Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427508/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00437646/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00445366/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa doposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowa Administracja Oświatowa w Wieleniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570221662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Drawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieleń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672561118
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sao3@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.saowielen.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup i dostawa doposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-792cca96-5f34-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00031861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041744/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 "Zakup i dostawa doposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wyruszamy do Gminnego Żłobka w Wieleniu!"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427508/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAO.364.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie pt. „Zakup i dostawa doposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu”1. Przedmiotem prowadzonego postępowania jest zakup i dostawa doposażenia do Gminnego żłobka w Wieleniu, tj. pomocy dydaktycznych i różnego wyposażenia wraz z urządzeniem drukującym oraz urządzeniami multimedialnymi dla potrzeb realizacji projektu „Wyruszamy do Gminnego Żłobka w Wieleniu!” w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zakres rzeczowy:
Część I zamówienia: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i różnego wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części I został określony w załączniku numer 7 lit. A do niniejszej SWZ. W opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 7 lit. A zaznaczono pogrubionym drukiem zmienione pozycje. W opisie przedmiotu zamówienia zał. nr 1 zaznaczono pogrubionym drukiem zmienioną pozycję ( poz. nr 25 zmiana z 2 zestawów na 3 zestawy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 88682,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: Zakup i dostawa papieru ksero, urządzeń multimedialnych oraz innego wyposażenia do Gminnego Żłobka w Wieleniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zakresie części II został określony w załączniku numer 7 lit. B do niniejszej SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
42514200-4 - Elektrostatyczne urządzenia do oczyszczania powietrza i gazu
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
51611100-9 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych
4.5.5.) Wartość części: 38520,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74061,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112941,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74061,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74061,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38518,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54330,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38518,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GajdKomp Usługi Informatyczne Sylwia Gajdzińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631551061
7.3.3) Ulica: ul. Polna 1
7.3.4) Miejscowość: Pęckowo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-733
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GajdKomp - Usługi informatyczne Sylwia Gajdzińska
jakie przetargi wygrała firma
GajdKomp - Usługi informatyczne Sylwia Gajdzińska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38518,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni
INNE PRZETARGI WIELEŃ
więcej: przetargi WIELEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- "Rozbudowa środowiska backupowego w PWM"
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.