Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00275030/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
3. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE I ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ HANDLOWYCH (szkoła) PRZY UL. KOŚCIUSZKI 18 W SOPOCIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA SOPOTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-704
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.sopot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.miniportal.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
3. WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE I ZMIANIE SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ HANDLOWYCH (szkoła) PRZY UL. KOŚCIUSZKI 18 W SOPOCIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c501335-3e23-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000425/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynków ZSH przy ul. Kościuszki 18 i 20 oraz przy al. Niepodległości 749
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259617/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2021.MSt
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1829268,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich Robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku Zespołu Szkół Handlowych położonego przy ul. Kościuszki 18 (szkoła) w Sopocie. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) stanowiącą załącznik – dokumentacja postępowania do swz i wszelkich czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz oddania obiektu do użytkowania.
2. Wykonanie robót budowlanych obejmuje, w szczególności:
I. Roboty związane z zagospodarowaniem terenu:
1) Montaż szlabanu ograniczającego wjazd kołowy na obszar działki
2) Montaż 6 kontenerów na archiwa - obiekty nietrwale związany z gruntem
3) W zakresie robót elektrycznych: budowa tymczasowych linii zasilających:
a) do zasilania szlabanu
b) do kontenerów (poprzez złącza kablowe ZKA)
c) do Sali gimnastycznej kabel XzTKMXpw10x2x0,5 – sieć strukturalna
d) do Sali gimnastycznej kabel XzTKMXpw2x2x1 – System SSP
II. Roboty związane z przebudową budynku:
1) Demontaż oraz utylizacja wszystkich elementów wyposażenia sal lekcyjnych pozostałych po wyprowadzeniu się szkoły.
2) Wykonanie nowych ścian wydzielających w konstrukcji lekkiej z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym.
3) Skucie istniejących warstw płytek ściennych oraz posadzkowych w pomieszczeniach toalet na parterze ze względu na zakres planowanych zmian, a następnie wykończenie powierzchni płytkami gresowymi i montaż wyposażenia według projektu.
4) Uzupełnienie ubytków powierzchni ścian przestrzeni biurowej oraz komunikacji, malowanie farbami akrylowymi.
5) Malowanie sufitów w kolorze białym.
6) W wybranych pomieszczeniach przykrycie istniejących posadzek budynku szkoły dodatkową warstwą wykończenia - wykładziną dywanową lub PCV. W pomieszczeniach dystrybucji okablowania posadzka PCV antyelektrostatyczna. Wykończenie wykładziny dywanowej oraz PCV na styku ze ścianą listwą PCV w kolorze białym.
7) Przebudowa wybranych pomieszczeń na I i II na toalety i związane z tym wykończenie powierzchni płytkami gresowymi i montaż wyposażenia według projektu.
8) Dostosowanie otworów i stolarki drzwiowej do wymogów warunków technicznych: w tym wykonanie nadproży w ścianach, wymiana wybranych drzwi wewnętrznych oraz montaż nowych drzwi wewnętrznych w nowych ścianach wydzielających.
9) Rezygnacja ze ścianki mobilnej w przestrzeni auli wymienionej w zakresie robót do wykonania w dokumentacji projektowej.
10) Instalacja zimnej i ciepłej wody w obrębie przebudowywanych pomieszczeń sanitarnych na parterze podlega całkowitej wymianie. Dla potrzeb przebudowywanych i nowych sanitariatów projektuje się nowe fragmenty instalacji w piwnicy oraz dwa dodatkowe piony wody zimnej i ciepłej. Ciepła woda użytkowa będzie podgrzewana przy wykorzystaniu wszystkich istniejących podgrzewaczy elektrycznych. Dla sanitariatów na parterze na prawo od wejścia wykorzystuje się istniejący podgrzewacz. Na piętrach powyżej przewiduje się przy umywalkach nowe indywidualne podgrzewacze elektryczne. Dla dodatkowych sanitariatów na piętrach na lewo od wejścia przewiduje się dwa istniejące podgrzewacze, przeniesione z likwidowanych łazienek. W piwnicy dla potrzeb zlewu i umywalki przewiduje się nowy indywidualny podgrzewacz elektryczny. Na instalacji zimnej wody użytkowej należy zamontować zawór pierwszeństwa DN40 bezpośredniego działania dla instalacji hydrantowej.
11) Projektuje się przebudowę instalacji hydrantowej w obrębie piwnicy oraz wykonanie nowego pionu i nowych podłączeń na kondygnacjach nadziemnych. Na instalacji wody użytkowej należy zamontować zawór pierwszeństwa dla instalacji hydrantowej a na instalacji hydrantowej - zawór zwrotny w wykonaniu antyskażeniowym klasy EA. W celu uzyskania odpowiedniego ciśnienia na hydrantach i odpowiedniej wydajności przewiduje się zastosowanie zestawu hydroforowego na instalacji hydrantowej. Zestaw hydroforowy jest umieszczony w wydzielonym pomieszczeniu przyłącza wody, stanowiącym wydzieloną strefę pożarową.
12) Projektowana przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej obejmuje pom. sanitarne na parterze na prawo od wejścia oraz po 2 dodatkowe pom. sanitarne na piętrach. W piwnicy przewiduje się montaż umywalki. W ramach przebudowy przewiduje się:
a) demontaż istniejącej instalacji kanalizacji w obrębie pomieszczeń sanitariatów na parterze;
b) wykonanie instalacji kanalizacji, montaż urządzeń sanitarnych w obrębie przebudowywanych sanitariatów na parterze oraz w dodatkowych sanitariatach na piętrach;
c) wykonanie fragmentów instalacji kanalizacji w piwnicy oraz pionów K1 i K2 na piętra;
d) montaż umywalki oraz agregatu pompowego do ścieków w piwnicy.
Instalacja kanalizacji w obrębie przebudowywanych pomieszczeń sanitarnych podlega całkowitej wymianie. Dla potrzeb przebudowywanych i nowych sanitariatów projektuje się nowe fragmenty instalacji w piwnicy oraz dodatkowe piony. Należy wykonać odpowietrzenia projektowanej instalacji ponad dach.
13) W zakresie instalacji wentylacji: projektuje się dołączenie do istniejących systemów wentylacyjnych pozostałych pomieszczeń dotychczas nie wentylowanych a także adaptację istniejących systemów wentylacyjnych do nowych potrzeb. Pomieszczenia, które nie posiadały wentylacji zostaną wyposażone w kanały nawiewne i wywiewne lub tylko wywiewne, podłączone do istniejących. Adaptacja istniejącej wentylacji polega na przemieszczeniu, likwidacji lub dołożeniu nowych kratek nawiewnych i wywiewnych oraz na regulacji ilości powietrza z kratek.
14) Zastosowanie klimatyzacji w pomieszczeniach dystrybucji okablowania w budynku szkoły na każdej kondygnacji.
15) Przebudowa instalacji elektrycznej wraz z wymiana rozdzielnic piętrowych ze względu na zły stan instalacji wewnętrznej. W związku z remontem instalacji przewiduje się wymianę rozdzielnicy głównej, w celu uporządkowania układu zasilania na cele szkoły, sali gimnastycznej oraz węzła centralnego ogrzewania. W zaprojektowanej rozdzielnicy głównej RG wydzielono również sekcję pożarową, zasilaną sprzed przeciwpożarowego wyłącznika prądu, celem zasilania odbiorów, których funkcjonowanie jest niezbędne w czasie pożaru. Między rozdzielnicą główną, a tablicami piętrowymi należy poprowadzić wewnętrzne linie zasilające.
16) Wykonanie oświetlenia awaryjnego o zwiększonym średnim natężeniu światła w przestrzeni klatki schodowej i na korytarzach będących drogą ewakuacyjną.
17) Przesunięcie niektórych opraw oświetleniowych oraz montaż nowych opraw w miejscu wskazanym w projekcie.
18) Wyposażenie obiektu w przeciwpożarowy wyłącznik prądu zainstalowanego w pobliżu wejścia głównego do budynku, przełożenie tymczasowego przeciwpożarowego wyłącznika prądu z Sali Gimnastycznej do budynku przebudowywanej szkoły. Załączenie przycisku PWP spowoduje wyłączenie zasilania w całym budynku szkoły oraz sali gimnastycznej.
19) Wyposażenie w system sygnalizacji pożaru ciągów komunikacyjnych oraz częściowo toalet.
20) Wyposażenie obiektu w instalację okablowania strukturalnego zapewniająca dostęp do internetu i wewnętrznej sieci.
21) Wyposażenie obiektu w system kontroli dostępu oraz system sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV.
22) Wyposażenie obiektu w elektroniczny depozytor kluczy na 60 kluczy.
23) inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia i oddania budynku do użytkowania, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2876436,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2876436,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2876436,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Omega Renata Wolak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Technicznych SIMS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5841737316
7.3.3) Ulica: Tęczowa 2a
7.3.4) Miejscowość: Rębiechowo
7.3.5) Kod pocztowy: 80-297
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2876436,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 182 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych na potrzeby OChUO Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o., w podziale na 34 pakiety - oferty częściowe
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
- UBEZPIECZENIA OC Z TYT. DZIAŁALNOŚCI STATUTOWO - GOSPOD. I UŻYTKOWANIA MIENIA NA TERENIE GMINY M. SOPOTU I UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE POJAZDÓW MECHANICZNYCH ZDiZ W SOPOCIE W 2025 r.
- Zapewnienie schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym, klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sopocie
- Asfalt do wytwarzania asfaltu lanego do robót drogowych oraz Mieszanka Mineralno Asfaltowa (asfalt na zimno) do napraw miejscowych
- Sukcesywna dostawa paliw oleju napędowego ON oraz benzyny bezołowiowej Pb, do pojazdów służbowych Zamawiającego, w formie bezgotówkowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.