Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00490349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142049482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowy Zjazd 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mcs-przychodnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mcs.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdf1bea5-7a0f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031435
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00201895/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Kompleksowa obsługa informatyczna Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o. o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00490349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/20/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Administrowanie oraz wsparcie techniczne systemów informatycznych Zamawiającego
1. MEDOK (oprogramowanie do obsługi procesu sterylizacji)
2. DMS (R-Soft Document Management System, obsługa dokumentacji)
3. VMWare (maszyny wirtualne)
4. Serverpanel Cyberfolks (obsługa poczty elektronicznej oraz strony www)
5. Certum Trusted SSL, Comercial SSL (bezpieczeństwo domen: e-pacjent i mcs-przychodnia)
6. WordPress (zarządzanie stroną internetową)
7. FortiGate 60F (firewall)
8. ESET (wsparcie systemu antywirusowego działającego w jednostce)
9. ICPen (system digitalizacji online)
10. UniKD (wspacie obsługi systemu kontroli dostępu)
11. GeoVision GV-NVR System (monitoring jednostki)
12. CTI Solution (obsługa centrali telefonicznej)
13. Active Directory (obsługa użytkowników i nadawanie dostępów do domeny)
14. NNT, Romexis, INVISIUM-Pacs, Optident (programy do obsługi urządzeń RTG)
15. Obsługa posiadanego sprzętu komputerowego i sieciowego w zakresie:
1) Administrowanie serwerami i innym sprzętem potrzebnym do działania serwerów (np. UPSy), w tym nadzorowanie utrzymania ich w sprawności,
2) Przeprowadzanie audytów sprzętu posiadanego w jednostce oraz asystowanie w imieniu Zamawiającego przy serwisach wykonywanych przez firmy zewnętrzne,
3) Doradztwo w zakresie planowanych przez Zamawiającego zakupów sprzętu IT,
4) Obsługa techniczna sprzętu zainstalowanego w jednostce np. wymiana niedziałających drukarek, terminali, komputerów, monitorów i innego sprzętu związanego z IT,
5) Przeprowadzanie spisów inwentaryzacyjnych urządzeń w jednostce oraz bieżące przeprowadzanie oceny ich zdatności do użycia.
Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS oraz pomoc techniczna w zakresie:
1. Instalacja, konfiguracja oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb Zamawiającego na stacjach roboczych i serwerach.
2. Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym.
3. Szkolenie użytkowników wykonywane w siedzibie Zamawiającego lub „on-line” dla użytkowników i administratorów realizowane zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania, konsultacje uzupełniające, wsparcie przy rozwiazywaniu problemów.
5. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, szablonów, sprawozdań itp. na bazie informacji pochodzących z bazy danych wg potrzeb użytkownika.
6. Udzielanie, w razie potrzeby, instrukcji w zakresie przygotowania różnorodnych raportów, sprawozdań, wg. potrzeb użytkowników.
7. Zainstalowanie, wdrożenie oraz produkcyjne uruchomienie pełnej funkcjonalności modułów do których Zamawiający posiada prawo użytkowania i które otrzymał w ramach nadzoru autorskiego od producenta Oprogramowania Aplikacyjnego. W przypadku zaistnienia potrzeby Wykonawca przeprowadzi niezbędne prace konfiguracyjne oprogramowania pozwalające na bieżącą pracę w poszczególnych modułach oraz w razie potrzeby dokona szkolenia użytkowników i administratorów.
8. Instalowanie i wdrażanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego (poinformowanie Zamawiającego o aktualizacjach oraz ich instalacja w terminie zaplanowanym i uzgodnionym z Zamawiającym).
9. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem błędów w oprogramowaniu aplikacyjnym.
10. Usuwanie awarii oprogramowania aplikacyjnego objętego niniejszą umową, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwości wykonywania terminowych prac.
11. Bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego, w uzgodnieniu z dostawcą oprogramowania.
12. Nadzorowanie działania platformy integracyjnej oraz jej bieżąca obsługa.
13. Konfiguracja nowych integracji wynikających z odrębnych umów lub regulacji prawnych.
14. Pomoc w przygotowaniu danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków itp.) w formie elektronicznej (np. łącza telekomunikacyjne itp.).
15. Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania aplikacyjnego objętego niniejszą umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
16. Wsparcie zapewnienia ciągłości pracy systemu.
17. Usługa administrowania i pomocy technicznej obejmuje moduły oprogramowania aplikacyjnego określone w Załączniku nr 1.
18.Opieka serwisowa oraz pomoc techniczna w zakresie serwerów i baz danych
19Wsparcie serwisowe w zakresie integracji z systemami zewnętrznymi w tym:
1Nadzór nad integracjami Oprogramowania Aplikacyjnego z systemami zewnętrznymi działającymi w siedzibie Zamawiającego , w tym pomoc w prawidłowej ich konfiguracji oraz prowadzenie na zlecenie Zamawiającego uzgodnień z producentami lub dostawcami systemów zewnętrznych.
2. Pomoc w konfiguracji działania oprogramowania aplikacyjnego z systemami ZUS i bankowymi obsługującymi przelewy z systemu Finansowo - Księgowego Zamawiającego.
3. Nadzór nad integracjami Oprogramowania Aplikacyjnego z systemami udostępnionymi w ramach projektów centralnych oraz systemami udostępnionymi przez NFZ, MZ, CSIOZ.
4. Nadzór nad integracjami oprogramowania aplikacyjnego z systemami regionalnymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72227000-2 - Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania
72228000-9 - Usługi doradcze w zakresie integrowania urządzeń komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 767520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 767520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 767520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JT&T Infomed Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251643546
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JT&T INFOMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JT&T INFOMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 767520 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup dostaw i usług w ramach zadania Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacji systemu RBOCSS w okresie 36 miesięcy
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Wsparcie administracji środowiskiem informatycznym Zamawiającego poprzez stałą obsługę infrastruktury chmurowej Zamawiającego
- Świadczenie usługi polegającej na digitalizacji i nadaniu zakresów przestrzennych analogowym dokumentom PZGiK prowadzonego przez Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach
więcej: Usługi doradcze w zakresie integracji oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.