Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303205/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00307478/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00311844/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przegląd i konserwacja instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 592
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa-Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przegląd i konserwacja instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9aa26268-5731-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00031603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Przegląd, konserwacja i naprawy SAP i instalacji ppoż. na 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303205/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 09/TP1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 321548,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 1 – Instalacje Sygnalizacji Pożaru – Siemens (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 31320,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 2 – Instalacje Sygnalizacji Pożaru oraz gaszenia – Schrack, Aritech, Vesda, Savi Polon Alfa oraz oddymiania (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 111952,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 3 – Systemy Transmisji Danych - Mikron (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 20217,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 4 – Systemy Transmisji Danych - Polon-Alfa/Agat IT (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 47304,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 5 – Wodno-pianowe instalacje gaszenia - Watertech, Instalcompact, Minimax, Pliszka (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 28080,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 6 – Systemy Detekcji Gazu - Gazex (32 BLT),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 38877,84 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 7 – Systemy Detekcji Gazu - Alter (32 BLT, JW 1551Sieradz),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 33782,40 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeglądzie i konserwacji: Część 8 – Instalacje Sygnalizacji Pożaru - Polon-Alfa, Esser oraz klapy i okna oddymiające (JW 1551 Sieradz),2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz obiektów określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
2.1.Formularz cenowy –– załącznik nr 3 do SWZ
2.2.Wykaz urządzeń podlegających konserwacji - załącznik nr 10 do SWZ
2.3.Zakres przeglądu i konserwacji – załącznik nr 11 do SWZ
2.4.Harmonogram prac konserwacyjnych – załącznik nr 12 do SWZ
3. Oferowana usługa musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym ww. załącznikach, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 10013,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30479,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38117,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30479,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520506448
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna 46
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-205
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30479,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134562,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134562,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134562,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 01 Partner Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251004192
7.3.3) Ulica: Dąbrowskiego 219/223
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-231
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134562,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-10 do 2022-01-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”.
W dniu 20.12.2021 r. o godz. 9:00 upłynął termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta , która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia w części 3 postępowanie o zamówienie publiczne na „Przegląd i konserwację instalacji SAP, gaszenia oraz transmisji danych”, nr referencyjny 09/TP1/2022.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61017,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61017,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61017,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAT IT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262591709
7.3.3) Ulica: Zawiszy Czarnego 10
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-829
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61017,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-12 do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire Serwis Adam Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981683288
7.3.3) Ulica: o. E. Frankiewicza 19
7.3.4) Miejscowość: Osieczna
7.3.5) Kod pocztowy: 64-113
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-12 do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44277,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44277,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44277,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zaklad Elektroniki i Automatyki Explomer Piotr Merta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781901705
7.3.3) Ulica: Wąwozowa 34 b
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44277,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-18 do 2022-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42410,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42410,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alter Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810022356
7.3.3) Ulica: Pocztowa 13
7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne
7.3.5) Kod pocztowy: 62-080
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIOTR MERTA ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI "EXPLOMER"
jakie przetargi wygrała firma
PIOTR MERTA ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI "EXPLOMER"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42410,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-17 do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12546,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41756,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12546,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ventiss Systemy Alarmowe Jarosław Misztal
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512025580
7.3.3) Ulica: Salata 12A
7.3.4) Miejscowość: Smyków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-212
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12546,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-18 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do zarządzania tożsamością i systemu backupu
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12 - ETAP A,B,C
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Łask w 2025 roku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych dla obiektów zarządzanych przez Łódzkie Nieruchomości Sp. z o.o."
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ BUDOWA DŹWIGU TOWAROWO OSOBOWEGO
- Konserwacja i serwis urządzeń instalacji wentylacji i klimatyzacji w obiektach Szpitala II
- odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.