Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019002/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032102 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów na potrzeby realizacji projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego w Gorlicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120807238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada
1.5.2.) Miejscowość: Gorlice
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 1835356110
1.5.8.) Numer faksu: 183537609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckz@ckz.gorlice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckz.gorlice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ckz.gorlice.pl/przetargi-zakupy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów na potrzeby realizacji projektu pn.: „Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7396f9b3-8628-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005263/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów (Kursy SEP, Kurs prawa jazdy kat. C, kurs grafiki rastrowej)
1.3.2 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów dla nauczycieli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestujemy w zawodowców – Centrum Kształcenia Zawodowego w Powiecie Gorlickim – II edycja współfin. przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZ.260.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 716056,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122250,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS SEP 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch edycji kursu elektrycznego dającego uprawnienia SEP (G1) wraz z egzaminem zewnętrznym dla dwóch 15 osobowych grup (łącznie 30 osób) uczestników wskazanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS GRAFIKI RASTROWEJPrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu grafiki rastrowej wraz z egzaminem wewnętrznym dla 12 uczestników wskazanych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 10080,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KURS PRAWA JAZDY KAT. CPrzedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. Cz kwalifikacją wstępną do kat. C dającego uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3500 kg, z wyjątkiem autobusu, wraz z przyczepą lekką (do 750 kg) dla 12 uczestników wskazanych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 72120,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs/szkolenie: DIAGNOSTYKA SYSTEMÓW HAMULCOWYCH EBS I TEBS FIRMY KNORR, HALDEX I WABCO W POJAZDACH CIĘŻAROWYCH I PRZYCZEPACHPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu/szkolenia: Diagnostyka systemów hamulcowych EBS i TEBS firmy Knorr, Haldex i Wabco w pojazdach ciężarowychi przyczepach dla trzech osób wskazanych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4950,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs/szkolenie: OŚWIETLENIE KSENONOWE, INSPEKCJE SERWISOWE, MONITOROWANIE CIŚNIENIA W OGUMIENIU PRZY POMOCY TPA 200Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu/szkolenia: Oświetlenie ksenonowe, inspekcje serwisowe, monitorowanie ciśnienia w ogumieniu przy pomocy TPA 200 dla jednej osoby wskazanej przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs/szkolenie: BEZPOŚREDNI WTRYSK BENZYNY FIRMY BOSCH NA PRZYKŁADZIE GRUPY VOLKSWAGENPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu/szkolenia: Bezpośredni wtrysk benzyny firmy Bosch na przykładzie grupy Volkswagen dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPECJALISTYCZNE SZKOLENIE OPERATORÓW I PROGRAMISTÓW W ZAKRESIE OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK CNC STEROWANYCH SYSTEMAMI FANUC I SINUMERIKPrzedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia operatorówi programistów w zakresie obsługi i programowania obrabiarek CNC sterowanych systemami Fanuc i Sinumerik dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego.4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SZKOLENIE W ZAKRESIE OBSŁUGI I PROGRAMOWANIA OBRABIAREK ZE STEROWANIEM FANUC (NC-GUIDE)Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi i programowania obrabiarek ze sterowaniem FANUC (NC-Guide) dla dwóch osób wskazanych przez Zamawiającego4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 4100,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7440,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10080,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7440,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompugraf Salon Grafiki Komputerowej s.c. Krzysztof Orlof, Małgorzata Orlof
7.3.3) Ulica: ul. Kraszewskiego 36
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-110
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7440,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5200,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-SYSTEMS Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 35A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4000,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMT-SYSTEMS Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: ul. Bojkowska 35A
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- " Dostawa wirtualnej platformy (stołu) do nauki anatomii weterynaryjnej dla ZSCKR w Bystrej"
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ BUDYNKU MIEJSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ W GORLICACH
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- U/19/2025 Przeprowadzenie szkoleń na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie 92 krótkookresowych pobytów 3-dniowych dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz 2 wyjazdowych turnusów profilaktycznych 10-dni dla dzieci i młodzieży
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń i kursów dla dwóch szkół ponadpodstawowych w Słupsku w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru (...)"
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- Dostawa agregatu prądotwórczego dla potrzeb hydroforni w Krężnicy Jarej, gm. Niedrzwica Duża
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.