Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00542527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dla Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego „AGRO” Sp. z o.o. Wilków używanej koparko – ładowarki nie starszej niż 2014r. I o przebiegu nie więcej niż 8000 MTG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "AGRO" SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430574700
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilków
1.5.2.) Miejscowość: Wilków
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agro.wilkow@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminawilkow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c9fcb78e-97f8-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dla Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego „AGRO” Sp. z o.o. Wilków używanej koparko – ładowarki nie starszej niż 2014r. I o przebiegu nie więcej niż 8000 MTG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9fcb78e-97f8-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00542527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGRO.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Przedsiębiorstwa Produkcyjno-Handlowego „AGRO” Sp. z o.o. Wilków używanej koparko – ładowarki nie starszej niż 2014r. I o przebiegu nie więcej niż 8000 MTG
Parametry techniczne koparko – ładowarki
– Używana koparko-ładowarka – nie starsza niż rok produkcji 2014, spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym;
– silnik wysokoprężny min. czterocylindrowy o mocy znamionowej od 85 do 100KM;
– napęd koparko-ładowarki na dwie osie, z możliwości napędu na jeną oś;
– koła przednie min. 18 cal
– koła tylne min 26 cali:
– opony bez widocznych uszkodzeń mechanicznych nadające się do poruszania po drogach publicznych
– opony przód 60%
– opony tył 70%
– skrzynia biegów maszyny mechaniczna min. cztery biegi w przód, cztery w tył;
– dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy, hydrauliczny;
– stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie;
– kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora:
– silnik , skrzynia biegów i most wyprodukowane przez jednego producenta;
– blokada tylnego mechanizmu różnicowego
– klimatyzacja
– certyfikat CE
b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
– koparko ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej
– łyżka ładowarkowa dzielona(otwierana), wielofunkcyjna;
– widły do palet
– pojemność łyżki ładowarki min 1,0m3, wyposażona w lemiensz ochronny;
– wysokość załadunku min. 3,0m;
– sterowanie układem ładowarkowym za pomocą dźwigni ręcznej;
– Szybko złącze ładunkowe
c) Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
– musi posiadać posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego;
– łyżka koparkowa o szerokości min. 550mm i pojemności min. 0,15m3;
– łyżka koparkowa o szerokości 30 mm do 40 mm
– łyżka skarpowa o szerokości od 1400 mm do 1800 mm;
– ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);
– głębokość kopani min. 4,5 m;
– kopanie na poziomie gruntu – zasięg od osi obrotu ramienia 5,00m;
– sterowanie układem koparkowym za pomocą dwóch dźwigni ręcznych;
d) Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia:
– oferowana koparko – ładowarka musi spełniać wszystkie warunki przedstawione wyżej;
– gwarancja na oferowaną koparko – ładowarkę musi wynosić co najmniej 3 miesięcy;
– oferowana koparko-ładowarka musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego
– oferent musi dostarczyć aktualny certyfikat”CE” na oferowana koparko-ładowarke
2) Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie bieżącej obsługi koparko-ładowarki dla pracowników wytypowanych przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchamiania maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny.
3) Koszt dostawy koparki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
4) Koparka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiej, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełnienia wymagań niniejszego postępowania.
5) Zamawiając zastrzega sobie prawo do oględzin i sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy.
6) W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenie,że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. H. U. Karol Spyrczak Usługi Koparką
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8631570751
7.3.4) Miejscowość: Czekarzewice Drugie
7.3.5) Kod pocztowy: 24-313
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. Karol Spyrczak Usługi Koparką
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. Karol Spyrczak Usługi Koparką
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.