eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Gdański › Zadanie pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2324G w zakresie budowy zatok parkingowych wzdłuż drogi powiatowej Nr 2324G Port Rybacki - Jantar w m. Jantar, ul. Morska. Gmina Stegna.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031735 z dnia 2021-04-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2324G w zakresie budowy zatok parkingowych wzdłuż drogi powiatowej Nr 2324G Port Rybacki – Jantar w m. Jantar, ul. Morska. Gmina Stegna.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.gaza@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2324G w zakresie budowy zatok parkingowych wzdłuż drogi powiatowej Nr 2324G Port Rybacki – Jantar w m. Jantar, ul. Morska. Gmina Stegna.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64c93eff-769f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003108/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zatok parkingowych na ul. Morskiej w Jantarze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010381/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.01.2021.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr 2324G, w zakresie budowy zatok parkingowych wzdłuż drogi powiatowej Nr 2324G Port Rybacki – Jantar w m. Jantar, ul. Morska. Gmina Stegna.2. Lokalizacja: Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna jednostka ewidencyjna:221004-2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0008 Jantar, działka nr 101/4.3. Wytyczne do prac budowlanych: Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru robót Budowlanych, przedmiarem robót, oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w projekcie Architektoniczno-Budowlanym opracowanym przez formę: „PROWALD Waldemar Prorok”, ul. Polna 11c/17, 82-300 Elbląg oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SST), stanowiących załączniki do SWZ.5. Dołączony do przetargu przedmiar robót, nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, a jedynie materiał pomocniczy dla ułatwienia wykonawcy wyliczenia wartości oferty. W przypadku różnic, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.6. Zakres robót obejmuje:1) budowę zatok parkingowych dla samochodów osobowych; (około 77szt.)a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 8cm (kolor grafit linie segregacyjne z kostki koloru kontrastującego – czerwonego) lub płyta ażurowa typu „MEBA” gr. 8cm (kolor naturalny beton linie segregacyjne z kostki koloru kontrastującego – czerwonego, wypełnienie płyt 5cm mieszanka cementowo-piaskowa; 3cm grys frakcji 2-5),b) podsypka cementowo-piaskowa 3gr. cm,c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm,d) geotkanina.2) budowę chodników:a) warstwa ścieralna kostka betonowa gr. 6cm (kolor szary),b) podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm,c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,d) geotkanina,e) dodatkowo należy uwzględnić prace ziemne oraz rozbiórkowe,f) konieczne będzie wykonanie regulacji studzienek i sztyc od zaworów wodnych.7. Zamawiający wprowadza zmianę w realizacji zamówienia w stosunku do dokumentacji projektowej w postaci likwidacji zatoki dla autobusu, jednocześnie zastępując ją konstrukcją na całej szerokości i długości przewidzianą dla budowy chodnika. Jednocześnie należy uwzględnić ustawienie słupków U-12c w ilości 15 szt. Dokonano aktualizacji dokumentacji projektowej na postawie której murki oporowe z bloczków betonowych zostały zastąpione murkiem oporowym z elementów betonowych prefabrykowanych w kształcie litery „L”.8. W ofercie należy uwzględnić przygotowanie projektu stałej organizacji ruchu uwzględniającego wprowadzenie strefy płatnego parkowania dla obszaru od lokalizacji 0+000 do 0+470 oraz umieszczenie oznakowania poziomego i pionowego zgodnie z tym projektem na koszt wykonawcy. Projekt musi zostać zatwierdzony przez zarządzającego ruchem na tej drodze.9. Na czas trwania przebudowy wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu, która musi zostać zatwierdzona przez zarządzającego ruchem na tej drodze.10. Przed rozpoczęciem robót należy poinformować gestorów sieci o rozpoczęciu robót.11. Rozwiązania techniczne zostały zawarte w dokumentacji projektowej.12. W czasie robót należy zapewnić przejazd ul. Morską.13. Wykonanie robót budowlanych należy prowadzić w sposób zgodny z przepisami ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż;Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418125,17

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 533820,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418125,17

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. PPH Mariola i Janusz Szalczewscy Spółka Jawna

7.3.3) Ulica: ul. Żuławska 19

7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 82-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418125,17

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

2021-04-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.