Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010019/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
- 2021/BZP 00010019/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010019/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012521/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
- 2021/BZP 00012578/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031923 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Walim oraz jednostek organizacyjnych Gminy Walim - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WALIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Boczna 9
1.5.2.) Miejscowość: Walim
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-320
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748494340
1.5.8.) Numer faksu: +48748494355
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@walim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.walim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.walim.pl/?a=63761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Walim oraz jednostek organizacyjnych Gminy Walim - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1059daea-7674-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000183/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Walim oraz jednostek organizacyjnych Gminy Walim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010019/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZ.271.1.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy obsługi bankowej budżetu Gminy Walim i jej jednostek organizacyjnych i polegać ma m.in. na:- otwarciu rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych- prowadzeniu tych rachunków- dokonywanie przelewów w PLN w ramach banku obsługującego Gminę Walim- dokonywanie przelewów w PLN do innych banków- dokonywanie wypłat gotówkowych otwartych w PLN- instalacji w Gminie Walim i w pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy systemu bankowości internetowej oraz przeszkoleniu wskazanych pracowników- świadczeniu usług bankowości internetowej- świadczeniu innych czynności związanych z obsługą rachunków bankowych, w tym obsługi płatności masowych- potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy- możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych na lokatach jednodniowych- możliwości zaciągania kredytu w rachunku bieżącym (500 000,00 zł rocznie), oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym stanowi sumę stopy WIBOR 1M i marży banku. Zmiana wysokości oprocentowania następuje od pierwszego dnia kalendarzowego każdego miesiąca.Zamówieniem będą objęte następujące jednostki organizacyjne:- Gminny Zespół Obsługi Szkół - Ośrodek Pomocy Społecznej- Centrum Sportu i Rekreacji- Gminna Biblioteka PublicznaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w:- Zał. nr 2 do SWZ Formularz cenowy - Zał. nr 3 do SWZ Ogólne postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126625,07
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170040,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126625,07
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Millennium Spółka Akcyjna w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001379728
7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Żaryna 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126625,07
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2024-04-302021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI WALIM
- Dostawa materiałów budowlanych do wyznaczonych miejsc na terenie Gminy Walim
- WALIM droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Budowa instalacji systemu sygnalizacji pożaru wraz z oświetleniem awaryjnym i ewakuacyjnym w Zamku Grodno w miejscowości Zagórze Śląskie
więcej: przetargi WALIM »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.