Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00008753/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008755/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032166 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa technicznych środków materiałowych: części zamiennych oraz akcesoriów do pojazdów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261 672 469
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa technicznych środków materiałowych: części zamiennych oraz akcesoriów do pojazdów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-698c42d5-71d3-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008753/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165619,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa technicznych środków materiałowych: fabrycznienowych części zamiennych oraz akcesoriów do pojazdów samochodowych. Dostarczonetechniczne środki materiałowe muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną iwymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta; powinny być nowe, nieużywane iw pierwszej kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznejproducenta na dany wyrób. Dostarczone techniczne środki materiałowe powinny być zgodnepod względem oznaczeń katalogowych z wyszczególnionymi w formularzach cenowych –ofertach. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych (numerów, rysunków) podwarunkiem zamienności zespołów i części, których zmiany dotyczą. Tśm muszą spełniaćparametry techniczne części zamiennych użytych do pierwszego montażu.Wykonawca oznakujetowar właściwym kodem kreskowym zgodnie z Decyzją Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej zdnia 3 stycznia 2014 roku. Minimalna trwałość etykiety musi wynosić co najmniej 24 miesiące.Wykonawca najpóźniej na 7 dni przed dostawą towaru dostarczy Zamawiającemu na nośnikuCD/DVD w wersji elektronicznej (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów.Wzór karty określa załącznik nr 6 do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3stycznia 2014 roku. W przypadku, gdy Wykonawca nie jest producentem danego wyrobu,obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201573,63
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201573,63
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201573,63
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.D DOR-KUL Kazimierz Kula
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690036580
7.3.3) Ulica: Zamkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-803
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.H.D. "DOR-KUL" KAZIMIERZ KULA
jakie przetargi wygrała firma
P.U.H.D. "DOR-KUL" KAZIMIERZ KULA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201573,63
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH ŻW
- "Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.(3)"
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.