Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006135/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09
- 2021/BZP 00006135/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-09 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008919/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031852 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124175466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie oraz na terenach przyległych do budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa6a6d7e-6a0e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031852
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006135/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.-26-1/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 552813,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzątanie budynkuSądu Apelacyjnego w Krakowie oraz terenów przyległych do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 5 do SWZ (Wzór umowy). W ramach Części 1 zamówienia Zamawiającywymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia wykonywane były przez osoby zatrudnione napodstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.:Dz.U. z 2019 r., poz. 1040) – dopuszczalny wymiar zatrudnienia: - Cześć 1 pkt I – Sprzątanie budynku (zwyłączeniem parkingu podziemnego) - nie mniejszy niż ½ etatu (powierzenie świadczenia części usługPodwykonawcy, nie zwalnia z dopełnienia ww. obowiązku); - Część 1 pkt II – Sprzątanie parkingupodziemnego – nie mniejszy niż ¼ etatu (powierzenie świadczenia części usług Podwykonawcy, nie zwalniaz dopełnienia ww. obowiązku); - Część 1 pkt III – Sprzątanie terenów przyległych do budynku – niemniejszy niż ¼ etatu (powierzenie świadczenia części usług Podwykonawcy, nie zwalnia z dopełnienia ww.obowiązku).4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 501533,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie okien orazpowierzchni szklanych wraz z myciem i czyszczeniem żaluzji i rolet w budynku Sądu Apelacyjnego wKrakowie dwa razy w roku 2021.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 5 do SWZ (Wzór umowy).4.5.3.) Główny kod CPV: 90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 51279,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502606,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760351,92
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502606,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDEHO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369254335
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Chełmońskiego 206
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-348
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502606,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48406,66
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101078,94
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48406,66
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-SERVICE Piotr Kulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272100819
7.3.3) Ulica: ul. Obroki 130 lok. 203
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48406,66
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-302021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń będących w użytkowaniu jednostek oraz Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku
- EOP.332.39.24 Usługa kompleksowego sprzątania obiektów i pomieszczeń użytkowanych przez SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Usługa sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku w 2025 roku.
- Usługa utrzymanie czystości w pomieszczeniach Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie i Środowiskowego Domu Samopomocy Mozaika w Lublinie w roku 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.