do SWZ;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla Zadania 1 stanowiące załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1630735,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.Informacje ogólne
Budynek Szkoły Podstawowej nr 336 zlokalizowany jest w Warszawie, Dzielnica Ursynów, przy ul. Na Uboczu 9.
Budynek Szkoły został zbudowany w latach 80-tych XX wieku.
Budynek wolno stojący składa się z kilku segmentów.
Są to:
- segment dydaktyczny – trzykondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek z wewnętrznym dziedzińcem
- segment administracyjny – podpiwniczony o dwóch kondygnacjach naziemnych
- segment sportowy – układ mieszany, jedna/dwie kondygnacje naziemne
- łącznik – dwukondygnacyjny, podpiwniczony
- segment bloku żywienia – poza zakresem realizacji
- przedszkole – poza zakresem realizacji
Budynek szkoły to obiekt z dachem płaskim na planie rozczłonkowanym ortogonalnym, niski.
Jest to konstrukcja szkieletowa, zastosowano elementy systemu „Ż” szkolne, słupy, podciągi i nadproża U.W.U. Fundamenty żelbetowe wylewane. Szkielet prefabrykowany, słupy, podciągi i nadproża UWU, ściany zewnętrzne nośne i korytarzowe z elementów szkolnych, ściany osłonowe gazobeton odmiany 0,6. Stropy kanałowe typu Sz A- III, częściowo wylewane.
Pow. użytkowa Szkoły Podstawowej 4896,70 m2
Pow. użytkowa części modernizowanej 2632,09 m2
Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia nie jest realizacja całości dokumentacji projektowej, a jedynie zakres wskazany na I i II piętrze budynku.
Roboty budowlane przewidziane do wykonania:
- kompleksowa modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej na I i II piętrze
- modernizacja instalacji sanitarnych I i II piętra w zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej
- roboty remontowe budowlane we wszystkich wskazanych w dokumentacji pomieszczeniach na piętrze I i II o różnym zakresie wykonywania prac– np. prace rozbiórkowe i demontażowe, wymiana podłóg, naprawy i malowania ścian oraz sufitów, wymiana drzwi
- wykonanie sal tematycznych lekcyjnych wraz z wyposażeniem
- wyłaz dachowy.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne elektryczne i sanitarne.
4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
- Projektowane postanowienia umowy dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 2b do SWZ;
- Dokumentacja projektowa dla Zadania 2 stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
- Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 stanowiący załącznik nr 6b do SWZ;
- Przedmiary robót dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 7b do SWZ;
- Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla Zadania 2 stanowiące załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1928130,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1761193,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3223400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1761193,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1761193,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1994803,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3737440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1994803,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1994803,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.