eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczuczynPrzebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna



Og³oszenie z dnia 2024-01-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szczuczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669766

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000 lecia 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczuczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.szczuczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://um.szczuczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bc146cb5-b127-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00031596

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00006791/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê, o¶wiadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ust. Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
sporz±dza siê w postaci elektronicznej w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf .doc .docx .xls
.xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na.pdf. Ofertê i o¶wiadczenie o którym mowa w Rozdz. 10 pkt. 1.1. SWZ sk³ada siê
pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.2.Postêpowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za po¶r.
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn. 3.O¶wiadczenia, wnioski zawiadomienia oraz
informacje Wykonawcy przekazuj± Zamawiaj±cemu w
formie elektronicznej za po¶r. platformazakupowa.pl i formularza Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego. Za datê przekazania
o¶wiadczeñ wniosków zawiadomieñ informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez
klikniêcie przycisku Wy¶lij wiadomo¶æ do
zamawiaj±cego po których pojawi siê komunikat ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.5.Zamawiaj±cy bêdzie
przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶r. platformazakupowa.pl. Informacje
dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji Komunikaty. Korespondencja której adresatem jest konkretny Wykonawca bêdzie przekazywana za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek
sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system
powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC,MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor
Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze
wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.d) w³±czona
obs³uga
JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)Platformazakupowa.pl dzia³a
wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê
zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 8 Wykonawca, przystêpuj±c do postêpowania publicznego: akceptuje
warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za
wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert dostêpnej na stronie platformazakupowa.pl.9. Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za
sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego). Taka oferta zostanie uznana za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym
postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek
narzucony w art. 221 Ustawy Pzp.10. Informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci
logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci w postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
Instrukcje dla Wykonawców na stronie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10. W korespondencji
kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczuczyn, Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn, telefon: 86 273 50 80; 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail:
iod@um.szczuczyn.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna, znak sprawy – RI.271.1.2024 prowadzonym w trybie podstawowym z art. 275, pkt 1; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja bêdzie realizowana na dzia³kach o nr geodezyjnych 108/13, 162/2 w obrêbie miejscowo¶ci Nied¼wiadna na terenie Gminy Szczuczyn. Zakresem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w Nied¼wiadnej. Rozwi±zania projektowe dla klasy drogi dojazdowej przewiduj± wykonanie nowej nawierzchni jezdni z kostki brukowej dla kategorii ruchu KR-1 z wykorzystaniem istniej±cej nawierzchni ¿wirowo-gruntowej. Przebudowa drogi bêdzie polega³a na rozbiórce elementów dróg, na usuniêciu humusu, uzupe³nieniu korpusu drogowego, na poprawieniu odwodnienia drogi, wykonaniu podbudowy z kruszywa ³amanego, wykonaniu nawierzchni drogi gminnej z kostki brukowej grafitowej starobruk. Przebieg drogi gminnej pokazano w czê¶ci rysunkowej dokumentacji technicznej na planie sytuacyjnym. Zaprojektowana niweleta na drodze gminnej jest dostosowana wysoko¶ciowo do przyleg³ego terenu oraz posesji. Zachodzi³a konieczno¶æ korekty niwelety drogi gminnej na pocz±tkowej czê¶ci odcinka ze wzglêdu na istniej±cy du¿y spadek pod³u¿ny.
Przekroje normalne: a) szeroko¶æ jezdni w km 0+000÷0+003 przej¶cie z szeroko¶ci 5,6m na 5m a w w km 0+003÷0+184,2 - szeroko¶æ 5m. Na drodze gminnej zaprojektowano nawierzchniê z kostki brukowej starobruk koloru grafitowego o grubo¶ci 8cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubo¶ci 5cm. Nawierzchnia drogi gminnej od strony posesji bêdzie obramowana krawê¿nikiem betonowym o wymiarach 30x15cm (ew. 22x15cm) na ³awie z oporem z betonu C8/10. Na zjazdach do posesji zaprojektowano nawierzchniê z kostki brukowej betonowej grafitowej starobruk o grubo¶ci 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grubo¶ci 5cm. Od strony jezdni zjazdy bêd± obramowane krawê¿nikiem betonowym 22x15cm na ³awie z betonu C8/10 z oporem, a od strony posesji wjazdy bêd± obramowane obrze¿em betonowym 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej.
W pasie drogowym w km 0+003 po stronie lewej zlokalizowany jest istniej±cy s³up ¿elbetowy napowietrznej linii energetycznej niskiego napiêcia czê¶ciowo koliduj±cy z przebiegiem drogi, który nale¿y oznakowaæ znakami U9a i U9b. Postêpowanie przetargowe nie obejmuje przebudowy kolizji s³upa. Nale¿y wykonaæ oznakowanie pionowe, znaki ¶rednie, folia II generacji: s³upki 6 szt., znak: D4- 1 szt., D18 – 1szt., A22 – 1 szt., A 12- 1 szt., D1 – 1 szt., A7- 1 szt., U9a – 1 szt., U1b – 1 szt. Strona prawa s±siedztwo dzia³ki oznaczonej numerem 113 nale¿y ustawiæ barierê ³añcuchow± na d³ugo¶ci oko³o 82 mb. o min. parametrach: 200 cm. d³ugo¶æ pomiêdzy s³upkami, s³upek - ocynk + malowanie proszkowe - kolor CZARNY lub GRAFIT, ³añcuch - ogniwa stalowe - fi 6 mm (malowanie proszkowe w kolorze s³upków lub ocynk), wysoko¶æ s³upka - 1500 mm (nad gruntem 1100 mm, w gruncie 400 mm), d³ugo¶æ bariery - 2000 mm (odleg³o¶æ miêdzy s³upkami; ³añcuch odpowiednio d³u¿szy, by zapewniæ w³a¶ciwe "ugiêcie" - ok. 25 cm od linii prostej), ³añcuchy dwa rzêdy, s³upek wykonany z rury min. Ø 48,3 mm, sposób monta¿u - BETONOWANIE W GRUNCIE.
Zabezpieczenie skarp i fundamentów budynku gospodarczego po przeprowadzonej niwelecie terenu na pocz±tkowym odcinku drogi.
Czyszczenie i udro¿nienie istniej±cego przepustu, wraz z uzupe³nieniem stwierdzonych uszkodzeñ w elementach przyczó³ków betonowych.
Budowa placu utwardzonego nie obejmuje niniejsze postêpowanie przetargowe.
Szczegó³owy zakres prac okre¶la dokumentacja techniczna stanowi±ca za³±cznik do dokumentacji przetargowej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 150 000,00 z³, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony dla je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adnia ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ minimum jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu przebudowy lub budowy nawierzchni dróg, ulic, ci±gów pieszo-jezdnych, placów postojowych/parkingowych, chodników z kostki brukowej o powierzchni min.400m2
Uwaga:
1) Wykonawca sk³adaj±cy ofertê musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem, a w przypadku oferty z³o¿onej przez konsorcjum jeden z uczestników konsorcjum musi wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem (warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem) - dotyczy pkt. 2.4) lit. a. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu polegaæ bêdzie na do¶wiadczeniu innego podmiotu, musi on wykazaæ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem – dotyczy pkt. 2.4) lit a. niniejszego Rozdzia³u
2) W przypadku z³o¿enia przez Wykonawców dokumentów zawieraj±cych kwoty wyra¿one w innych walutach ni¿ PLN, dla potrzeb oceny spe³niania warunku okre¶lonego powy¿ej, Zamawiaj±cy jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie ¶redni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych , Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.

3. Dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi n/w uprawnienia:
a) Jednego kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo w innym pañstwie upowa¿niaj±ce do kierowania robotami drogowymi, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U, z 2021r. poz. 2351) oraz Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831)
Dopuszcza siê posiadanie uprawnieñ odpowiadaj±cych wskazanym wy¿ej uprawnieniom budowlanym, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa polskiego (zgodnie z art. 104 ustawy prawo budowlane). W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza siê odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrze¿eniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021r., poz. 1646), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ); W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.
3. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie dokument ten sk³ada przynajmniej jeden z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê na formularzu ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowania i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale X pkt. 1.1. SWZ,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 3 SWZ ( je¿eli dotyczy),
3) dowód wniesienia wadium,
4) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby , o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 7 SWZ (je¿eli dotyczy),
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni, o którym mowa w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ ( je¿eli dotyczy),
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy nr 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130 w tytule przelewu nale¿y wpisaæ: Wadium – Przebudowa drogi gminnej w m. Nied¼wiadna
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z pó¼n. zm. ).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Szczuczyn, ul. Plac 1000-lecia 23, 19-230 Szczuczyn;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w
Rozdziale X pkt. 1.1. SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ ).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/um_szczuczyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.