Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00324731/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa nowego ciągnika rolniczego"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183375831
1.5.8.) Numer faksu: 183337831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa nowego ciągnika rolniczego"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c85177-6239-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000793/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa nowego ciągnika rolniczego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324731/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i serwisowanie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego – 1 szt., spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) oraz spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich dokumentów niezbędnych do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalogu części zamiennych i instrukcji obsługi w języku polskim.
4. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie oraz przeprowadzi instruktaż dla maksymalnie czterech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.
5. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne.
6. Przedmiot zamówienia nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy z wyłączeniem oznaczeń producenta.
7. Oferowany i dostarczony ciągnik rolniczy musi być wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny, a także musi odpowiadać standardom technicznym i jakościowym wynikającym z funkcji i przeznaczenia.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania pełnej obsługi serwisowej w okresie trwania gwarancji, zgodnie z zaleceniami producenta i zakresem szczegółowo opisanym w karcie gwarancyjnej producenta. Wady i awarie przedmiotu zamówienia będą zgłaszane w formie telefonicznej lub elektronicznej (e-mail, faks) przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
9. Stan formalno – prawny przedmiotu zamówienia:
1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenia,
2) ciągnik zarejestrowany na terenie RP w dniu odbioru pojazdu od Wykonawcy,
3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie
i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkownika.
10. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) świadectwo homologacji na terenie RP,
2) dokumenty gwarancyjne,
3) fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim,
4) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, książkę serwisową w języku polskim.
11. Zamawiający wymaga na oferowany przedmiot zamówienia gwarancji w wysokości 24 miesięcy, liczonego od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem stanowi jedną całość. Podzielenie go na części powodowałoby nieproporcjonalnie duże trudności
z koordynacją i organizacją działań różnych Wykonawców realizujących poszczególny zakres zamówienia. Dokonanie podziału zamówienia na części stanowiłoby utrudnienie dla efektywnego wydatkowania środków i terminowej realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia nie ogranicza ubiegania się
o zamówienie podmiotom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
13. Zamawiający nie przewiduje:
1) odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej,
2) sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
14. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, parametrów, przeznaczenia, funkcjonalności itp.
15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia nazw producentów lub nazw materiałów konkretnego producenta, Wykonawca może zastosować ww. materiały/urządzenia lub materiały/urządzenia równoważne. Przez materiały/urządzenia równoważne Zamawiający rozumie materiały/urządzenia posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak materiały/urządzenia wskazane przez Zamawiającego.
16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne może zastosować materiały lub urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów lub urządzeń zaproponowanych w opisie przedmiotu zmówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PILAR-TECH SP.J. T.KRZYSZTOFEK, K. LORANC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 350007407
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-422
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PILAR-TECH SPÓŁKA JAWNA T.KRZYSZTOFEK K.LORANC
jakie przetargi wygrała firma
PILAR-TECH SPÓŁKA JAWNA T.KRZYSZTOFEK K.LORANC
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu do zimowego i letniego utrzymania dróg na terenie gminy Batorz"
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem.
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.