Ogłoszenie z dnia 2023-01-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427405/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OBORNIKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631282493
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 17
1.5.2.) Miejscowość: Rogoźno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpoborniki.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdpoborniki.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdpoborniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be74abb-5f46-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Obornickiego w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427405/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2410.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka (nr inw. ZDP/582/6) na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie (nr inw. ZDP/580/13)
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Zamawiającego przez ok. 25 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 25 razy w sezonie zimowym 2022/2023 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Obornik.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 25 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 25 razy w sezonie zimowym 2022/2023 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: Zapewnia Wykonawca na terenie Gminy Oborniki.
3) Pług lekki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4) Ciągnik rolniczy + pług lekki
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego ciągnikowego Wykonawcy ok. 4 godz. dziennie 10 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
5) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 25 dni w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 293800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 25 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 25 razy w sezonie zimowym 2022/2023 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 25 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 25 razy w sezonie zimowym 2022/2023 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
3) Pług średni przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa średniego samochodowego Zamawiającego ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4) Ładowarka
Usługa dotyczy bieżącego według ustaleń i potrzeb ładowania środkami uszorstniającymi piaskarek z wykorzystaniem sprzętu Wykonawcy ok. 3 godz. dziennie przez okres 25 dni w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 265200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Piaskarka na samochodzie ciężarowym powyżej 5 t + pług lekki przy samochodzie
Usługa dotyczy usuwania gołoledzi przez sypanie piaskiem z solą z załadowaniem przy wykorzystaniu piaskarki Wykonawcy przez ok. 25 dni po 6 godz. dziennie oraz oczyszczania nawierzchni dróg z opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa lekkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 25 razy w sezonie zimowym 2022/2023 – materiał do sypania Zamawiającego.
Miejsce załadunku: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Obornikach, Rogoźno ul. Rolna 17.
2) Pług ciężki przy samochodzie ciężarowym powyżej 5 t
Usługa dotyczy oczyszczania nawierzchni dróg z ciągłych opadów śniegu z wykorzystaniem sprzętu pługa ciężkiego samochodowego Wykonawcy ok. 6 godz. dziennie 5 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 132600,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 8 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 4 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 4 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 39104 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Równiarka
Usługa z wykorzystaniem równiarki Wykonawcy przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) ok. 8 godz. dziennie 9 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 4 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
3) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 4 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 39000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapotrzebowanie na transport i sprzęt do zimowego utrzymania dróg na terenie administrowanym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Obornikach:1) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
2) Spycharka
Usługa przy zimowym utrzymaniu dróg (odśnieżanie) z wykorzystaniem spycharki Wykonawcy ok. 8 godz. dziennie 3 razy w sezonie zimowym 2022/2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Kudlak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385511239
7.3.3) Ulica: Wychowaniec 6
7.3.4) Miejscowość: Popówko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-606
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302388186
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92340,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92340,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302388186
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92340,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48384,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302388186
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302388186
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIMEX Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302388186
7.3.3) Ulica: Fabryczna 7
7.3.4) Miejscowość: Rogoźno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BIMEX SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Wolanów
- USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW BIURA RZECZNIKA PRAW OBYWATELSKICH
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.