Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487920/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
- 2023/BZP 00508900/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
- 2023/BZP 00512785/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa przebudowa dróg na terenie Gminy Sosnowiec – etap II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,146768,357621b91880a03a684b1cd67e22b59b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa przebudowa dróg na terenie Gminy Sosnowiec – etap II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d84d1a6-7f07-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044726/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budowa drogi łaczącej ul. Wiązową z ul. Gospodarczą w Sosnowcu wraz z przebudową istniejącej części ul. Gospodarczej oraz przebudową ul. Siennej
1.1.21 Rozbudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów wraz z przeb.ul. Łukasiewicza w ramach zad.pn.: Rozbud.skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów w Sosnowcu
1.1.37 Rozbudowa fragmentu ul. Jana Długosza w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487920
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.82.2023.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa drogi łączącej ul. Wiązową z ul. Gospodarczą w Sosnowcu wraz z przebudową istniejącej części ul. Gospodarczej oraz przebudowę ul. Siennej”1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem opracowanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach wskazanego niżej zadania:
część 1 – „Budowa drogi łączącej ul. Wiązową z ul. Gospodarczą w Sosnowcu wraz z przebudową istniejącej części ul. Gospodarczej oraz przebudowę ul. Siennej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowi: Załącznik nr 2a) do SWZ – dla części 1 zamówienia;
3. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
4. W zakresie części 1 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Termin wykonania Przedmiotu Umowy został określony w odniesieniu do konieczności rozliczenia zadania.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
a) w zakresie części 1 zamówienia – do dnia 28.02.2025 r. w tym:
w terminie 7 miesięcy od daty podpisania umowy opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację robót budowalnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.5.5.) Wartość części: 6077723,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa fragmentu ul. Jana Długosza w Sosnowcu”1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem opracowanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach wskazanego niżej zadania: część 2 – „Rozbudowa fragmentu ul. Jana Długosza w Sosnowcu”;
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowi: Załącznik nr 2b) do SWZ – dla części 2 zamówienia;
3. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
4. W części 2 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Termin wykonania Przedmiotu Umowy został określony w odniesieniu do konieczności rozliczenia zadania.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
w zakresie części 2 zamówienia – do dnia 31.10.2025 r. w tym:
w terminie 7 miesięcy od daty podpisania umowy opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację robót budowalnych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.5.5.) Wartość części: 5317925,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Rozbudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów wraz z przebudową ul. Łukasiewicza” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów w Sosnowcu”.1. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem opracowanie dokumentacji projektowej, sprawowanie nadzoru autorskiego i wykonanie robót budowlanych w ramach wskazanego niżej zadania: część 3 – „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów wraz z przebudową ul. Łukasiewicza” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa skrzyżowania ul. Wileńskiej z ul. Łukasiewicza i ul. Minerów w Sosnowcu”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno-Użytkowy) stanowi: Załącznik nr 2c) do SWZ – dla części 3 zamówienia;
3. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
4. W części 3 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Termin wykonania Przedmiotu Umowy został określony w odniesieniu do konieczności rozliczenia zadania.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
a) w zakresie części 3 zamówienia – do dnia 31.10.2025 r. w tym:
w terminie 7 miesięcy od daty podpisania umowy opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację robót budowalnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71351910-5 - Usługi geologiczne
71354000-4 - Usługi sporządzania map
45221000-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej
45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów
4.5.5.) Wartość części: 6107279,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6370000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6370000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651153
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna, teletechnika, projektowanie, kanalizacja, wodociąg.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6370000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5876000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5876000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5876000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651153
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna, teletechnika, projektowanie, kanalizacja, wodociąg.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5876000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5830000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5830000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312651153
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Branża elektryczna, teletechnika, projektowanie, kanalizacja, wodociąg.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA INVEST SP. Z O.O. SZMITKA KAMIŃSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5830000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Sukcesywna dostawa (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zamawiającego materiałów do naprawy dróg".
- Dostawy wędlin do Aresztu Śledczego w Sosnowcu
- Świadczenie usług grupowej i indywidualnej nauki pływania na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- "Dostawa rolet kasetowych razem z montażem dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. św Barbary w Sosnowcu."
- ZP-2/25 Usługa kierowcy specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T" i typu ,,P''
- Świadczenie usług prowadzenia zajęć gimnastyki korekcyjnej w Miejskim Ośrodku Gimnastyki Korekcyjnej organizowanych przez MOSiR na terenie miasta Sosnowca
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Budowa ulicy Kawaleryjskiej w Ostrowi Mazowieckiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz rozbiórką i budową sieci wodociągowej - bez chodnika
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.