Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00019752/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032127 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu z windą w celu realizacji projektu pn. Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŻNINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091281459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 700-lecia 36
1.5.2.) Miejscowość: Żnin
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (52) 30-32-910
1.5.8.) Numer faksu: (52) 30-32-920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mops.gminaznin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops-znin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl; www.bip.mops-znin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu z windą w celu realizacji projektu pn. Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e37bbff-87eb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005086/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup samochodu z windą w celu realizacji projektu pn. Usługi indywidualnego transportu doot-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Usługi indywidualnego transportu „door-to-door” oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych”, realizowanego w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019752/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145552,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, kompletnego, nieużywanego, nie powystawowego, wolnego od wad fizycznych, rok produkcji 2020/2021 r. 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym dwóch osób na wózku inwalidzkim na potrzeby realizacji przez Zamawiającego usługi transportu door-to-door dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności. 2. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia: 1) pojazd musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad fizycznych; 2) powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu, 3) pojazd musi posiadać wszystkie wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, 4)Wykonawca zobligowany będzie do przeszkolenia personelu z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu, 5) Wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji na przedmiot zamówienia przedstawiają się następująco: a) minimum 2-letni okres gwarancji na cały samochodu (bez limitu kilometrów licząc od dnia rejestracji); b) minimum 3 lata gwarancji na powłokę lakierniczą (bez limitu kilometrów licząc oddnia rejestracji); c) minimum 6-letni okres gwarancji na perforację nadwozia (bez limitu kilometrów licząc od dnia rejestracji), d) minimum 2-letni okres gwarancji na zabudowę, e) minimum 2-letni okres gwarancji na assistance. 6) Wykonawca zobligowany będzie do bezpłatnej usługi serwisowej wraz z wymianą części eksploatacyjnych w okresie trwania gwarancji. 7) Wykonawca w cenie oferty musi uwzględnić przeglądy gwarancyjne, 8) dostarczony samochód musi być wyposażony m.in. w: a) świadectwo homologacji na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, b) kartę gwarancyjną, c) kartę pojazdu, d) fabryczną instrukcjęobsługi pojazdu wraz z katalogiem części zamiennych w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji samochodu przez Zamawiającego, e) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, f) książkę serwisową, g) pojazd musi być zatankowany do pełna. 9) Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów, 10) Wykonawca winien posiadać co najmniej jeden autoryzowany punkt serwisowy realizujący dostawy części oraz obsługę pogwarancyjną, znajdujący się w odległości do 100 km od siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żninie, ul. 700-lecia 36, 88-400 Żnin. 11) Pojazd musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.).3. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia, w tym wykaz minimalnych wymaganych parametrów techniczno - użytkowych, wyposażenia samochodu oraz wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w Opisie przedmiotu zmówienia stanowiącej Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej "SWZ".
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178965
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178965
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITS SYSTEM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943037245
7.3.3) Ulica: E. Kwiatkowskiego 22
7.3.4) Miejscowość: Siechnice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-011
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178965
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 2358C Łabiszyn - Pturek od km 0+150 do km 4+860, dł. 4,710 km"
- "Odnowa otwartego terenu rekreacji dla mieszkańców Janowca Wielkopolskiego"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2336C Czewujewo - Marcinkowo Górne
- Przebudowa drogi gminnej nr 130235C w m. Podobowice w km od 0+000 do 0+966
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa nowego samochodu osobowego przystosowanego do przewozu 8 osób niepełnosprawnych
- Dostawa samochodu na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Zielonej Górze
- Likwidacja barier transportowych- zakup samochodu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnością ruchową na wózku inwalidzkim
- "Zakup samochodu osobowego-DPS Skubarczewo" w ramach zadania pn. ,,Zakup samochodu(mikrobus) 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich"
- Likwidacja bariery transportowej poprzez zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Pojazdy opieki socjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.