Og³oszenie z dnia 2024-01-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00070071/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00283028/01 - Wynik z dnia 2024-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wodoci±gowej oraz instalacji fotowoltaicznej w miejscowo¶ci Rogienice Wielkie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Ma³y P³ock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³y P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-516
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862791312
1.5.8.) Numer faksu: 862791250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugmplock@malyplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malyplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci wodoci±gowej oraz instalacji fotowoltaicznej w miejscowo¶ci Rogienice Wielkie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3943fc40-b12f-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00032270
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029480/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa sieci wodoci±gowej oraz instalacji fotowoltaicznej w miejscowo¶ci Rogienice Wielkie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Osobami uprawnionymi do kontaktu
z Wykonawcami s±: w sprawach merytorycznych i proceduralnych – Rados³aw Borawski – rborawski@malyplock.pl.
2. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
3. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link:
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.
4. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem
https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl.
5. Za datê z³o¿enia oferty, przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na platformê zakupow± zamawiaj±cego,
opisane zosta³y w Instrukcji dla wykonawców która jest udostêpniana na platformie zakupowej zamawiaj±cego.
6. Wymagania dotycz±ce zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od wykonawcy przy
wykorzystywaniu systemu do elektronicznej komunikacji z wykonawcami
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej. Z³o¿enie oferty wymaga do Wykonawcy zarejestrowania
siê i zalogowania w systemie informatycznym dostêpnym pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl, zgodnie z poni¿sz±
kolejno¶ci±. Rejestracja wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. Maj±c to na uwadze, zamawiaj±cy zaleca wykonawcom
uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca po wybraniu opcji
„przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca bior±cy udzia³ w postêpowaniu prowadzonym drog±
elektroniczn± w systemie zak³ada konto, wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie
powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Po za³o¿eniu konta wykonawca ma
mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty w postêpowaniu.
7. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków
komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów
elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl:
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
• wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge,
• pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
Z uwagi na ograniczon± warto¶æ pola, która nie mo¿e byæ d³u¿sza ni¿ 4000 znaków Zamawiaj±cy informuje, ¿e pozosta³e informacje
w zakresie wymogów technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w rozdziale IX Specyfikacji
Warunków Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ma³y P³ock, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock, tel. 86 279 13 12, e-mail: ugmplock@malyplock.pl.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Urzêdzie Gminy w Ma³ym P³ocku jest mo¿liwy pod adresem:
a) Urz±d Gminy w Ma³ym P³ocku, ul. Jana Kochanowskiego 15, 18-516 Ma³y P³ock
b) email: iod@malyplock.pl
Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na kontaktowaæ siê we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp” oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi zwi±zane z obs³ug± systemów i oprogramowania informatycznego administratora;
5. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane przez okres oznaczony kategori± archiwaln± wskazan± w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt. Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówieñ publicznych jest to okres 5 lat. Natomiast umowy wraz z dokumentacj± dotycz±c± ich realizacji, niezale¿nie od trybu w jakim zosta³y zawarte, przechowywane s± przez okres 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ***, ****
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
* Wyja¶nienie: skorzystanie przez osobê, której dane dotycz± z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
** Wyja¶nienie: Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
**** Wyja¶nienie: Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust 1 Rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OGP¦.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Rogienice Wielkie w gminie Ma³y P³ock wykonanej z rur dwuwarstwowych. Sieæ wodoci±gowa zostanie zlokalizowana w drogach gminnych i na prywatnych dzia³kach: 144/2, 186, 188, 288, 189/1, 61/1, 61/2, 57/4, 55/5, 55/2, 55/6, 59 – Rogienice Wielkie.
Sieæ wodoci±gow± zaprojektowano z rur dwuwarstwowych PE 100 RC PN10 SDR 17 ɸ 160mm, d³ugo¶ci 816,50 m ³±czonych metod± zgrzewania doczo³owego oraz rêkawa PE 160 mm d³. 47,0 mb.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót oraz w projekcie umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodoci±gów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) - obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym okre¶lonym w niniejszej SWZ oraz za³±cznikach.
Punktacja za to kryterium zostanie obliczona na podstawie nastêpuj±cego wzoru :
C = [Cmin /Ci] x 60.
gdzie:
C Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena "
Cmin Najni¿sza zaoferowana cena (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ )
Ci cena z oferty rozpatrywanej (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ),
Zamawiaj±cy okre¶la maksymaln± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca za to kryterium – 60 punktów
b) Gwarancja (G) – waga 20 punktów
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy (tj. minimum 60 miesiêcy i wiêcej) okres gwarancji, licz±c od daty koñcowego odbioru wszystkich robót objêtych umow±, otrzyma 20 punktów; oferty proponuj±ce terminy krótsze (ale nie krótsze ni¿ 36 miesiêcy) otrzymaj± proporcjonalnie mniej punktów, zgodnie z poni¿szym zestawieniem:
Najkorzystniejszy, wynosz±cy 84 miesiêcy i wiêcej termin gwarancji przedmiotu zamówienia otrzyma 20 punktów;
Termin gwarancji przedmiotu zamówienia, wynosz±cy równo lub mniej ni¿ 59 miesiêcy, ale nie mniej ni¿ 72 miesiêcy otrzyma 10 punktów;
Termin gwarancji przedmiotu zamówienia, wynosz±cy równo lub mniej ni¿ 47 miesiêcy, ale nie mniej ni¿ 60 miesiêcy otrzyma 0 punktów.
UWAGA: Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li terminu udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej minimalnego okresu, wynosz±cego mniej ni¿ 60 miesiêcy skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
c) Deklarowany czas reakcji na zg³oszenie serwisowe (D).
Wykonawca zobowi±zany jest podaæ deklarowany czas reakcji w pe³nych godzinach. W przypadku gdy Wykonawca nie uwzglêdni wymogu okre¶lonego w zdaniu poprzednim Zamawiaj±cy do oceny punktowej tego kryterium przyjmie podan± przez Wykonawcê pe³n± godzinê pomijaj±c deklarowan± ilo¶æ minut.
Na podstawie oferowanego czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe zamówienia przyznane zostan± punkty w nastêpuj±cy sposób:
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : do 8 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 20 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : 9-10 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 10 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : 11-12 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 5 pkt
- Z tytu³u zaoferowania czasu reakcji na zg³oszenie serwisowe : powy¿ej 12 ale nie wiêcej ni¿ 24 godzin roboczych Zamawiaj±cy przyzna ofercie 0 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³u¿szego czasu reakcji ni¿ 24 godz. oferta bêdzie podlega³a odrzuceniu.
Przez godziny robocze nale¿y rozumieæ godziny pracy od poniedzia³ku do soboty w godzinach od 8.00 do 20.00 z wyj±tkiem niedziel oraz ¶wi±t.
d) Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
Ca³kowita ocena oferty: OCENA= (C)+(G)+(D) = (O)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklarowany czas reakcji na zg³oszenie serwisowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Realizacja zamówienia na budow± instalacji fotowoltaicznej polega na:
- Zaprojektowaniu i uzgodnieniu instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi niezbêdnymi sk³adnikami i w³±czeniem do instalacji elektrycznej,
- Uzyskanie wymaganych pozwoleñ/zgód na realizacjê zadania je¿eli takowe bêd± wymagane,
- Dostarczenie urz±dzeñ i materia³ów budowlanych na teren prowadzenia robót budowlanych, niezbêdnych do wykonania instalacji fotowoltaicznych,
- Wykonaniu przy obiekcie Hydroforni instalacji obejmuj±cych wspó³pracuj±cy automatycznie system paneli fotowoltaicznych, inwertery, niezbêdn± instalacjê elektryczn± i zabezpieczenia oraz uziemienie,
- Wykonanie niezbêdnych konstrukcji dla instalacji modu³ów PV,
- Po³o¿enie okablowania do pod³±czenia paneli PV,
- Zamontowanie inwerterów dla obs³ugi paneli PV,
- Przeprowadzenie prób ca³ej instalacji oraz niezbêdnych pomiarów,
- Przeprowadzeniu rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
- Opracowaniu instrukcji obs³ugi instalacji fotowoltaicznej,
- Przeszkoleniu osób wskazanych przez Zamawiaj±cego w zakresie obs³ugi oraz bezpieczeñstwa u¿ytkowania instalacji fotowoltaicznej.
Opracowanie projektowe musi obejmowaæ ca³y zakres realizowanego zadania. Dokumentacja projektowa powinna byæ kompletna i spe³niaæ obowi±zuj±ce przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy powi±zane i odpowiednie normy PN-EN lub równowa¿ne.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje s³oneczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
09330000-1 - Energia s³oneczna
09331000-8 - Baterie s³oneczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Cena (C) - obejmuje cenê wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym okre¶lonym w niniejszej SWZ oraz za³±cznikach.
Punktacja za to kryterium zostanie obliczona na podstawie nastêpuj±cego wzoru :
C = [Cmin /Ci] x 60.
gdzie:
C Liczba punktów jakie otrzyma oferta za kryterium "Cena "
Cmin Najni¿sza zaoferowana cena (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ )
Ci cena z oferty rozpatrywanej (brutto) - na podstawie danych zawartych w FORMULARZU OFERTY (za³±cznik numer 1 do SWZ),
Zamawiaj±cy okre¶la maksymaln± liczbê punktów jak± mo¿e uzyskaæ Wykonawca za to kryterium – 60 punktów
b) Okres gwarancji inwertera, minimalne 10 lat (Gi) – waga 20 punktów
Gi = Gi(b)/Gi(n) x 20 pkt.
gdzie:
Gi – liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Okres gwarancji inwertera”
Gi (b) – okres gwarancji inwertera w badanej ofercie mierzony w pe³nych latach.
Gi (n) –najd³u¿szy okres gwarancji inwertera zaoferowany w ramach postêpowania, wyra¿ony w latach.
UWAGA: Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li terminu udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej minimalnego okresu, wynosz±cego mniej ni¿ 10 lat skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
c) Okres Gwarancji na panele fotowoltaiczne, minimalnie 17 lat (Gp).
Gp = Gp(b)/Gp(n) x 20 pkt.
gdzie:
Gp – liczba punktów przypisanych ofercie badanej w kryterium „Okres gwarancji na panele
fotowoltaiczne”;
Gp (b) – okres gwarancji na panele fotowoltaiczne w badanej ofercie mierzony w pe³nych latach;
Gp (n) – najd³u¿szy okres gwarancji na panele fotowoltaiczne zaoferowany w ramach postêpowania, wyra¿ony w latach.
UWAGA: Oferta Wykonawcy, który nie okre¶li terminu udzielonej gwarancji w formularzu ofertowym, b±d¼ jego okre¶lenie poni¿ej minimalnego okresu, wynosz±cego mniej ni¿ 17 lat skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty.
d) Ca³kowita ocena badanej oferty bêdzie liczona zgodnie z wzorem:
Ca³kowita ocena oferty: OCENA= (C)+(Gi)+(Gp) = (O)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji inwertera
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji na panele fotowoltaiczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej je¶li wyka¿e, ¿e:- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji sieci wodoci±gowej o warto¶ci min. 150 000,00 z³. brutto.
W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
- dysponuje co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów), z co najmniej 3 - letnim do¶wiadczeniem zawodowym w samodzielnym pe³nieniu funkcji technicznych w budownictwie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ,
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jestzobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale XVIII ust. 19 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 2A do SWZ (je¶li dotyczy);
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy, o którym mowa w Rozdziale XVIII ust. 16 SWZ – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
3) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych,
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li
dotyczy),
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp – je¶li umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych (je¶li dotyczy),
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdziale XVIII ust. 11 i 12 - zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do SWZ (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 4 powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp stanowi Za³±cznik nr 9 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiaj±cy w terminie 14 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiaj±cego dokumentacji w postaci harmonogramu rzeczowego i uzupe³nionego kosztorysu uproszczonego wyp³aci Wykonawcy zaliczkê w wysoko¶ci 5 % wygrodzenia ona poczet wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca zobowi±zany jest przeznaczyæ wyp³acon± zaliczkê na poczet realizacji przedmiotu umowy.7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana Umowy o udzielenie niniejszego zamówienia mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:1) Zmiana terminu wykonania Umowy:
− wy³±cznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy i Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcê,
− na skutek konieczno¶ci wprowadzenia zmian zakresu wykonania przedmiotu Umowy,
− na skutek wprowadzenia prac zamiennych,
− zw³oki w wyznaczaniu i dokonywania odbiorów przewidzianych Umow±,
− w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci aktualizacji/zmiany rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania prac,
− z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia pod warunkiem, ¿e dzia³ania te nie s± konsekwencj± dzia³añ którejkolwiek ze Stron Umowy,
− zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji pañstwowej, w szczególno¶ci odmowa wydania lub przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, pod warunkiem, ¿e zmiany te nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron,
− inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac budowlanych,
zmiana terminu nastêpuje o czas trwania przeszkody, b±d¼ o czas zmian wynikaj±cy z powy¿szych okoliczno¶ci.
2) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy:
− na skutek konieczno¶ci wprowadzenia zmian zakresu wykonania przedmiotu Umowy,
− wprowadzenia prac zamiennych,
− aktualizacja/zmiana rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania prac,
− rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy;
− w przypadku zaistnienia korzy¶ci dla Zamawiaj±cego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowania bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych.
3) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy:
− w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom bêdzie przys³ugiwa³o prawo zmiany wynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez ustawodawcê zmiany wysoko¶ci podatku VAT,
− na skutek konieczno¶ci wprowadzenia zmian zakresu wykonania przedmiotu Umowy,
− w przypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy,
− w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci aktualizacji/zmiany rozwi±zañ technicznych z uwagi na postêp technologiczny lub zmiany obowi±zuj±cych przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywania prac,
− w przypadku waloryzacji wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z warunkami w niej okre¶lonymi.
Zmiana wynagrodzenia bêdzie ustalana po przeprowadzeniu negocjacji Stron z uwzglêdnieniem stawek jednostkowych podanych w kosztorysie uproszczonym wykonawcy oraz KNR i cen Sekocenbud za ostatnio og³oszony kwarta³.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gminamalyplock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-30 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, D£UGOSZA I ¯EROMSKIEGO)
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modu³owej dla budowy Centrum Aktywno¶ci na os. Jagielloñskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i monta¿ systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowo¶ci Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
wiêcej: Energia s³oneczna »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.