eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów ŁódzkiWykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 270 03 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrów-lodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3f756a-8f62-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00031906

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045759/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonywanie w 2024 r. bieżących napraw dróg w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524402

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1026817,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki.
Zakres robót obejmuje Wykonywanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej
1. W przypadku dróg o mniejszych powierzchniach uszkodzonej nawierzchni do naprawy (powierzchnia poniżej 100 m2) zakres robót obejmuje w szczególności:
a) wycięcie uszkodzonej nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów,
b) oczyszczenie lokalnych wgłębień lub uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu na pryzmy,
c) wykonanie warstwy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20 cm,
d) ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca,
e) wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltobetonowej o grubości 4 cm oraz warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu,
f) zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki,
g) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych;
2. W przypadku dróg o większych powierzchniach uszkodzonej nawierzchni do naprawy (powierzchnia ponad 100 m2) Wykonawca zobowiązuje się do mechanicznego wykonywania remontów cząstkowych przy pomocy rozkładarki. W takim przypadku zakres robót obejmuje w szczególności:
a) oczyszczenie uszkodzonej nawierzchni,
b) wykonanie naprawy istniejącej podbudowy z tłucznia kamiennego poprzez uzupełnienie ubytków kruszywem frakcji od 0-31,5 cm o grubości warstwy do 20 cm z nadaniem odpowiedniego profilu równiarką i zagęszczeniem walcem drogowym,
c) regulację studni, zasuw wodociągowych i zasuw gazowych,
d) wykonanie warstwy wiążącej z masy asfaltobetonowej grubości 4 cm po zagęszczeniu,
e) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych robotach drogowych.
Przyjmuje się, że łączna powierzchnia dróg objętych remontami cząstkowymi wynosić będzie 10.000 m2, w tym 2.000 m2 dróg do wykonywania remontów cząstkowych w sposób wskazany w pkt 1. oraz 8.000 m2 dróg do wykonywania remontów cząstkowych w sposób wskazany w pkt. 2.
Ilości powierzchni dróg do remontu są szacunkowe i mogą się różnić od faktycznie zleconych do naprawy i zrealizowanych. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy będzie nie mniejsza niż 70 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 2 ust. 3 umowy (wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.1 do SWZ).
Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XX SWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 72 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną). Wykonawca może zaoferować krótszy czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, przy czym nie może być on krótszy niż 36 h.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 710017,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein na nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie załadunku i transportu oraz rozplantowania wraz z uwałowaniem kruszywa drogowego na drogach wymagających naprawy o nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym, będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki, wskazanych przez Wydział Inwestycji, Gospodarki Odpadami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim. Przedmiotowe prace będą każdorazowo dozorowane przez pracowników powyższego Wydziału.
Zakres zleconych robót polega w szczególności na :
a) wykonywaniu usług załadunku z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Aleksandrów Łódzki oraz transportu kruszywa drogowego samochodem ciężarowym o ładowności 15t oraz ciągnikiem z przyczepą o ładowności 13t na drogi o nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym; przewidywana ilość usług wynosi 1440 godzin;
b) rozplantowaniu ładowarką (o pojemności 1m3) i równiarką kruszywa drogowego w miejscach wybojów i kolein, na drogach wymagających naprawy o nawierzchniach gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym; przewidywana ilość godzin pracy ładowarki wynosi 1440 godzin;
c) wykonywaniu wałowania walcem drogowym nawierzchni gruntowych oraz pokrytych gruzem i tłuczniem kamiennym; Przewidywana ilość wykonywania wałowania walcem wynosi 840 godzin;
Wskazana w pkt. 2.2 lit. a) – c) jest ilość godzin jest ilością szacunkową i może się różnić od ilości faktycznie zrealizowanych. W przypadku zlecenia mniejszego zakresu ilościowego robót w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
Zamawiający oświadcza, że minimalna wartość zamówienia, jakie zostanie zrealizowane w okresie obowiązywania umowy (łączna wartość wszystkich zamówień cząstkowych), będzie nie mniejsza niż 70 % maksymalnego wynagrodzenia brutto o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy (wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.2 do SWZ).
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji robót naprawczych objętych przedmiotem zamówienia, stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, które będzie oceniane zgodnie z punktem XX SWZ. Zamawiający ustala maksymalny czas przystąpienia do realizacji zgłoszonych robót naprawczych, który nie może być dłuższy niż 4 h, licząc od daty otrzymania pisemnego zlecenia Zamawiającego (przesłanego faksem lub pocztą elektroniczną).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 316800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-DROGBUDsp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383154485

7.3.3) Ulica: Grzybowska 87

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zleci podwykonawcom wykonanie części zamówienia, w zakresie:
- wbudowanie masy bitumicznej lub
- wykonanie remontów cząstkowych na drogach o nawierzchni utwardzonej na części ze zleconych Wykonawcy odcinków dróg wymagających naprawy
PODWYKONAWCA
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "MARKBUD" SP. Z O.O.
Ul. Targowa 7, 99-200 Poddębice NIP 8281412789, REGON: 101419666


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312170,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388188,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312170,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kupczyk Grażyna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731493838

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 9

7.3.4) Miejscowość: Uniejów

7.3.5) Kod pocztowy: 99-210

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312170,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.