Og³oszenie z dnia 2021-04-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00076066/01 - Wynik z dnia 2021-06-08
Og³oszenie nr 2021/BZP 00031351 z dnia 2021-04-13 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ZARZ¡D BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Ko³³±taja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586284100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbilk.gdynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie obiektami komunalnymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0520acf7-9921-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00031351
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001579/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Remont lokali niezamieszka³ych w Gdyni
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Instrukcje dotycz±ce systemu znajduj± siê pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/elearning 2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 3. Za po¶rednictwem posiadanego w Systemie konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania. 4. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym za po¶rednictwem Platformy, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w Zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê zapisania plików na serwerze. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z G³ównym Urzêdem Miar, wy¶wietlane s± w prawym górnym rogu Systemu. 5. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Systemu przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. 6. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych: 1) Oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego) a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11; b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek; c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze. 2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web; c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym. 7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesy³anych za po¶rednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za po¶rednictwem Systemu mo¿na przes³aæ wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawieraj±cy wiele pojedynczych plików. 8. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania do Systemu. 9. Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy 10. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1. administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarz±d Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni jednostka bud¿etowa, 2. kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Zarz±dzie Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni: iod@zbilk.gdynia.pl, 3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie: 1) art. 6 ust. 1 lit c RODO w zwi±zku z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019) w celu przeprowadzenia i rozstrzygniêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2) art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia z wybranym Wykonawc± umowy w sprawie zamówienia publicznego i wykonania tej umowy. 4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art 18, art. 74 z ograniczeniami wynikaj±cymi z art. 18 ust 5 i ust.6 ustawy Pzp lub na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej oraz partnerzy ¶wiadcz±cy us³ugi techniczne, firmy archiwizuj±ce dokumenty, operator pocztowy; 5. dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 oraz ust. 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcê dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp, 7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO, 8. Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych, 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy 3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO, 9.Wykonawcy nie przys³uguje: 1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zmawiaj±cy zgodnie z art. 19 ustawy PZP informuje, ¿e: 1. skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±. 2. w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.PH.241.P.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 639012,91 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Denhoffa 4/17, Ramu³ta 36/2, Surmana 6/24, Wiejskiej 7/33, Zamenhofa 4/61
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 165969,03 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: D±browskiego 61/1, Harcerska 3/6, ¯eglarzy 7/6a, ¯eglarzy 7/7, ¯elazna 29/50
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 142365,81 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Chwarznieñska 16/1, Swarzewska 54C/12, Widna 10D/6, Widna 3/24, Widna 3/52
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 149979,95 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania jest remont 5 niezamieszka³ych gminnych lokali mieszkalnych po³o¿onych w Gdyni przy ulicach: Chrzanowskiego 21/6, ¦l±ska 48/18, Warszawska 40/4, Wejherowska 14/2, Wejherowska 34/15
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 180698,12 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1) kryterium cena - maksymaln± ilo¶æ punktów w danym kryterium otrzyma oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê ofertow±; 2) kryterium termin realizacji - zgodnie z zadeklarowanym terminem realizacji: a) Termin realizacji 50 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 0 pkt. b) Termin realizacji 45 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 20 pkt. c) Termin realizacji 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy – 40 pkt.4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek do¶wiadczenia - Wykonawca spe³ni niniejszy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ co najmniej 2 roboty budowlane obejmuj±ce swoim zakresem prace ogólnobudowlane i instalacyjne (gazowe, wodno-kanalizacyjne, elektryczne, zwi±zane z centralnym ogrzewaniem) o warto¶ci minimum 25 tys. z³ brutto dla ka¿dej z nich.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz robót budowlanych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) sporz±dzony dla ka¿dego z lokali Kosztorys ofertowy 2) w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 118 ustawy PZP polega na zdolno¶ciach innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby: a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby b) wype³nione O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego – art. 125 ust. 1 3) w przypadku gdy Wykonawca zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy PZP sk³ada w ofercie informacje stanowi±ce tajemnice przedsiêbiorstwa, uzasadnienie w którym wyka¿e, ¿e przekazywane dokumenty s± zastrze¿one.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca sk³adaj±c ofertê w danej czê¶ci postêpowania zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci: 1) dla czê¶ci I 2.000,00 z³ 2) dla czê¶ci II 1.500,00 z³ 3) dla czê¶ci III 1.500,00 z³ 4) dla czê¶ci IV 2.000,00 z³ 2. Wykonawca wnosi wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert± z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy PZP 3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±. 4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Zarz±d Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni 14 1440 1387 0000 0000 1764 0798 z dopiskiem: “Wadium w postêpowaniu nr ZBILK.IZ.PH.241.P.1.2021 6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. 8. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci: 1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±; 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 9. Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium wykonawcy: 1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) którego oferta zosta³a odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê. 11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Brak podstaw wykluczenia musi potwierdziæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±c o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 2. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, w celu wykazania spe³niania warunku dotycz±cego do¶wiadczenia zawodowego, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e co najmniej jeden z podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykona³ wymagane roboty budowlane. 3. Ocena spe³niania warunku w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nast±pi na podstawie o¶wiadczeñ o których mowa w art. 125 podpisanych i z³o¿onych przez ka¿dego z Wykonawców. Ponadto zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy z³o¿± w czê¶ci formularza ofertowego o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynikaæ które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. 4. W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e wprowadzenie zmian do zawartej Umowy bêdzie mo¿liwe w przypadkach nie prowadz±cych do istotnej jej zamiany w rozumieniu art. 454 Ustawy PZP oraz w innym przewidzianych prawem sytuacjach, w tym w szczególno¶ci w przypadku: 1) omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, 2) maj±cych na celu wyja¶nienia w±tpliwo¶ci tre¶ci Umowy, je¿eli bêdzie budzi³a ona w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy stronami, 3) konieczno¶ci zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcze¶niej nie przewidzianych, lub w przypadku zmiany potrzeb Zamawiaj±cego, chocia¿by wi±za³o siê to ze zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia, 4) konieczno¶ci zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê spowodowanych w szczególno¶ci: a) wyst±pieniem niekorzystnych warunków atmosferycznych przy których niemo¿liwe jest prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e okoliczno¶ci te mia³y bezpo¶redni wp³yw na niemo¿no¶æ wykonywania ¶wiadczenia, b) wyst±pieniem okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przy czym przed³u¿enie terminu wykonania zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania si³y wy¿szej, c) skierowaniem przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydaniem zakazu prowadzenia robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia przez w³a¶ciwy organ w³adzy publicznej, o ile wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o liczbê dni odpowiadaj±c± okresowi, na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymania robót budowlanych lub zakazano prowadzenia tych robót, d) wyst±pieniem kolizji z sieciami lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji; przy czym przed³u¿enie terminu nast±pi o liczbê dni niezbêdn± na usuniêcie kolizji, e) konieczno¶ci± wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które bêd± niezbêdne do prawid³owego wykonania lub zakoñczenia robót objêtych Umow±, f) konieczno¶ci± wykonania dodatkowych badañ lub ekspertyz, o czas niezbêdny na ich wykonania i uzyskania ewentualnych decyzji lub uzgodnieñ z nimi zwi±zanych, 5) je¿eli zmiany Umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego, 6) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, 7) zmiany warto¶ci brutto wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmiany ustawowej wysoko¶ci (stawki) podatku od towarów i us³ug, 8) wprowadzenia, zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy, z tym zastrze¿eniem, ¿e je¿eli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy PZP, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, przed zmian± Umowy Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ Zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia warunki w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia, 9) zmiany osoby, któr± Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia na inn±, pod warunkiem, ¿e bêdzie ona spe³niaæ wymagania okre¶lone w SWZ, 10) innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym polegaj±cych na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub odpowiedniejszych parametrach technicznych chocia¿by wi±za³o siê to z konieczno¶ci± zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-05-26
2021-04-13 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Pe³nienie funkcji In¿yniera kontraktu wraz z kompleksowym nadzorem inwestorskim w ramach inwestycji pn: Rozbudowa i remont budynku nr 7 w Szpitalu Morskim im. PCK w Gdyni wraz z ...
- Dostawa materia³ów ogólnobudowlanych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia z podzia³em na czê¶ci
- Dostawa owoców i warzyw w systemie zaopatrywania wiosenno-letniego (Nowalijki)
- ¦wiadczenie us³ugi dostêpu do ³±cz internetowych wraz z sieci± wewnêtrzn± dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Gdyni (2 czê¶ci)
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie martwych zwierz±t, lub ich czê¶ci z terenów kompleksów wojskowych administrowanych przez Komendê Portu Wojennego Gdynia
- ¦wiadczenie us³ug wykonawstwa, doradztwa i recenzowania w projekcie - badania ekotoksykologiczne
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej w Siemy¶lu
- Remont ¶wietlicy wiejskiej w miejscowo¶ci Regów Stary
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Przebudowa zew. pochylni, monta¿ platform schodowych dla os. niepe³nosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeñ i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Budowa placu zabaw na terenie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wroc³awiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 136, obrêb Ska³a
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.