Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00022105/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032087 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania gminnych dróg (dostawa).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dębe Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strażacka 3
1.5.2.) Miejscowość: Dębe Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-311
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 025 756 47 00
1.5.8.) Numer faksu: 025 756 47 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@debewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.debewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://debewielkie.e-biuletyn.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania gminnych dróg (dostawa).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0722882d-8c83-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003643/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania gminnych dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 285000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komunalnego dla potrzeb utrzymania gminnych dróg tj. koparki kołowej pod wskazany adres tj. Urząd Gminy Dębe Wielkie, ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie. Oferta powinna spełniać minimalne parametry określone poniżej: Minimalne parametry koparki kołowej:Rok produkcji minimum 2013; Przebieg motogodzin max 10 000 mth;Silnik: moc minimalna 90KW, pojemność silnika minimum 4l, norma czystości spalin min EURO 3;Skrzynia biegów: skrzynia biegów automatyczna, napęd 4x4;Hydraulika: instalacja do chwytaka, instalacja do młota, instalacja do rototilta;Kabina: siedzenie kierowcy z amortyzacją, wzmocniona bezpieczna kabina, klimatyzacja, radio;Inne parametry: ramię łamane x3, siła zrywania >75kN, głębokość kopania >4,5 m, układ napędowy 4x4, układ kierowniczy – wspomaganie, koła – ogumienie: przód tył – standardowe min. 50% bieżnika, światło błyskowe pomarańczowe, dodatkowe oświetlenie przednie robocze, dodatkowe oświetlenie tylne, masa własna koparki minimalna 16 000 kg, masa własna koparki maksymalna 18 000 kg, hamulce przednie i tylne;Wyposażenie dodatkowe: centralne smarowanie, szybkozłącze hydrauliczne, kamera cofania, rototilt na podwójnym szybkozłączu, zaczepy do przyczepy, łyżka na wyposażeniu, pług, pompa do paliwa, ogrzewanie postojowe.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SWZ. W takim przypadku zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350550
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350550
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPACT Dariusz Kaługa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231389628
7.3.3) Ulica: Kabacki Dukt 7/16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-798
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350550,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.