Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006371/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
- 2021/BZP 00006371/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008283/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031929 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH NR 1
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292440050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgoda 31
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-378
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 36 76 181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsznr1.kielce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsz1.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zsz1.kielce.pl/pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” - III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ece6413-615a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projektu pn. „Umiejętności i kompetencje uczniów w kształceniu zawodowym” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Poddziałania RPSW.08.05.01 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU (projekty konkursowe).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006371/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/RPO/2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177677,24 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Internet do pomieszczeń warsztatów szkolnych (materiały + montaż instalacja sieci komputerowej)- Okablowanie LAN 8 żył 6 kat. ekranowany – ok. 1600 m.- Gniazda RJ45 6 kat. natynkowe – 12 szt.- Listwy montażowe białe 60x40 – 120 m.- Patchpanel 24 gniazda 6 kat. ekranowany zgodny z okablowaniem i gniazdami – 1 szt.- Patchcord 5 m kat. 6 zgodny z okablowaniem i gniazdami – 12 szt.- Szafa RACK naścienna – 1 szt.- Switch 24x RJ45 + 2x SFP – 1 szt.- Router z punktem dostępowym – 1 szt.- Niezbędna wizja lokalna w celu omówienia szczegółowych warunków postępowania.- Wykonanie obejmuje montaż, podłączenie, uruchomienie, testy poprawności działania, wpięcie w sieć szkolną.- Serwis oraz części ogólnodostępne na terenie kraju.- Gwarancja lub rękojmia min. 24 miesiące.4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Flipcharty i tablice suchościeralneFlipchart – 2 sztTablica suchościeralna – 3 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 30195910-4 - Tablice do pisania
4.5.5.) Wartość części: 2926,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Biurka i fotele do komputerówFotele do stanowisk komputerowych – 30 sztBiurka pod komputery – 30 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 17560,98 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – NarzędziaFrezarka ręczna górnowrzecionowa – 2 sztSzlifierka do gipsu (żyrafa) + odkurzacz – 2 sztHalogen LED ze statywem – 2 sztSzlifierka kątowa 125 mm z regulacją obrotów z osłoną do szlifowania bezpyłowego do podłączenia odkurzacza z osłoną tarczy DWE 46150 – 1 sztWkrętarka udarowa, napięcie akumulatora 18 V, pojemność akumulatora 2.5 Ah, min. moment obrotowy 50 Nm – 2 sztWiertarka – 1 sztNożyce do prętów zbrojeniowych – 1 sztZaciski sprężynowe (żabki) 120 szt. + klucz – 1sztWilgotnościomierz drewna i materiałów budowlanych – 1sztKlucz do gięcia zbrojenia – 3 sztPrzecinarka do glazury – 2 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia
4.5.5.) Wartość części: 13031,71 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Narzędzia laboratoryjneSuszarka laboratoryjna – 1 sztAparat Ve – Be, tzw. Konsystometr – 1 sztMłotek Schmitta z kowadełkiem kalibracyjnym – 1 sztWstrząsarka do sit 300 mm z kompletem sit – 1 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 23194,31 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Urządzenie pomiarowe wraz z oprogramowaniemUrządzenie pomiarowe GNSS RTK (odbiornik śledzący sygnały GPS + kontroler + oprogramowanie) – 1 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 38112100-4 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne)
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 – dron geodezyjny wraz ze szkoleniemDron geodezyjny + stacja mobilna oraz Szkolenie GIS z wykorzystania bezzałogowych statków powietrznych w fotogrametrii niskiego pułapu4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.5.) Wartość części: 27235,77 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - Program SOLIDWORKS EDU EDITIONProgram SOLIDWORKS EDU EDITION – 60 stanowisk SNL (licencja wieczysta); wsparcie na 2 lata4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 - Program EWMAPAProgram EWMAPA 13 FB + klucze sprzętowe do wektoryzacji rastra (5 sztuk)4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - Wyposażenie szkolnej pracowni organizacji i prowadzenia procesów przetwarzania drewna i materiałów drewnopochodnychWaga laboratoryjna – 1 sztEksykator 1 sztSuszarka laboratoryjna 1 sztWilgotnościomierz do drewna 1 sztSuwmiarka z noniuszem tradycyjna 16 sztMikrometr zewnętrzny 0 - 25 mm, noniuszowy – 16sztCzujnik zegarowy ze statywem magnetycznym – 3sztKątomierz cyfrowy elektroniczny 200 mm – 3sztPołyskomierz – 1 sztKolorymetr – 1sztKubek Forda – 5sztNóż krążkowy ISO 2409 – 1sztGrzebień pomiarowy – 3sztStół stolarski warsztatowy / strugnica – 1sztDalmierz laserowy – 3 sztCyfrowa poziomica elektroniczna 100 cm – 2 sztKątownik cyfrowy budowlany – 2 sztZestaw 4 dużych pił japońskichPiła ramowa / Krawężnica - 600/5 mm – 1 sztPiła ramowa / Odsadnica - 600/3 mm - 1 sztPiła narznica – 1sztNóż do forniru (ostrze gładkie) – 1sztPiła - Grzbietnica Lewa - Prawa - 250mm – 1sztPiła – Otwornica – sztPiłka do forniru – 1szPiłka grzbietnica – 1sztPiła płatnica – 1sztMłotek snycerski – 1sztPobijak stolarski – 1 sztZestaw 6 dłut stolarskichZestaw 4 dłut żłobakówZestaw 3 dłut do połączeń na jaskółczy ogonZestaw 5 dłut japońskichZestaw snycerski - 11 częściowyZnacznik drewniany – 1sztZnacznik metalowy – 1 szZnacznik cyrkiel – 1sztStrug drapak (zębak) – 1sztStrug równiak – 1sztStrug gładzik – 1sztStrug kątnik / z regulacją – 1sztStrug wyżłabiak – 1sztStrug kątnik / wręgownik – 1sztStrug kątnik, czołowy / odsadzony – 1sztStrug płetwiak / nastawny – 1sztKątownik precyzyjny – 1sztStrug ośnik z płaską stopą – 1sztZestaw dłut tokarskich – 1sztDłuto tokarskie - ostrze okrągłe – 1sztOstrzarka wolnoobrotowa – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut płaskich – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut tokarskich – 1sztUchwyt do ostrzenia dłut skośnych i profilowych – 1sztZestaw cyklin francuskich – 1sztCyklina prostokątna – 1sztStalka - obciągacz do cyklin – 1szt4.5.3.) Główny kod CPV: 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
4.5.5.) Wartość części: 22228,46 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 – Polskie normy do branży drzewnejZakup polskich norm do branży drzewnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 1547,97 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 - Normy KNR w wersji papierowejNormy w wersji papierowej potrzebne do nauki kosztorysowania, do zakupienia 5 kompletów4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 3934,96 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 – Urządzenia geodezyjneUrządzenie do niwelacji – Niwelator kodowy + statyw + łata z włókna szklanego – 1sztDalmierz laserowy z: cyfrowym celownikiem z 4 – krotnym powiększeniem do precyzyjnych pomiarów na dłuższe odległości – 1sztNiwelator optyczny – 3sztUrządzenie do niwelacji: niwelator optyczny + statyw + łata + żabka – 4sztDalmierz laserowy – 2sztŻabka geodezyjna do niwelacji – 12sztStojak z zaciskiem klamerkowym / uchwyt do łaty – 12sztPodstawka pod statyw / trójnik – 10 szt4.5.3.) Główny kod CPV: 38295000-9 - Sprzęt topograficzny
4.5.5.) Wartość części: 19268,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 1 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2653,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10017,12
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2653,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95 91 95 67 22
7.3.3) Ulica: UL. WARSZAWSKA 151
7.3.4) Miejscowość: KIELCE
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2653,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17424,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20049,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20049,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 4 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 15przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 5.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31795,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39360,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31795,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zawiliński Jerzy „Geopryzmat”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52 20 20 57 06
7.3.3) Ulica: Rybie, Wesoła 6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31795,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33074,70
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34194,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NaviGate spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67 93 10 91 71
7.3.3) Ulica: ul. Wadowicka 8A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34194,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 8 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 8.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8794,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8794,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8794,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 10 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 10.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 11 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 11.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ponadto wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający informuje, iż cena najkorzystniejszej oferty na zadanie 12 przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 ust. 1 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono na zadanie 12.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19803,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19803,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-27-48-462
7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-751
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19803,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- Remont drogi wojewódzkiej nr 767 m. Bogucice Pierwsze od km 5+880 do km 6+755 dł. 875 mb
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Tablice do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.