Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00036568/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania w Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 w Strzelcach Krajeńskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210308907
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. J. Popiełuszki 31
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1@strzelce.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp1strzelce.edupage.org/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi sprzątania w Szkole Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b28f4007-6f3b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Umowa z dotychczasowym wykonawcą – Norge Spółka z o.o., 60-141 Poznań, ul. Promienista 121 została zawarta na okres od 02.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
Do dnia 11.09.2023 r. umowa z wykonawcą Norgę Spółka z o.o. była świadczona prawidłowo bez większych uwag ze strony zamawiającego oraz wykonawcy.
W dniu 12.09.2023 r. wykonawca Norge Spółka z o.o., złożył oświadczenie, że z dniem 12.09.2023 w trybie natychmiastowym odstępuje od umowy nr SP1.2620.3.2022 z dnia 28.12.2022.Nie było wcześniej żadnych sygnałów ze strony wykonawcy, które sugerowałyby na możliwość odstąpienia od realizacji umowy.
Wykonawca Norge Spółka z o.o. oświadczenie o natychmiastowym odstąpieniu od umowy wysłał w dniu 12.09.2023 r. Wykonawca postawił zamawiającego w bardzo trudnej sytuacji ponieważ odstąpił od świadczenia usługi sprzątania z dnia na dzień nie dając możliwości na podjęcie wspólnych rozmów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 277148,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi sprzątania przestrzeni Zamawiającego w obiekcie Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich, zwane dalej „Usługami".
2. Szczegółowy zakres przedmiotu Umowy określony jest w: w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.
3. Usługi będą świadczone w dni od poniedziałku do piątku w godzinach określonych w OPZ.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany godzin świadczenia Usług w przypadku zmiany organizacji czasu pracy Zamawiającego, informując o tym Wykonawcę z jednodniowym wyprzedzeniem. Dzienny wymiar godzin świadczenia Usług przez Wykonawcę pozostanie bez zmian, chyba że z uzasadnionych powodów Strony tymczasowo zmienią dzienny wymiar godzin świadczenia Usług - w okresie przez Strony ustalonym, z zachowaniem wymiaru godzin świadczenia Usług przewidzianych w danym cyklu rozliczeniowym (miesiącu kalendarzowym).
5. Wykaz przestrzeni i pomieszczeń, w których mają być świadczone Usługi, zawiera OPZ stanowiący załącznik nr 1 do umowy.
Umowa zostaje zawarta na okres od dnia 14-09-2023r. do dnia 31-12-2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEKRET SECURITY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993147974
7.3.3) Ulica: Husarska
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277148,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.