Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00015108/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00031964/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-13
- 2021/BZP 00031956/02 - Wynik z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00031956 z dnia 2021-04-13 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy zaplecza północnego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010956038
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-958
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 5442 779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jmalczyk@muzeum-wilanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wilanow-palac.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzeum-wilanow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy zaplecza północnego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b88203-8026-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007610/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa wykonania projektu - część nr 1 (Projekt remontu i przebudowy terenu zaplecza północnego na terenie Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015108/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DEF.ZP.2401.1.JM.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu „Opracowania projektu budowlanego i wykonawczego remontu i przebudowy zaplecza północnego Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie wraz z infrastrukturą techniczną, remontu, przebudowy i częściowej rozbiórki obiektu pomocniczego - budowli podziemnej, remontu, przebudowy i rozbudowy szklarni i przechowalni roślin oraz budowy małej szklarni, znajdującego się na części działki o nr ew. 17/4 z obrębu 1-05-52, przy ul. Stanisława Kostki Potockiego 10/16 w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy”, wraz z przekazaniem autorskich praw majątkowych dla tego przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w § 7 postanowień umowy, przekazaniem opracowanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przekazaniem decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla Projektu i prawomocnego pozwolenia na budowę. 2) Projekt musi zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalne, użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe, również przy uwzględnieniu rozwiązań umożliwiających dostęp wszystkim użytkownikom oraz w miarę możliwości poruszanie się na terenie osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi. 3) Wykonawca, własnym staraniem i na własny koszt, musi uzyskać wszystkie wymagane przepisami prawa opinie i uzgodnienia oraz pozwolenia i decyzje administracyjne dla Projektu (w tym m.in. zgodę Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz prawomocne pozwolenie na budowę) oraz zostać wykonany zgodnie z potrzebami Zamawiającego, przepisami techniczno-budowlanymi, a także normami i zasadami wiedzy technicznej, przy uwzględnieniu rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji oraz zgodnie z obowiązującym przepisami prawa, w szczególności w zakresie Ustawy Prawo Budowlanego z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 11 września 2020 r. (Dz.U. z 2020 Poz. 1609).4) Projekt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. Pzp, tak, aby mógł stanowić podstawę do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spełniać wymagania przepisów powołanej ustawy Pzp, dotyczące opisu przedmiotu zamówienia dla ww. zadania. Wykonawca będzie w szczególności zobowiązany do przygotowania dokumentacji tak, aby nie naruszała przepisów art. 99 i 101 ustawy Pzp. W przypadku kiedy Wykonawca nie może sporządzić dokumentacji bez zastosowania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu o których mowa w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp oraz norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 99 ust. 5 i ust. 6 powołanej ustawy Pzp, obowiązany jest sporządzić tabele równoważności zawierające co najmniej opis parametrów rozwiązań równoważnych. 5) Przedmiot umowy w szczególności będzie obejmował:a) projekt koncepcyjny, ukazujący charakterystykę elementów zagospodarowania terenu, bryły obiektów, dobór kolorystyki, wstępny dobór materiałów, urządzeń, itp. w formie ujęć (widoki modelu 3D lub wizualizacje) wraz z ogólnym rzutem, w celu przedstawienia głównych założeń w projekcie, w tym układ funkcjonalny (część opisowa i rysunkowa),b) kompletną wielobranżową dokumentację projektu budowlanego i wykonawczego (część opisowa i rysunkowa) wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BiOZ) wraz ze wszystkimi uzgodnieniami administracyjnymi oraz wszystkimi niezbędnymi decyzjami administracyjnymi w tym m.in. decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i prawomocnego pozwolenia na budowę,c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) dla każdej z branż,d) przedmiar robót dla każdej z branż,e) kosztorys inwestorski wykonania prac określonych w części opisowej i rysunkowej dokumentacji projektowej dla każdej z branż.6) Projekt musi być na etapie opracowania konsultowany i uzgadniany przez Wykonawcę z Zamawiającym. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowe wytyczne do projektowania w ramach branżowych spotkań koordynacyjnych, organizowanych przez Zamawiającego na terenie Muzeum. Harmonogram spotkań zostanie ustalony w porozumieniu z Wykonawcą Projektu. 7) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt dostarczy Zamawiającemu przedmiot umowy w liczbie egzemplarzy i formie określonej poniżej:a) 5 egz. wersji papierowej projektu budowlanego,b) 5 egz. wersji papierowej projektu wykonawczego, c) po 3 egz. wersji papierowej: projektu koncepcyjnego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) dla każdej z branż,d) 3 egz. wersji elektronicznej Projektu na nośniku elektronicznym CD/DVD lub pendrive: w zakresie projektu koncepcyjnego, projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB, BiOZ - w formacie zgodnym z programem, w którym były opracowane - doc/docx, pdf, dwg. itd (przy czym format dwg rysunku wektorowego projektu musi być zgodny z oprogramowaniem Zamawiającego tj. AutoCAD Civil 3D 2016), a w zakresie przedmiaru robót, kosztorysów inwestorskich – w formacie ath, xls/xlsx., pdf. e) oraz oryginały uzyskanych decyzji, pozwoleń, uzgodnień oraz wszystkich innych dokumentów administracyjnych uzyskanych dla Projektu wraz z potwierdzeniami ich złożenia. 8) Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość majątkowych praw autorskich do dokumentacji, o której mowa powyżej, na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1231, z 2020 r. poz. 288), w tym także prawo do zezwolenia na wykonywanie zależnych praw autorskich z chwila zapłaty wynagrodzenia za przedmiot zamówienia.9) W zakres przedmiotu umowy wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień i modyfikacji w dokumentacji, również w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu umowy i zapłacie za jego wykonanie, w ramach udzielonej gwarancji i rękojmi.10) Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.11) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie ze wzorze umowy, stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71355000-1 - Usługi pomiarowe
79933000-3 - Usługi towarzyszące usługom projektowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564505,43
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STUDIO BUDOWLANE “UNITY” S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5222685739, ROGON: 015486301
7.3.3) Ulica: Kędzierskiego 2/66
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-493
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-13 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy hal sportowych w miejscowości Wielkie Chełmy oraz Zalesie
- Oprac. dok. projekt. na rozb. Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 227 w Warszawie o dod. skrzydło szkoły i halę sport. w ramach zad. "Rozbudowa Sz. P. nr 84 przy ul. Radzymińskiej 277 - prace przyg."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.