eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnówDostawa wyposażenia do dyżurki pielęgniarskiej, pokoi, kuchni, środków czystości i dezynfekcyjnych oraz innego wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w..



Ogłoszenie z dnia 2023-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do dyżurki pielęgniarskiej, pokoi, kuchni, środków czystości i dezynfekcyjnych oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w..

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Subregionalne Centrum Wsparcia Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych Bezpieczna Przystań

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369986216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sanguszków 28A

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: subregionalnecentrum@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/subregionalnecentrum

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna Gminy Miasta Tarnowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi opieki zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia do dyżurki pielęgniarskiej, pokoi, kuchni, środków czystości i dezynfekcyjnych oraz innego wyposażenia w ramach projektu „Wsparcie Opiekunów Nieformalnych Osób Niesamodzielnych w..

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0319d7c7-808e-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt Gminy Miasta Tarnowa pn. "Wsparcie opiekunów nieformalnych osób niesamodzielnych w subregionie tarnowskim" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020. Numer projektu RPMP.09.02.03-12-0455/16-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507696

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 47299,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r., kompletnych, zdatnych do użytku oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów z podziałem na części na zasadach określonych niniejszą SWZ:
Część 1 : Wyposażenie dyżurki pielęgniarskiej
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączony do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 2250,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r., kompletnych, zdatnych do użytku oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów z podziałem na części na zasadach określonych niniejszą SWZ:
Część 2 : Wyposażenie pokoi;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączony do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.5.) Wartość części: 6250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r., kompletnych, zdatnych do użytku oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów z podziałem na części na zasadach określonych niniejszą SWZ:
Część 3: Wyposażenie kuchni
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączony do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39223000-1 - Łyżki, widelce

4.5.5.) Wartość części: 1100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r., kompletnych, zdatnych do użytku oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów z podziałem na części na zasadach określonych niniejszą SWZ:
Część 4: Środki czystości i dezynfekcyjne;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączony do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2022 r., kompletnych, zdatnych do użytku oraz dopuszczonych do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej produktów z podziałem na części na zasadach określonych niniejszą SWZ:
Część 5: Pozostałe produkty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki:
2.1. Załączony do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia;
2.2. Załącznik nr 4 do SWZ pn. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt

4.5.5.) Wartość części: 1699,90 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część 1 złożona oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przewidział na realizację zamówienia, jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przewidzianej na realizację do ceny oferty, która została złożona

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zastrzegł w Ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji VI pkt. 6.7.) oraz w SWZ w Rozdz. 24 pkt. 24.9., iż przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający w niniejszych częściach nie jest w stanie w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej zawrzeć umów w roku kalendarzowym 2022 r.
W związku z powyższym nie będzie posiadał środków finansowych na sfinalizowanie części 2, 3 oraz 5 postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zastrzegł w Ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji VI pkt. 6.7.) oraz w SWZ w Rozdz. 24 pkt. 24.9., iż przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający w niniejszych częściach nie jest w stanie w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej zawrzeć umów w roku kalendarzowym 2022 r.
W związku z powyższym nie będzie posiadał środków finansowych na sfinalizowanie części 2, 3 oraz 5 postępowania.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33183,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33183,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33183,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia PD Władysław Drwal, Grzegorz Pinas , Dariusz Drwal Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8730206184

7.3.4) Miejscowość: Wola Rzędzińska 573

7.3.5) Kod pocztowy: 33-150

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33183,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zastrzegł w Ogłoszeniu o zamówieniu w sekcji VI pkt. 6.7.) oraz w SWZ w Rozdz. 24 pkt. 24.9., iż przewiduje możliwość unieważnienia postępowania, jeżeli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający w niniejszych częściach nie jest w stanie w przypadku wyboru oferty najkorzystniejszej zawrzeć umów w roku kalendarzowym 2022 r.
W związku z powyższym nie będzie posiadał środków finansowych na sfinalizowanie części 2, 3 oraz 5 postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.