eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ochotnica DolnaBudowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w osiedlu Łęg Dolny w Ochotnicy Dolnej



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w osiedlu Łęg Dolny w Ochotnicy Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Ochotnicy Dolnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120152978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Hologówka 191C

1.5.2.) Miejscowość: Ochotnica Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-452

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biurozgk@ochotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9ec08418-1de7-4a8a-aeda-ce7f76dbdf6f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w osiedlu Łęg Dolny w Ochotnicy Dolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ec08418-1de7-4a8a-aeda-ce7f76dbdf6f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032350

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00260847/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w os. Łęg Dolny w Ochotnicy Dolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00592861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy odcinków sieci kanalizacji sanitarnej w osiedlu Łęg Dolny, Tylmanowa, gmina Ochotnica Dolna.
2. Budową sieci kanalizacji sanitarnej objęte zostaną działki znajdujące się w Tylmanowej, Osiedle Króle / Pod Nowiną, dz.nr. ewid.: 6341, 6336, 6335, 1415/48, 1415/49, 1415/28, 1415/21, 1413/17, 1413/15, 1414/23, 1414/21, 1414/19, 1425/1, 1425/75, 1425/72, 1425/69, 1425/3, 1425/30, 1425/4, Ochotnica Dolna, Obr. 0003 Tylmanowa.
3. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m.in. do:
a) Budowy odcinków sieci kanalizacji sanitarnej;
b) Wykonania robót ziemnych, robót rozbiórkowych, wykopów, podsypek
c) Wykonania robót montażowych
d) Wykonania prób szczelności, płukania, kamerowania sieci kanalizacyjnej
e) Zasypania wykopu gruntem z odkładu, wywozu nadmiaru gruntu (przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego)
f) utrzymania i zabezpieczenia terenu budowy,
g) prowadzenia Dziennika Budowy,
h) dostarczenia wszystkich niezbędnych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia,
i) opracowania i przedłożenia Zamawiającemu dokumentów odbiorowych,
j) opracowania dokumentacji powykonawczej,
k) zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198941,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 448741,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198941,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIWEL KRZYSZTOF HAJDUGA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 734-322-03-77

7.3.3) Ulica: Kłodne 149

7.3.4) Miejscowość: Kłodne

7.3.5) Kod pocztowy: 34-654

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198941,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

-

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.