Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00345386/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-08
- 2023/BZP 00087980/01 - Wynik z dnia 2023-02-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
08/TP/ZP/U/2023 - Usługi transportu sanitarnego dla pacjentów
Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471208164
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 113
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-549
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.majewska@skwam.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwam.umed.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
08/TP/ZP/U/2023 - Usługi transportu sanitarnego dla pacjentów
Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego
im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0afe894-81de-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022416/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Transport medyczny pacjentów typu S
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem VIII i IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 08/TP/ZP/U/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania są: Usługi transportu sanitarnego dla pacjentów (zwanych dalej usługą) - Karetka Wyjazdowa Specjalistyczna „S”, zgodnie z ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ i zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba pojazdów skierowana do realizacji zamówienia (spełniających warunki określone w SWZ wraz 3-osobowymi zespołami specjalistycznymi)
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określił warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający określa następujące warunki w powyższym zakresie:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych, którymi będzie posługiwał się w ramach realizacji zamówienia jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego ( tj. używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych )
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określił warunków w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa następujący warunek w powyższym zakresie:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje przynajmniej 2 różnymi pojazdami wraz z przypisanymi do nich zespołami specjalistycznymi, spełniającymi warunki określone w SWZ , sprawnymi technicznie, które posiadają ważne badania techniczne, wyposażone są w środki łączności bezprzewodowej, kompletny zestaw leków, aparaturę medyczną, w sygnalizację świetlno-dźwiękową dla pojazdów uprzywilejowanych oraz posiadające zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na używanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym. Pojazdy winny być oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do każdego pojazdu musi zostać przypisany inny zespół specjalistyczny.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 t.j., ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, - załącznik nr 9 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdziale IV ust. 2 w SWZ):
1) Wykaz deklarowanych pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia z ich opisem (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ);
2) Zezwolenie Ministra Spraw Wewnętrznych na używanie pojazdów samochodowych ujętych w Wykazie deklarowanych pojazdów j.w. jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w związku z ratowaniem życia lub zdrowia ludzkiego (tj. używanie sygnałów dźwiękowych i świetlnych dla pojazdów uprzywilejowanych)
3) Wpis lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 Ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835). Spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału IV SWZ.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VI ust. 4.2. 1), 2), 3) składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 (tj. w rozdziale IV ust. 2 pkt. 2), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 i 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 12 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 PZP oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które
zostaną wprowadzone do treści tej umowy (Wzór Umowy, stanowiący Załącznik do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/uskwam_umedlodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-26 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-24
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- SZP.281.7.2025 - Dostawa gazu medycznego wraz z dzierżawą sprzętu do podawania dla Instytutu "CZMP"
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu medycznego typu P realizowane na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 5
- Usługa transportu sanitarnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia w Otwocku
- Usługi transportu medycznego i niemedycznego, realizowane na rzecz szpitala i ambulatorium z Izbą Chorych Zakładu Karnego nr 1 w Łodzi
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.