eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć KujawskiBudowa infrastruktury drogowej i technicznej na terenach byłych Państwowych Gospodarstw Rolnych



Ogłoszenie z dnia 2024-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury drogowej i technicznej na terenach byłych Państwowych Gospodarstw Rolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa infrastruktury drogowej i technicznej na terenach byłych Państwowych Gospodarstw Rolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9e7c6ba-8466-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00032401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Budowa infrastruktury drogowej i technicznej na terenach byłych Państwowych Gospodarstw Rolnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00500294

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.48.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Budowa zjazdu publicznego z drogi krajowej DK 62
Przedmiotem opracowania jest dokumentacja techniczna branży drogowej dla budowy zjazdu publicznego z drogi krajowej DK 62 do działki o numerze ewidencyjnym 83/ 7 w miejscowości Stary Brześć gmina Brześć Kujawski. Droga krajowa DK 62w obrębie opracowania o szerokości 6.20m o nawierzchni asfaltowej. Przekrój drogowy, pochylenie poprzeczne drogi daszkowe. Obustronne pobocze z destruktu asfaltowego po prawej stronie o szerokości ok. 0.75m. Po stronie północnej zlokalizowany jest rów przydrożny. Obecnie działka nr 83/3 nie ma bezpośredniego połączenia z istniejącym układem drogowym.
Zjazd publiczny z drogi dojazdowej ma wydzielona jezdnię z ograniczoną opornikiem betonowym 12x25cm na ławie betonowej z oporem. Opornik posadowiony równo z poziomem istniejącego terenu Wydzielona jezdnia o szerokości równej 4.50m, wyprowadzone połączenie z krawędzią drogi krajowej o promieniu R=5.00m. Za opornikiem projektuje się pobocze utwardzone z destruktu asfaltowego o szerokości 0.75m.
Nawierzchnia zjazdu oddzielona od nawierzchni drogi krajowej DK 62 krawężnikiem betonowym 15x22cm na ławie betonowej z oporem (C 12/15) wyniesionym względem nawierzchni drogi na 2 cm. W ciągu drogi krajowej DK 62 projektuje się wyspę dzielącą o szerokości 3.00m z kostki kamiennej 9/11 spoinowaną piaskiem kwarcowym na bazie żywic epoksydowych i obramowana trapezowym krawężnikiem kamiennym. Pod zjazdem projektuje się przepust z rury HDPE o400 mm i długości10.00m, ograniczony z dwóch stron betonowymi ściankami czołowymi. Na potrzeby budowy dodatkowego pasa ruchu projektuje się obustronne poszerzenie drogi krajowej o szerokości 1.50 m. Na połączeniu poszerzenia drogi o pełnej konstrukcji z istniejącą nawierzchnią oraz styk z krawężnikiem zjazdu należy ułożyć siatkę z włókien szklanych. Parametry geosiatki pokazano w tabeli.
Tematem projektu jest budowa oświetlenia drogowego dla zadania „Budowa zjazdu publicznego DK62 w m. Stary Brześć (branża elektryczna)” w miejscowości Stary Brześć dz. 82, obręb:0002 Brześć Kujawski_2. Ze względu na budowę projektowanego zjazdu publicznego DK62 w miejscowości Stary Brześć należy z istn. słupa oświetleniowego nr 8 znajdującego się na terenie dz. nr 82 (wskazanego na rys. nr 1) wyprowadzić linię kablową typu YAKXS 4x35mm2 o łącznej długości 202/250m, którą wprowadzić do proj. słupów oświetleniowych zgodnie z rys. nr 1 i 2.
Projektowany kabel należy układać w wykopie na głębokości 0,7 m na 10 cm posypce z piasku, linią falistą (długość kabla powinna być większa od długości wykopu o 3% ze względu na faliste układanie kabla). Następnie zasypać warstwą piasku o grubości 10 cm, warstwą rodzimego gruntu o grubości 15 cm, ułożyć wzdłuż całej trasy folię ostrzegawczą PCV koloru niebieskiego. W sytuacjach, gdy niemożliwe jest uzyskanie odpowiedniej głębokości oraz przy skrzyżowaniu lub obejściu podziemnym urządzeń dopuszczalne jest umieszczenie kabla na mniejszej głębokości pod warunkiem umieszczenia ich w rurze ochronnej. Przepusty i rury osłonowe powinny mieć średnicę nie mniejszą niż 1,5 średnicy kabla. Po wprowadzeniu kabla - rurę należy uszczelnić z obu stron termokurczliwą kształtką uszczelniającą. Minimalny promień zginania R kabla w zależności od średnicy zewnętrznej d wynosi R=15d dla kabla wielożyłowego.
W sytuacjach, gdy występuje grunt piaszczysty jest dozwolone układanie kabla bezpośrednio na dnie wykopu. Przed zasypaniem ułożonego kabla należy go zainwentaryzować, a następnie zasypać wykop. Plan projektowanej trasy kabla nN oraz schemat zasilania obiektu przedstawiają rys. nr 1 i 2.
Skrzyżowanie proj. kabla z istn. infrastrukturą techniczną wykonać w rurze ochronnej typ DVK 50 o długościach i w miejscach zaznaczonych na rys. nr 1.
Na kablu oświetleniowym, w odległościach co 10 m, przy rurach ochronnych oraz przy słupach założyć kablowe oznaczniki opisowe.
Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
W celu uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej oraz zabezpieczenia przeciw pożarowego projektuje się na dz. Nr 46, 63/2, 63/4 i 94 budowę odcinka sieci wodociągowej Dn 90 mm oraz budowę odcinka sieci kanalizacji sanitarnej Dn 200 i 250 mm wraz z przepompownią ścieków i przewodem tłocznym Dn 75 mm odprowadzającym ścieki do istniejącej kanalizacji tłocznej w dz. nr 46 na potrzeby istniejących zabudowań jak i działek budowlanych przeznaczonych pod zabudowę w miejscowości Stary Brześć Parcele, gm. Brześć Kujawski. Śieć wodociągowa została zaprojektowana w układzie pierścieniowym i uzbrojona w hydranty nadziemne HP 80 zgodnie z przepisami p.poż. oraz zasuwy odcinające poszczególne odcinki.

W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 12-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność częściowa w kwocie 980 000,00 zł – lipiec 2024 r.,
- płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1682640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2611592,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1682640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- roboty elektryczne,
- roboty wodno-kanalizacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1682640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.