Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach ”-CZ. I- PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390690100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętego Sebastiana 1A
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcpr.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pcpr.polkowice.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pozostała pomoc społeczna bez zakwaterowania, gdzie indziej niesklasyfikowana
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach ”-CZ. I- PRODUKTY ZWIERZĘCE, MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e733e8-8cd9-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00473476/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00011875
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z Art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.-Prawo zamówień publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.zm.), Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: (…) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione (…);
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający uprzednio przeprowadził postępowanie nr OA.5611.1.2022.PCPR na dostawę art. żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych PCPR w Polkowicach z podziałem na 8 cz.Na cz. I w wyznaczonym terminie do dnia 13.12.2022 do godz. 12.00 nie złożono żadnej oferty.W związku z tym, że pierwotne warunki zamówienia na cz. I nie zostały w istotny sposób zmienione, Zamawiający może udzielić zam. w tryb. zamówienia z wolnej ręki,na podstawie art.305 pkt 2 ww.ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OA.5611.1.2022.PCPR
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.5611.1.2022.PCPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych
i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach przy ul. Makowej 36 („PS EGIDA”) oraz przy ul. Górnej 3 w Polkowicach („PSI Perspektywa” i „PS Horyzont”) dla części I - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Zaproszeniu do negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30136,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30136,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30136,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Hanlowo-Usługowa Ewa Walicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931519322
7.3.3) Ulica: Żeglarska 10
7.3.4) Miejscowość: Głogów
7.3.5) Kod pocztowy: 67-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30136,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dostawa koagulantów na Oczyszczalnię Ścieków w Polkowicach."
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Jaśminowej w Polkowicach
- "Dostawa produktów leczniczych, suplementów diety, wyrobów medycznych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A. w Polkowicach, w tym Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego z Działem Farmacji"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 im. Misia Uszatka w Polkowicach na rok 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Nowym Sączu ul. Nawojowska 159
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. ks. Józefa Tischnera w Ligocie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.