Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00511243/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dozorowanie i ochrona mienia na Szkółce Kontenerowej "Królówka" w Orzeszu w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 141
1.5.2.) Miejscowość: Piasek
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:/josephine.proebiz.com/pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dozorowanie i ochrona mienia na Szkółce Kontenerowej "Królówka" w Orzeszu w latach 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e51f7982-81cc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032035
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00176686/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozorowanie i ochrona mienia na Szkółce Królówka w latach 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi dozoru i ochrony mienia Gospodarstwa Szkółkarskiego Królówka, ul. Batorego 26, 43-188 Orzesze – Woszczyce realizowane w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wraz z dodatkowymi czynnościami monitoringu poprawności działania urządzeń szkółkarskich.
Gospodarstwo Szkółkarskie Królówka (dalej także: „szkółka leśna” lub „szkółka kontenerowa”) obejmuje teren ogrodzony o powierzchni 16,23ha ze zlokalizowanymi na nim: budynkami - administracyjno-produkcyjnym, magazynowym, socjalnym, wiatą magazynowo-sprzętową, 5 namiotami foliowymi, rampami deszczującymi, polami produkcyjnymi, zbiornikami na wodę wraz z towarzyszącą infrastrukturą.
3. Zamawiający szacuje realizację przedmiotu zamówienia na 13500 roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy.
4. Do obowiązków Wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należeć będzie:
A. Obowiązki podstawowe:
1. Świadczenie usługi ochrony mienia oraz obiektów szkółki leśnej przez jedną osobę w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku od godziny 15.00 jednego dnia do godziny 7.00 dnia następnego oraz w soboty, niedziele i święta całodobowo, do godziny 7.00 dnia następnego po dniu wolnym od pracy.
W przypadkach wymagających realizacji usługi ochrony mienia w innych godzinach pracy niż wskazane powyżej, godziny te zostaną ustalone przez Zamawiającego, w uzgodnieniu z Wykonawcą, w terminie nie krótszym niż 12 godzin przed proponowanym terminem zmian.
2. Stały monitoring całego terenu szkółki leśnej na ekranie monitora, za wyjątkiem czasu obchodu oraz nie rzadziej niż co dwie godziny realizacja obchodu, tj. obejścia wszystkich obiektów szkółki leśnej tj.: budynku administracyjnego z halą siewów, budynku magazynowego, namiotów z rampami deszczującymi, hali magazynowej, pola zraszania z rampami deszczującymi, budynku socjalnego, bramy.
3. Instalacja ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU KONTROLI PRACY PRACOWNIKÓW OCHRONY umożliwiającego elektroniczną dokumentację wykonywanych przez pracownika ochrony obchodów po trasach ustalonych przez Zamawiającego i Wykonawcę z uwzględnieniem odstępów czasowych (nie rzadziej niż co 2 godziny) oraz budynków i innych obiektów wskazanych w ust. 4 A. pkt 2
4. Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego oraz odpowiednich służb (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) o wszelkich zagrożeniach dla mienia lub zdrowia ludzi oraz o zaistniałych zdarzeniach z tym związanych, które będą miały miejsce na terenie szkółki leśnej.
5. Prowadzenie Księgi ochrony obiektu oraz odnotowywanie w niej każdego zdarzenia, o którym mowa w ust. 4 A. pkt. 4 oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego niezbędnej pomocy przy ustalaniu okoliczności takiego zdarzenia.
B. Obowiązki dodatkowe:
1. Monitoring poprawnego działania urządzeń szkółki leśnej, w tym: chłodni, urządzeń w hali siewów oraz namiotach.
2. Włączanie oraz wyłączanie rampy deszczującej po wcześniejszym przeszkoleniu przez Zamawiającego oraz w odstępach czasu wskazanych przez Zamawiającego.
3. Informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach w działaniu infrastruktury technicznej szkółki leśnej.
4. W razie wystąpienia nagłych zjawisk (w tym w szczególności atmosferycznych) - kontrola szczelności ogrodzenia szkółki leśnej.
5. Otwieranie oraz zamykanie 5 szt. namiotów foliowych o ustalonych przez Zamawiającego godzinach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 371952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479220,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 371952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Margo technologis sp. zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Mienia "Alex" sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392012081
7.3.3) Ulica: Opawska
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 371952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-16 do 2025-01-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.