eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Zakup i wdrożenie systemu zarządzania energią - Gmina Psary" w ramach zadania "Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej w Gminie Psary".



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i wdrożenie systemu zarządzania energią – Gmina Psary” w ramach zadania „Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej w Gminie Psary”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1020215

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i wdrożenie systemu zarządzania energią – Gmina Psary” w ramach zadania „Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej w Gminie Psary”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed841793-3e0b-4774-bd71-e59b9e675bd8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048987/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Zakup i wdrożenie systemu zarządzania energią – Gmina Psary” w ramach zadania „Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowane z programu: Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027. Tytuł projektu: „Wykorzystanie OZE na potrzeby infrastruktury gminnej w Gminie Psary”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie (w tym montaż, uruchomienie, serwis i utrzymanie w okresie gwarancyjnym) w gminie Psary centralnego systemu zarządzania energią, który będzie służył do monitorowania obiektów obecnych i przyszłych przyłączanych do systemu.
Zamówienie obejmuje realizację prac w etapach:
etap I - analiza przedwdrożeniowa (analiza wykonalności, w tym opracowanie wymaganej architektury rozwiązania, połączeń, integracji oraz protokołów komunikacji z urządzeniami pomiarowymi, wytwórczymi i magazynami energii),
etap II – dostawa, uruchomienie i testowanie oprogramowania (testy akceptacyjne) w tym wykonanie wszystkich niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych zgodnie z OPZ,
etap III - przeszkolenie personelu, administratorów, przyłączenie wszystkich lokalizacji oraz dostarczenie dokumentacji szkoleniowej i serwisowej.
2. Centralny system zarządzania energią pozwoli m.in. na:
2.1. bieżące monitorowanie zużycia i produkcji energii na obiektach,
2.2. monitorowanie stanu magazynów energii w zakresie poboru i oddawania energii do sieci,
2.3. monitorowanie podstawowych parametrów jakości energii,
2.4. rejestrowanie sytuacji awaryjnych, spadków i wzrostów napięć sieci i innych wskazanych w OPZ.
3. Podstawowymi funkcjami systemu będzie:
3.1. zbieranie danych o zużyciu energii oraz produkcji energii na obiektach gminy Psary – 20 obiektów obecnie;
3.2. monitorowanie parametrów i jakości energii w szczególności, napięcia, częstotliwości, incydentów spadku napięcia, zapadów, wzrostu napięcia ponad zadany zakres;
3.3. monitorowanie parametrów lokalnych – aktualny i historyczny pobór energii, aktualna i historyczna produkcja energii, aktualne i historyczne parametry w zakresie energii biernej (pojemnościowej i indukcyjnej);
3.4. monitorowanie stanu magazynów energii w zakresie poboru i oddawania energii do sieci;
3.5. zarządzanie parametrami urządzeń takimi jak: falowniki, magazyny energii, ograniczniki wypływu energii do sieci – o ile urządzenia te dają taką możliwość;
3.6. monitorowanie parametrów pracy – produkcji i konsumpcji na wszystkich obiektach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z wymogami bilansowania wynikającymi z wymogów ustawowych – ustawy o OZE oraz przepisów pokrewnych;
3.7. monitoring poziomu autokonsumpcji, w tym możliwość zdefiniowania poziomu autokonsumpcji dla całej sieci instalacji Zamawiającego oraz wybranych obiektów wraz z możliwością definiowania alertów w sytuacji przekroczenia lub spadku autokonsumpcji poniżej zdefiniowanego poziomu;
3.8. dane powinny być zbierane w interwałach nie mniejszych niż 15 min, i zawierać rekordy techniczne min 1 min.;
3.9. System powinien zapewniać łatwość przyłączenia kolejnych obiektów, poprzez dodanie danych konfiguracyjnych (z wyłączeniem technicznych prac instalacyjnych na nowych obiektach);
3.10. System powinien zapewnić możliwość jednoczesnej pracy 5 użytkowników, oraz zarejestrowanie do 40 użytkowników.

4. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245998,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EkoEnergia Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591953988

7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-02-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.