eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaŚwiadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 stycznia do 31 grudnia 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 stycznia do 31 grudnia 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka od 1 stycznia do 31 grudnia 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3971a82-99a6-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług przewozowych w zakresie gminnego transportu publicznego na terenie Gminy Sobótka w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 234801,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji publicznej w gminie Sobótka na wyznaczonej linii komunikacyjnej, zgodnie z rozkładem jazdy w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 r. Szacunkowa liczba wozokilometrów w okresie zamówienia: 44 528,40. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać prace zgodnie z niniejszą SWZ, zawartą umową i ofertą przetargową. Ponadto zamówienie należy wykonywać w sposób gwarantujący spełnienie warunków Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (t.j. Dz. U. 2022 r. poz. 1343 z późn. zm.).
Przedmiot zamówienia jest obsługa tras komunikacji gminnej na terenie gminy Sobótka w zakresie Linii „S” Sulistrowiczki – Siedlakowice przez: Sobótka, Rogów Sobócki, Wojnarowice (Sulistrowice, Przemiłów, Księginice Małe, Będkowice, Strzegomiany, Sobótkę, Garncarsko, Przezdrowice Świątniki, Nasławice, Kunów, Strachów, Żerzuszyce, Rogów Sobócki, Wojnarowice, Okulice, Michałowice, Stary Zamek, Ręków, Olbrachtowice, Kryształowice). Autobus kursujący na tej trasie ma do przejechania dziennie łącznie 176,70 km. W ciągu dnia autobus odbywa 3 kursy, każdy o długości 58,9 km. Prowadzenie usług komunikacji gminnej w wyżej wymienionym zakresie odbywać się będzie przez okres dwunastu miesięcy, do końca roku, od poniedziałku do piątku z wykluczeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca zatrzyma się na 27 przystankach autobusowych (w tym na 3 podwójnie) w ciągu jednego kursu. Usługa musi być realizowana pojazdem posiadającym od 15 do 25 miejsc siedzących (np. bus). Zapewniona usługa transportu będzie bezpłatna dla podróżujących na mocy Uchwały XXX/301/21 Rady Miejskiej w Sobótce z dnia 30 marca 2021 r. w sprawie ustalenia bezpłatnych usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym o charakterze użyteczności publicznej zorganizowanym na terenie gminy Sobótka.
Wykonawca usługi zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji ilości pasażerów wsiadających na poszczególnych przystankach na poszczególnych kursach.
Pozostałe warunki zamówienia zostały określone w załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187019,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262717,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187019,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.W.H.D Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Bartosz Dyrda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842278036

7.3.3) Ulica: ul. Słotwina 16a

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187019,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-02 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.