Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00612439/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywiń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Krzywiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-010
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0db6ecc-9cbd-4857-9580-f7065ad72725
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041052/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń w roku 2025 do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów GminyKrzywiń w roku 2025 (od 2.01.2025 roku) do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń.
KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) – 60172000-4 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą i
opieką nad uczniami dowożonymi
Szkoły, do których należy świadczyć usługi dowozu:
Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie,
Zespół Szkół Specjalnych w Górznie ,
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie,
ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI!
Zamówienie polega na wykonaniu usługi przewozowych dzieci wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń do poszczególnych szkół niebędących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń. Liczba dzieci, miejsce zamieszkania (tj. dowozu i odwozu dzieci z podziałem na miejscowości) oraz godziny, na którą dzieci mają zostać dowiezione do szkoły oraz odwiezione ze szkoły:
Część zamówienia nr I:
Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie (w tym do filii w Kiełczewie):
13 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:00, najpóźniej 7:55, odwóz ze szkoły od godziny 15:05, nie później jak 16:00.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Zbęchy, Rogaczewo Wielkie, Łuszkowo, Jerka, Jurkowo, Kopaszewo. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
W ramach zamówienia podstawowego trzeba założyć przewóz do 20 osób.
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Po ułożeniu planu lekcji w placówkach będzie możliwość zmiany godziny odwozów. Podane godziny odwozów są
godzinami najpóźniejszymi. Uczniowie będą pozostawali w szkołach maksymalnie do wskazanych godzin odwozów.
Zamawiający wskaże lokalizacje (adresy, punkty) z których odbierać oraz do których dowozić będzie dzieci na terenie
Gminy Krzywiń.
Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzili dzienny rejestr liczby dowożonych i odwożonych dzieci i przekazywał go
dyrekcji placówek oświatowych, na rzecz których świadczona jest usługa.
Każdy pojazd, którym świadczona będzie usługa musi spełnić następujące wymagania:
1. rok produkcji nie wcześniej niż 2000 rok, (wyjątkiem są pojazdy, które Wykonawca wykaże jako młodsze w celu
uzyskania punktów w kryterium)
2. Posiadać system monitoringu wnętrza pojazdu z możliwością nagrania zarejestrowanego materiału na nośniki
zewnętrzne,
Usługa świadczona będzie tylko w dni szkolne i tylko za takie dni Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie. Szacunkowa
liczba dni prowadzenia usługi wynosi 196. Jest to jednak tylko wartość szacunkowa służąca do określenia wartości
zamówienia i może ulec zmianie. Szczegółowe informacje na temat dni wolnych od zajęć zostaną przekazane przez
dyrekcje poszczególnych placówek.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę były wyprodukowane nie wcześniej niż w
2000 roku a pracownicy (kierowcy, opiekunowie) posiadali odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania.
Opiekunowie skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie przeszkolenie do opieki nad osobami
niepełnosprawnymi, w tym m.in. kurs pierwszej pomocy.
Pojazdy mają spełniać wszystkie obowiązujące wymogi określone przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w
sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Ponadto pojazdy muszą mieć
możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich, w tym wózkach specjalnych, jak wózki inwalidzkie stabilizujące, wózki
inwalidzkie dla dzieci ze spastycznością itp.
Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
Przedmiot zamówienia może być wykonywany wyłącznie przy wykorzystaniu kierowców i opiekunów, którzy nie byli skazani za przestępstwa, o których mowa ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560). Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia informacji zawierających dane kierowców i opiekunów, wraz z zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności tych osób na tle seksualnym oraz oświadczeniem o zapoznaniu się i stosowaniu postanowień Zarządzenia nr 91/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Krzywiń z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich.
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp:
Wykonawca/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami prawa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest
najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że osoby skierowane do pracy
przy realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion, nazwisk oraz
zakresu robót wykonywanych przez danego pracownika - załącznik nr 6 do SWZ) zatrudnione przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem,
wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w
ciągu 3 dni roboczych.
2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust 1.,
oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku nr 6 do oferty w zakresie
niezbędnym do potwierdzenia spełnienia wymagań.
Zamawiającemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania wykonawcy do udowodnienia, że w realizacji
przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym
załącznikiem do oferty Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, w
szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.
W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp przez wykonawcę lub podwykonawcę,
Zamawiający przewiduje naliczenie kary w wysokości 0,2 % wartości zamówienia.
3. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres realizacji przez nie zamówienia; w
przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu,
wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się
do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie
wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkie
maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 260000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów GminyKrzywiń w roku 2025 (od 2.01.2025 roku) do szkół nie będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń.
KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) – 60172000-4 - wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą i
opieką nad uczniami dowożonymi
Szkoły, do których należy świadczyć usługi dowozu:
Zespół Szkół Specjalnych im. Marii Konopnickiej w Kościanie,
Zespół Szkół Specjalnych w Górznie ,
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie,
ZAMÓWIENIE PODZIELONE NA CZĘŚCI!
Zamówienie polega na wykonaniu usługi przewozowych dzieci wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów Gminy Krzywiń do poszczególnych szkół niebędących jednostkami organizacyjnymi Gminy Krzywiń. Liczba dzieci, miejsce zamieszkania (tj. dowozu i odwozu dzieci z podziałem na miejscowości) oraz godziny, na którą dzieci mają zostać dowiezione do szkoły oraz odwiezione ze szkoły:
Część zamówienia nr II:
Zespół Szkół Specjalnych w Górznie
14 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:00, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny 14:00, nie później jak 15:00.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Czerwona Wieś, Jurkowo, Łagowo, Kopaszewo.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Lesznie:
2 dzieci, dowóz do szkoły najwcześniej na godzinę 7:00, najpóźniej 8:00, odwóz ze szkoły od godziny 12:35, nie później niż 14:00.
Miejscowości, z których planowany jest odwóz i dowóz: Krzywiń, Jerka, Gierłachowo. Jednocześnie Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji zamówienia liczba miejscowości może ulec zmianie, co należy przyjąć przy ustalaniu ceny oferty.
W ramach zamówienia podstawowego trzeba założyć przewóz do 25 osób.
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Po ułożeniu planu lekcji w placówkach będzie możliwość zmiany godziny odwozów. Podane godziny odwozów są
godzinami najpóźniejszymi. Uczniowie będą pozostawali w szkołach maksymalnie do wskazanych godzin odwozów.
Zamawiający wskaże lokalizacje (adresy, punkty) z których odbierać oraz do których dowozić będzie dzieci na terenie
Gminy Krzywiń.
Zamawiający wymaga, aby opiekunowie prowadzili dzienny rejestr liczby dowożonych i odwożonych dzieci i przekazywał go
dyrekcji placówek oświatowych, na rzecz których świadczona jest usługa.
Każdy pojazd, którym świadczona będzie usługa musi spełnić następujące wymagania:
1. rok produkcji nie wcześniej niż 2000 rok, (wyjątkiem są pojazdy, które Wykonawca wykaże jako młodsze w celu
uzyskania punktów w kryterium)
2. Posiadać system monitoringu wnętrza pojazdu z możliwością nagrania zarejestrowanego materiału na nośniki
zewnętrzne,
Usługa świadczona będzie tylko w dni szkolne i tylko za takie dni Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie. Szacunkowa
liczba dni prowadzenia usługi wynosi 196. Jest to jednak tylko wartość szacunkowa służąca do określenia wartości
zamówienia i może ulec zmianie. Szczegółowe informacje na temat dni wolnych od zajęć zostaną przekazane przez
dyrekcje poszczególnych placówek.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane przez Wykonawcę były wyprodukowane nie wcześniej niż w
2000 roku a pracownicy (kierowcy, opiekunowie) posiadali odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do realizacji zadania.
Opiekunowie skierowani do realizacji zamówienia muszą posiadać odpowiednie przeszkolenie do opieki nad osobami
niepełnosprawnymi, w tym m.in. kurs pierwszej pomocy.
Pojazdy mają spełniać wszystkie obowiązujące wymogi określone przepisami prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia
20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w
sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia. Ponadto pojazdy muszą mieć
możliwość transportu osób na wózkach inwalidzkich, w tym wózkach specjalnych, jak wózki inwalidzkie stabilizujące, wózki
inwalidzkie dla dzieci ze spastycznością itp.
Opiekunem winna być osoba dorosła, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami powinny posiadać odpowiednie przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno-opiekuńczych w stosunku do dzieci, tj. świadectwo potwierdzające co najmniej odbycie szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
Przedmiot zamówienia może być wykonywany wyłącznie przy wykorzystaniu kierowców i opiekunów, którzy nie byli skazani za przestępstwa, o których mowa ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 560). Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia informacji zawierających dane kierowców i opiekunów, wraz z zaświadczeniem z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności tych osób na tle seksualnym oraz oświadczeniem o zapoznaniu się i stosowaniu postanowień Zarządzenia nr 91/2024 Burmistrza Miasta i Gminy Krzywiń z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Standardów Ochrony Małoletnich.
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 Ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
1. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp:
Wykonawca/podwykonawca prowadzi dokumentację zatrudnienia osób na umowę o pracę zgodnie z obowiązującymi w tym
zakresie przepisami prawa. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest
najpóźniej w dniu podpisania umowy, do złożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, że osoby skierowane do pracy
przy realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia będą wykonywały osoby (ze wskazaniem ich imion, nazwisk oraz
zakresu robót wykonywanych przez danego pracownika - załącznik nr 6 do SWZ) zatrudnione przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W przypadku, gdy nastąpi zmiana informacji objętych ww. oświadczeniem,
wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zaktualizowania tego oświadczenia nie później niż w
ciągu 3 dni roboczych.
2. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust 1.,
oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do umów o pracę osób wskazanych w załączniku nr 6 do oferty w zakresie
niezbędnym do potwierdzenia spełnienia wymagań.
Zamawiającemu przysługuje prawo (w trakcie trwania umowy) do wezwania wykonawcy do udowodnienia, że w realizacji
przedmiotu zamówienia udział biorą osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym
załącznikiem do oferty Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego udzielenia odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, w
szczególności przedstawiając dowody, że w realizacji przedmiotu zamówienia faktycznie udział biorą osoby zatrudnione na
podstawie umowy o pracę - wskazane w oświadczeniu będącym załącznikiem do oferty Wykonawcy.
W przypadku niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp przez wykonawcę lub podwykonawcę,
Zamawiający przewiduje naliczenie kary w wysokości 0,2 % wartości zamówienia.
3. Rodzaje czynności niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o
pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga aby kierowcy pojazdów oraz opiekunowie byli zatrudnieni
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na co najmniej okres realizacji przez nie zamówienia; w
przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu,
wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę.
*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się
do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie
wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę – wszystkie
maksymalna liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy: wszystkie
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe "PIONA" Zandecki Roman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6981162690
7.3.4) Miejscowość: Lubiń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiebiorstwo Transporowo-Handlowo-Usługowe "PIONA" Zandecki Roman
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Handlowo-Usługowe "PIONA" Zandecki Roman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6981162690
7.3.4) Miejscowość: Lubiń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiebiorstwo Transporowo-Handlowo-Usługowe "PIONA" Zandecki Roman
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-02 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRZYWIŃ
więcej: przetargi KRZYWIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.