Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019043/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031791 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kruszyw naturalnych na remont dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościelna 11A
1.5.2.) Miejscowość: Milanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-210
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 3567002
1.5.8.) Numer faksu: 83 3567621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@milanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ugmilanow.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszyw naturalnych na remont dróg gminnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fa2396f-8712-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003300/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup kruszyw naturalnych na remont dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019043/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.ZK.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1- Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Dostarczane kruszywo będzie posiadało wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości odpowiadające normie PN-EN 13242, PN-EN 13043:2004 lub równoważne. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny: w przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Wykaz miejscowości z szacowaną ilością ton: - Cichostów – 252 ton; - Czeberaki – 84 ton; - Kopina – 196 ton; - Kostry – 364 ton; - Milanów – 448 ton;- Milanów (oczyszczalnia) – 112 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 111052,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Żużel paleniskowy (szlak, lesz) - materiał pozostający po spaleniu węgla lub koksu w paleniskach rusztowych bądź komorowych. Żużel bez zanieczyszczeń innymi odpadami, np. gruntem, śmieciami, gruzem, odpadami chemicznymi, drewnem, żelazem itp., Na żużel powinno być sprawozdanie z badań że badany materiał nadaje się jako materiał budowlany.Wykaz miejscowości z szacowaną ilością ton: - Kopina – 56 ton; - Rudno Pierwsze – 308 ton; - Rudzieniec – 140 ton; - Zieleniec – 196 ton; - Milanów (strzelnica) – 56 ton4.5.3.) Główny kod CPV: 14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom
4.5.5.) Wartość części: 35634,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kruszywo mineralne - pospółka o uziarnieniu 0 - 31,5 mm, o zawartości frakcji pylastej poniżej 3%, zawartość obcych zanieczyszczeń poniżej 0,5%, bez zanieczyszczeń gliniastych.Wykaz miejscowości z szacowaną ilością ton: - Radcze – 1 036 ton; - Rudno Drugie – 336 ton.4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 36237,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79,95
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U."CAREX" Grzegorz Domagała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571020039
7.3.3) Ulica: Chęcińska 353
7.3.4) Miejscowość: Brzeziny
7.3.5) Kod pocztowy: 26-026
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104832,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,59
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53,70
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32,59
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instal-Serwis Wojciech Osiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141516229
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 47
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL - SERWIS LUBARTÓW WOJCIECH OSIECKI
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL - SERWIS LUBARTÓW WOJCIECH OSIECKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24638,04
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI MILANÓW
więcej: przetargi MILANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Zakup kruszywa wapiennego o frakcji 0 - 63 mm do wykonania remontu dróg na terenie Gminy Lisewo w ilości 1500 ton
- Dostawa i transport kruszywa
- Dostawa kruszywa drogowego naturalnego do utrzymania i remontów dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Kozy w 2025r
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.