eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku NZP-51/09/13.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-30

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku NZP-51/09/13.
Numer ogłoszenia: 200031 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku NZP-51/09/13..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmot zamówienia stanowi dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży ochronnej jednorazowego użytku. Zamówienie podzielono na 13 pakietów. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdy z pakietów. **** Pakiet 1 - Sterylny uniwersalny zestaw obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z akcesoriami 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna taśma samoprzylepna: 1000 szt. Pakiet 2 -Sterylne uniwersalne zestawy obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 200 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych: 100 szt. Pakiet 3 - Serwety operacyjne jednorazowego użytku 1. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 1000 szt. 2. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 6000 szt. 3. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną: 2000 szt. 4. Sterylna serweta z otworem: 200 szt. 5. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2500 szt. 6. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2100 szt. Pakiet 4 - Sterylna odzież ochronna jednorazowego użytku 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy, pełnobarierowy, jałowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy jałowy: 1000 szt. Pakiet 5 - Niesterylna odzież ochronna jednorazowego użytku 1. Czepek chirurgiczny, damski: 11000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 3000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 10000 szt. 4. Fartuch włókninowy: 45000 szt. 5. Maska higieniczna trójwarstwowa: 10000 szt. 6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 12000 szt. 7. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 55000 szt. 8. Ubranie chirurgiczne męskie: 3000 szt. 9. Maska do pracy z cytostatykami: 1600 szt. Pakiet 6 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych 1. Koszule do zabiegów operacyjnych: 6000 szt. 2. Spodnie dla pacjentów do kolonoskopii: 1200 szt. Pakiet 7 - Pokrowce higieniczne na buty 1. Pokrowce na buty: 4000 szt. Pakiet 8 - Sterylne osłony jednorazowe 1. Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę: 150 szt. 2. Sterylny pokrowiec na kamerę do artroskopii lub laparoskopii: 800 szt. 3. Sterylna kieszeń samoprzylepna: 2000 szt. 4. Sterylny zarękawek chirurgiczny: 600 szt. 5. Osłona na aparat RTG: 350 szt. Pakiet 9 - Sterylne folie chirurgiczne 1. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 4. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. Pakiet 10 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 40000 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 40000 szt. 3. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 10000 szt. Pakiet 11 - Niesterylne prześcieradła higieniczne 1. Prześcieradło higieniczne: 22000 szt. Pakiet 12 - Niesterylne poszwy i pościel 1. Poszwa włókninowa: 100 szt. 2. Komplet pościeli z włókniny: 60 Kplt. Pakiet 13 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 3. Serweta zabiegowa do chirurgii stawu barkowego: 20 szt. 4. Osłona na kończynę górną: 20 szt. 5. Serweta izolacyjna: 24 szt. 6. Serweta do procedur rewizyjnych: 20 szt. 7. Serweta główna do procedur zabiegów stawu biodrowego: 28 szt. 8. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium pomocniczego: 20 szt. 9. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium oraz diatermii: 20 szt. 10. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 11. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 12. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu barkowego: 20 szt. 13. Fartuch chirurgiczny: 400 szt. 14. Fartuch chirurgiczny do zabiegów wysokiego ryzyka: 500 szt. 15. Osłona oczu do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt. 16. Chirurgiczna osłona twarzy do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Dokumenty potwierdzające, iż oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania zasadnicze określone dla tego wyrobu we właściwych przepisach, jest oznaczony znakiem CE oraz jest dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: Deklaracja zgodności EC oraz dodatkowo Certyfikat CE - w przypadku, gdy ze względu na klasę wyrobu medycznego przeprowadzenie procedury oceny zgodności nastąpiło przy udziale jednostki notyfikowanej. Zgłoszenie wyrobu medycznego do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienie Prezesa Urzędu lub inny dokument potwierdzający przeniesienie do bazy danych prowadzonej przez Prezesa Urzędu danych dotyczących wyrobu medycznego objętego wpisem do rejestru - o ile taki obowiązek istnieje. 2) Dokument potwierdzający zgodność oferowanego asortymentu z normą PN EN 13795: 1, 2, 3 - dotyczy Pakiet nr 1 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 2 poz. 1 - 4, Pakiet nr 3 poz. 1- 6, Pakiet nr 4 poz. 1 - 2, Pakiet nr 13 poz. 1-3, poz. 13 -14. 3) Karta techniczna materiałów/ włóknin/produktu - dotyczy Pakiet nr 1 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 2 poz. 1 - 4, Pakiet nr 3 poz. 1 - 6, Pakiet 4 poz. 1 i poz. 2, Pakiet nr 11, Pakiet nr 12 poz. 2, Pakiet nr 13 poz. 1 - 3, 13- 16. 4) Dokument opisowy dotyczący zaoferowanego produktu (np.: katalog, ulotka informacyjna). 5) Próbki oferowanego asortymentu w Pakiecie 5 poz. 1, 2, 3, 8, w Pakiecie 6 poz. 1, w Pakiecie 8 poz. 5, w Pakiecie 11.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazusrkim Centrum Onkologii w Olsztynie, Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn,Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazusrkim Centrum Onkologii w Olsztynie,ul. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Sterylny uniwersalny zestaw obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku z akcesoriami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw uniwersalny: 3500 szt. 2. Sterylne obłożenie stolika MAYO: 200 szt. 3. Sterylna taśma samoprzylepna: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Sterylne uniwersalne zestawy obłożeń operacyjnych jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw urologiczny TUR: 200 szt. 2. Zestaw artroskopowy: 200 szt. 3. Zestaw do zabiegów na stawie biodrowym: 300 szt. 4. Zestaw do zabiegów ginekologicznych: 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 - Serwety operacyjne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 1000 szt. 2. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną na dłuższym boku: 6000 szt. 3. Sterylna serweta z taśmą samoprzylepną: 2000 szt. 4. Sterylna serweta z otworem: 200 szt. 5. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2500 szt. 6. Sterylna serweta z otworem otoczonym taśmą: 2100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Sterylna odzież ochronna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch chirurgiczny włókninowy, pełnobarierowy, jałowy: 1500 szt. 2. Fartuch chirurgiczny włókninowy jałowy: 1000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Niesterylna odzież ochronna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepek chirurgiczny, damski: 11000 szt. 2. Czepek chirurgiczny męski: 3000 szt. 3. Czepek chirurgiczny uniwersalny o kroju furażerki: 10000 szt. 4. Fartuch włókninowy: 45000 szt. 5. Maska higieniczna trójwarstwowa: 10000 szt. 6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełno barierowa: 12000 szt. 7. Maska chirurgiczna trójwarstwowa, pełnobarierowa: 55000 szt. 8. Ubranie chirurgiczne męskie: 3000 szt. 9. Maska do pracy z cytostatykami: 1600 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - Koszule i spodnie do zabiegów operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszule do zabiegów operacyjnych: 6000 szt. 2. Spodnie dla pacjentów do kolonoskopii: 1200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - Pokrowce higieniczne na buty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowce na buty: 4000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Sterylne osłony jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna osłona chirurgiczna na kończynę: 150 szt. 2. Sterylny pokrowiec na kamerę do artroskopii lub laparoskopii: 800 szt. 3. Sterylna kieszeń samoprzylepna: 2000 szt. 4. Sterylny zarękawek chirurgiczny: 600 szt. 5. Osłona na aparat RTG: 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Sterylne folie chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt. 2. Sterylna folia chirurgiczna: 200 szt. 3. Sterylna folia chirurgiczna: 300 szt. 4. Sterylna folia chirurgiczna: 650 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Niesterylny asortyment jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fartuch ochronny, foliowy w roli: 40000 szt. 2. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 40000 szt. 3. Podkład nieprzemakalny w roli perforowanej: 10000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11 - Niesterylne prześcieradła higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło higieniczne: 22000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12 - Niesterylne poszwy i pościel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poszwa włókninowa: 100 szt. 2. Komplet pościeli z włókniny: 60 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13 - Obłożenia operacyjne wysokiego ryzyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 2. Barierowy zestaw wysokiego ryzyka do zabiegów endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 3. Serweta zabiegowa do chirurgii stawu barkowego: 20 szt. 4. Osłona na kończynę górną: 20 szt. 5. Serweta izolacyjna: 24 szt. 6. Serweta do procedur rewizyjnych: 20 szt. 7. Serweta główna do procedur zabiegów stawu biodrowego: 28 szt. 8. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium pomocniczego: 20 szt. 9. Dwukomorowa osłona dla instrumentarium oraz diatermii: 20 szt. 10. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu biodrowego: 40 szt. 11. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu kolanowego: 20 szt. 12. Bariera Mikrobiologiczna do procedur endoprotezoplastyki stawu barkowego: 20 szt. 13. Fartuch chirurgiczny: 400 szt. 14. Fartuch chirurgiczny do zabiegów wysokiego ryzyka: 500 szt. 15. Osłona oczu do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt. 16. Chirurgiczna osłona twarzy do zabiegów endoprotezo plastyki: 300 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.