Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00044633/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń o różnym przeznaczeniu (przestrzeń biurowa, mieszkalna, konferencyjna) zlokalizowanych w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Książki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 528799030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wróblewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-148
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@instytutksiazki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.instytutksiazki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń o różnym przeznaczeniu (przestrzeń biurowa, mieszkalna, konferencyjna) zlokalizowanych w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c490d93e-61cb-4167-9c1f-1358c3d2c48e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: XII. SPOSÓB KOMUNIKACJI W POSTĘPOWANIU, ŚRODKI KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ I OSOBY WYZNCZONE DO KOMUNIKOWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Sposób Komunikowania się z Wykonawcami:
1.1. W postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://instytutksiazki.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy, w tym wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy jej użyciu dostępna jest w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki
1.2. Oferty i oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu uważa się datę ich złożenia/wysłania na Platformie,
1.3. Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w Instrukcji użytkownika (Wykonawcy):
a) zapoznanie się z dokumentami zamówienia – ogłoszenie i SWZ;
b) zadawanie pytań Zamawiającemu;
d) przygotowanie/uzupełnianie oferty przed otwarciem ofert;
e) załączanie dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa;
g) wycofanie oferty;
h) modyfikacja oferty;
1.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu;
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Instytutu Książki; pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki ;
2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”;
Pozostałe szczegóły w części XII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w części SWZ: XXIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w części SWZ: XXIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP.261.2.2025/PZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń o różnym przeznaczeniu (przestrzeń biurowa, mieszkalna, konferencyjna) zlokalizowanych w Warszawie, na potrzeby Instytutu Książki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ, oraz we wzorze umowy – załącznik 2 do SWZ.
3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku A do SWZ, realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z zał. 2 do SWZ tj. ze wzorem umowy;
4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamówienie z prawa opcji nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Dla zamówienia podstawowego i opcjonalnego nie jest zmieniony ops przedmiotu zamówienia.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy, wg wzoru podanego w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (rozdział VI SWZ) oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (poniżej).
2. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: „Nie dotyczy”
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia dodatkowych warunków
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.4.1. Dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca wykonał należycie co najmniej dwie umowy obejmujące swym zakresem sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni minimum 1 000 (jeden tysiąc) m2 każda, w tym co najmniej jedna z nich musi zawierać także powierzchnię mieszkalną w zakresie minimum 5 maksymalnie 10 % powierzchni, trwającą minimum 11 miesięcy każda, o łącznej wartości minimum 130 000,00 zł.
Za jedną umowę będzie uważana jeden pisemny kontrakt, a nie suma pojedynczych zleceń, ale także umowa ramowa pod warunkiem zgodności z treścią warunku co do ich przedmiotu, okresu realizacji.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
- warunek określony w pkt 2.4.1. musi spełniać jeden z Wykonawców samodzielnie dla danej części,
3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
IV. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
a) opisu/ów technicznego/ych sporządzonych i/lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów wykorzystanych do wykonywania usługi sprzątania oraz jego parametrów zgodnych SWZ (OPZ). Wykonawca winien w załączonych materiałach jednoznacznie wskazać, która pozycja (jeśli jest ich kilka na wydruku) dotyczy oferowanego produktu tak, by można było jednoznacznie stwierdzić, do którego z parametrów odnoszą się wykazywane normy – dotyczy rozdziału IV Załącznika A do SWZ (OPZ) w zakresie pkt. 7 lit. a-h, l-m, oraz potwierdzenie spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.1 OPZ (załącznik A).
2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa pkt. 5 rozdziału III SWZ wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wskazanego w załączniku A do SWZ.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia lub uzupełnienia i odrzuci taką ofertę.
4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wnosi się wadium w wysokości 2 500,00 złSzczegóły w części XV SWZ WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegóły w załączniku 2 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/instytutksiazki/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-02-20
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart sportowych imiennych, umożliwiających dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie
- przeprowadzenie audytu ustawowego dla projektu NCN (OPUS-22) pn. "Proces zamknięcia oceanu Alpejskiej Tetydy zapisany w Pienińskim Pasie Skałkowym Zachodnich Karpat" - DE-dzp.272-021/25
- Dostawa głowicy pomiarowej oraz wibratora do spektrometru Mossbauerowskiego dla WFiIS - DE-dzp.272-038/25
- usługa serwisowa drukarki 3D - DE-dzp.272-10/25
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja Smoczego skweru przy ul. Zachodniej", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku stanowiącym własność Powiatu Dąbrowskiego znajdującym się przy ulicy Szpitalnej 1 w Dąbrowie Tarnowskiej
- Świadczenie usługi sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Dąbrowie Tarnowskiej znajdującym się przy ulicy Berka Joselewicza 5
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku KZN przy ul. Nowy Świat 19 w Warszawie wraz z sukcesywną dostawą i wniesieniem artykułów czystościowych przez okres 12 miesięcy.
- USŁUGA SPRZĄTANIA WEWNĄTRZ BUDYNKU URZĘDU GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI, ZLOKALIZOWANEGO W JUSZKOWIE PRZY UL. ZAKĄTEK 1
- Kompleksowa usługa sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Radomiu
- Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Płocku
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.