Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00037117/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-21
- 2021/BZP 00049510/01 - Wynik z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032298 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego. Cały tytuł w SWZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK-2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Powstańców Wielkopolskich nr 72
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.koladynska@spsk2-szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego. Cały tytuł w SWZ.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa55812b-9cea-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032298
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ pkt. IX.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. art. 13 Rozporządzenia RODO zawarta jest w SWZ pt. XXVII.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/220/11/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 225000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku A2 wraz z łącznikiem oraz wykonaniem zagospodarowania terenu w ramach przebudowy z rozbudową budynku A Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 2 PUM w Szczecinie" w zakresie branż:1. konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;2. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;3. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zespołu inspektorów nazdoru inwestorskiego
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość ubezpieczenia Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. w zakresie nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie niższą niż 4.000.000,00 zł (słownie złotych: cztery miliony 00/100). 2. Zdolność techniczna lub zawodowa:1) Posiadają doświadczenie w realizacji usług podobnych,2) Dysponują lub będą dysponować osobami / Sprzętem5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe:1. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP.2. oświadczenie dot. przynależności do grupy kapitałowej.Szczegółowe zapisy w SWZ pkt. XVIII.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowy opis warunków zawiera SWZ pkt. XVII
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w kwocie 6.750,00 PLN.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegóły zawarte w SWZ pkt. XIII.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Przesłanki zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Remont części dachu w budynku nr 38 w kompleksie wojskowym przy ul. Łukasińskiego 33 oraz realizacja zaleceń WOMP - roboty instalacyjne sanitarne w budynku nr 14 przy ul. Narutowicza 10A , Szczecin
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Przebudowa i dostosowanie p.poż. budynku DS2 przy ul. Bohaterów Warszawy 74 w Szczecinie"
- Wykonywanie usług usuwania i holowania/przewozu pojazdów zlecanych przez jednostki Policji (KPP Kołobrzeg, KPP Gryfice, KMP Koszalin, KP Nowogard i Osina, KPP Sławno, KPP Białogard)
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa poddasza budynku Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania US przy ul. Mickiewicza 66 w Szczecinie
- Świadczenie kompleksowych usług żywienia polegających na przygotowaniu oraz dostarczaniu gotowych do spożycia posiłków dla uczestników Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Szczecinie.
- ZGN.26-24/12 Utrzymanie czystości w Hali Widowiskowo Sportowej 2024
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn.: "Budowa parkingu przy ul. Lubicz 25 w Krakowie oraz ogrodzenia, bram i zjazdu na teren prokuratury z ul. Lubicz"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Odbudowa basenu w Sędziszowie wraz z zapleczem rekreacyjno-sportowym"-powt.2
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 215 przy ul. Kwatery Głównej" w Warszawie
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Remont i przebudowa dróg gminnych w Podwilku i w Lipnicy Małej.
- Prace archeologiczne na wczesnośredniowiecznym grodzisku wraz z wyeksponowaniem suchego muru, oraz "Psiej Górki", sprawowanie nadzoru inwestorskiego
- Tysiącletnia Wiślica - śladami przeszłości, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.