Og³oszenie z dnia 2024-01-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00206752/01 - Wynik z dnia 2024-02-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Drogowe awarie punktowe w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI ZARZ¡D INFRASTRUKTURY DROGOWEJ I TRANSPORTU WE W£OC£AWKU
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MZIDiT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384814038
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 13/21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 544116454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mzidit.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzidit.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Drogi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Drogowe awarie punktowe w roku 2024
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c9364825-b128-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00031756
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00031402/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Drogowe awarie punktowe w roku 2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9364825-b128-11ee-a66a-5e0e9a75a9a03.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej - Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi siê zarejestrowaæ i posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la § 12 Regulamin Platformy e-Zamówienia, a mianowicie:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
zainstalowany jedne z poni¿szych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze, albo
b) Tablet/Telefon:
parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
przegl±darka Chrome 61 lub nowa.
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script oraz cookies;
Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozdz. XXIV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.251.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty drogowe dotycz±ce awarii punktowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w wysoko¶ci do 30% warto¶ci zamówienia brutto.Prawo opcji dotyczy robót to¿samych z okre¶lonymi w umowie, na drodze bêd±cej przedmiotem zamówienia lub na innej drodze wskazanej przez Zamawiaj±cego.
Us³ugi w ramach opcji bêd± realizowane na podstawie zlecenia opcji, bez konieczno¶ci zmiany umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
a) „Ca³kowita cena oferty brutto” – C;
b) „Gwarancja i rêkojmia” – G;
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy odst±pi³ od okre¶lenia warunków udzia³u postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
posiadaj± ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³ na jedno i wszystkie zdarzenia
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
a) dysponuje wymienionymi poni¿ej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia wymienionych poni¿ej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które bêd± uczestniczy³y w realizacji zamówienia i bêd± odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycj± art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej:
kierownik budowy, który jednocze¶nie bêdzie pe³ni³ funkcjê kierownika robót– 1 osoba posiadaj±ca wa¿ne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci drogowej minimum trzy lata. (Zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje równowa¿ne do w/w zdobyte w innych pañstwach na zasadach okre¶lonych
w art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane tj. Dz. U z 2021 r poz. z pó¼n. zm.),
b) przy realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi do wykonania zamówienia narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu tj.: koparko-³adowarka, zagêszczarka p³ytowa, samochód samowy³adowczy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i op³atach lokalnych - Dz. U z 2019 poz. 1170)
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, wed³ug wzoru z za³±cznika nr 7 do SWZ,
b) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnego z za³±cznikiem nr 6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ,
b) Wykaz sprzêtu, narzêdzi, wyposa¿enie, niezbêdnego do wykonania zamówienia – wed³ug za³±cznika nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest przed up³ywem terminu sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 8 500,00 PLN (s³ownie: osiem tysiêcy piêæset z³otych 00/100).2. Wadium, o którym mowa w pkt 1, utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.
3. Bieg terminu wa¿no¶ci wadium rozpoczyna siê wraz z up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium mo¿e byæ wniesione w:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku PKO BANK POLSKI S.A. ODDZIA£ CENTRUM WE W£OC£AWKU, nr 40 1020 5170 0000 1302 0083 6908 z dopiskiem na przelewie: Wadium na: „Drogowe awarie punktowe w roku 2024.”, a dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium (dokonanie przelewu) zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± uznania ¶rodków pieniê¿nych na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt. 2, przed up³ywem terminu sk³adania ofert (tj. przed up³ywem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin sk³adania ofert).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w:1) Rozdz. VII pkt 1 ppkt 4 lit. a SWZ – zostanie spe³niony wy³±cznie, je¿eli jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie. Nie sumuje siê do¶wiadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (Sygn. Akt: KIO 1495/14);
2) Rozdz. VII pkt 1 ppkt 4 lit. b SWZ – chocia¿ jeden z Wykonawców lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 14 proponowanych zapisów umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê:Zamawiaj±cy, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZP, wymaga, aby osoby wykonuj±ce wskazane w SWZ czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (tj. Dz. U.
z 2023, poz.1610 ze zm.) , zosta³y zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni ww. osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwi±zania stosunku pracy przed zakoñczeniem tego okresu, zobowi±zuje siê do niezw³ocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) roboty rozbiórkowe,
2) nawierzchnie bitumiczne dróg.
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- REMONTY WYKOÑCZENIOWE W ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦CI PIÑCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSA¯ENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzier¿aw± zbiornika i przegl±dami instalacji - II postêpowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Dostawa sprzêtu specjal. (samochodu asenizacyjnego) w ram. zad.: "Budowa i przebudowa sieci, przy³±czy, instalacji i urz±dzeñ wodno-kanal. na terenie Gm. W³oc³awek wraz z dostaw± sprzêtu specjalj."
- OPERATOR SPRZÊTU CIʯKIEGO
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielêciñskiej do ulicy Letniej we W³oc³awku
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SZAMOCIN
- Przebudowa drogi gminnej- ul. Polna w Orzyszu
- Przebudowa drogi gminnej nr K293602 w istniej±cym pasie drogowym od km: 0+000,00 do km: 0+952,20, polegaj±ca na budowie chodnika wraz z elementami odwodnienia w miejscowo¶ci Zubrzyk etap 1
- Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Morcinka w Z±bkach
- Modernizacja dróg na terenie gminy Andrespol
- "Przebudowa dróg w Gminie Oksa w 2025r."
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.