Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00513033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
- 2024/BZP 00526819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Zespołu Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kuślin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Sczanieckiej 4
1.5.2.) Miejscowość: Kuślin
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-316
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61-44-72-722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kuslin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuslin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kuslin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Zespołu Inżyniera Kontraktu dla zadania „Budowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6ea8f44-b81c-48f8-a1f8-5b8c76e9c064
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558200/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pełnienie w imieniu Gminy Kuślin funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. przebudowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IDGO.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru technicznego i merytorycznego w branży drogowej, sanitarnej, elektrycznej przez cały okres realizacji inwestycji tj. zarządzanie zadaniami inwestycyjnymi, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego.
2.Szczegółowy opis planowanych do realizacji robót budowlanych, będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego określono w dokumentacji postępowania na wybór Wykonawcy zadania pn.: „Budowa drogi nr 2716P w Gminie Kuślin" nr postępowania IDGO.271.7.2024
3.Przedmiotowa dokumentacja dostępna jest na platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kuslin
4.Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu:
a) zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i decyzją w sprawie pozwolenia na budowę, którą Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest uzyskać w imieniu zamawiającego;
b) zapewnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów w branżach: drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk;
c) sprawowanie kontroli nad pracami projektowymi Wykonawcy oraz nad przygotowaniem wszelkich niezbędnych opracowań projektowych jak i kontrola nad procesem uzyskiwania uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń i decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych przez Wykonawcę tychże robót, w tym pozwolenia na budowę w ramach zadania.
d) zapewnienie i koordynacja prac wszystkich inspektorów;
e) dostarczenie wsparcia dla Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji;
f) kontrola nad właściwym i terminowym zakończeniem zadań, koordynacja działań wszystkich organizacji i podmiotów uczestniczących w realizacji zadań;
g) egzekwowanie, przy współpracy z Zamawiającym, postanowień zawartych umów z wykonawcą robót budowlanych;
h) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich ryzykach i problemach zaistniałych lub w opinii Inżyniera Kontraktu mogących zaistnieć w ramach nadzorowanych części w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach, co do jakości, zakresu i terminowości realizacji poszczególnych etapów inwestycji, razem ze wskazaniem propozycji i sposobów ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów (lub im zapobieganie), w tym m.in. ocena programu naprawczego przedstawionego przez wykonawcę robót budowlanych, czy też przedstawianych zmian harmonogramów rzeczowo – finansowych;
i) prowadzenie polubownych rozmów i uzgodnień na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcą robót stanowiących zakres inwestycji oraz czynny udział w rozwiązywaniu ewentualnych sporów;
j) prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania, w tym z Zamawiającym i Wykonawcami robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawców robót, które mogą być dowodami w sytuacji ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp.;
k) realizacja technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi
pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z:
- założonym harmonogramem,
- decyzjami administracyjnymi,
- dokumentacją projektową,
- obowiązującym prawem,
- zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej;
l) dostępność Wykonawcy - Inżyniera Kontraktu według potrzeb Zamawiającego, w razie wystąpienia sporów sądowych z Wykonawcą robót, budowlanych do czasu uzyskania prawomocnego orzeczenia sądu w przedmiocie sporu. W szczególności Inżynier Kontraktu oraz osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz zobowiązane będą do występowania przed sądem w charakterze świadka i wydania opinii prywatnych oraz przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich posiadanych dokumentów i informacji związanych z zadaniem i sposobem jego realizacji;
m) przestrzeganie postanowień Umowy, w tym terminów w niej wskazanych;
n) wykonywanie innych czynności zmierzających do realizacji celów zadania, dla których umowa została zawarta.
5.Wszystkie wyjaśnienia i modyfikację przedmiotowej SWZ oraz załączników w trakcie prowadzenia postępowania są wiążące dla Wykonawców i stanowią integralną część dokumentacji zamówienia.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Zamawiający nie określa wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 95 i 96 Pzp.
7. Sposób realizacji zamówienia i obowiązki Wykonawcy:
Obowiązki Wykonawcy w związku z realizacją przedmiotu umowy zarówno dla etapu pierwszego, jak i drugiego zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146124,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146124,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA - PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551120200
7.3.3) Ulica: Kielecka
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146124,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprawowania nadzoru nad zgodnością realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową dla zadania pn.: "Remont Trasy Zamkowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 115 w m. Szczecin".
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży telekomunikacyjnej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi branży elektrycznej dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa ul. Głogowskiej w Nowej Soli.
- Okresowa kontrola obiektów budowlanych, polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego - 3 ZADANIA.
- Wykonanie dokumentacji projektowej robót budowlanych na trybunie GOSIR oraz trybunie Olimpijska na Stadionie Miejskim przy ul. Olimpijskiej w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: "Modernizacja remizy w OSP w Dąbiu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.