Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00622655/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mątewska 17
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e1463b-2835-4106-8b11-83a3b27f6118
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00031787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051247/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00622655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych przewidzianych do rejestracji pojazdów oraz złomowanie wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych zgodnie z aktualnym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów.
2. Kody CPV: 30195000-2, 14721000-1, 90500000-2.
3. Zamawiający gwarantuje minimalną realizację zamówienia na poziomie co najmniej 80% wartości umowy wynikającej z oferty Wykonawcy.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i sukcesywną dostawę przewidywanego zakresu i rodzaju tablic:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 6500 kpl.;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 99 kpl.;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
– 100 kpl.;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 792 szt.;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 198 szt.;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników dwurzędowe
- 297 szt.;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 594 szt.;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 297 szt.;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych
– 50 kpl.;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 10 szt.;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 20 kpl.;
12) tablice rejestracyjne motocyklowe, zabytkowe – 10 szt.;
13) tablice rejestracyjne motorowerowe, zabytkowe – 10 szt.;
14) tablice rejestracyjne zabytkowe, jednorzędowe, zmniejszone – 5 kpl.;
15) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice samochodowe) – 100 kpl.;
16) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem (tablice motocyklowe) – 10 szt.;
17) tablice rejestracyjne do oznaczania motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny – 10 szt.;
18) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 5 kpl.;
19) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 2 szt.;
20) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 2 szt.;
21) tablice rejestracyjne tymczasowe – 10 kpl.
5. Wtórniki:
1) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe – 480 szt.;
2) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe dwurzędowe – 20 szt.;
3) tablice rejestracyjne zwyczajne samochodowe jednorzędowe zmniejszone
- 10 szt.;
4) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep jednorzędowe – 10 szt.;
5) tablice rejestracyjne zwyczajne do przyczep dwurzędowe – 10 szt.;
6) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motocykli – 10 szt.;
7) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania ciągników – 10 szt.;
8) tablice rejestracyjne zwyczajne do oznaczania motorowerów – 10 szt.;
9) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania pojazdów samochodowych
- 20 szt.;
10) tablice rejestracyjne indywidualne do oznaczania motocykli – 5 szt.;
11) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów zabytkowych – 5 szt.;
12) tablice rejestracyjne do oznaczania pojazdów elektrycznych oraz pojazdów napędzanych wodorem lub motorowerów wyposażonych w silnik elektryczny
- 5 szt.;
13) tablice rejestracyjne profesjonalne samochodowe – 3 szt.;
14) tablice rejestracyjne profesjonalne motocyklowe – 1 szt.;
15) tablice rejestracyjne profesjonalne motorowerowe – 1 szt.
6. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne z osadzaną u Zamawiającego bazą SQL (baza ta jest formą zapisu wszelkich danych w programie, z gwarancją odzyskania danych, które wcześniej uległy utraceniu. Zgromadzone w bazie SQL dane łatwo można przenieść, zintegrować z innym oprogramowaniem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14721000-1 - Glin
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430358,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430358,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430358,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DERPOL” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430358,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Wykonanie remontu dylatacji wiaduktu w ciągu ulicy Poznańskiej w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Usługa wykonania dokumentacji projektowe w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności pn." Modernizacja, Rozbudowa Bloku Operacyjnego wraz z dobudową modułową w Szpitalu
- Zakup ciągnika rolniczego z osprzętem
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Jaksicach - etap III i IV
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- ,,Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.''
więcej: Glin »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.