eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneUtrzymanie zieleni miejskiej w Mieście Łaziska Górne (rabaty, parki, zieleń, wycinka, pielęgnacja) w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni miejskiej w Mieście Łaziska Górne (rabaty, parki, zieleń, wycinka, pielęgnacja) w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 323248000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6017b2b0-5e04-4e35-8720-77616c1411cf

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni miejskiej w Mieście Łaziska Górne (rabaty, parki, zieleń, wycinka, pielęgnacja) w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6017b2b0-5e04-4e35-8720-77616c1411cf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00032454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003890/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Utrzymanie zieleni miejskiej w Mieście Łaziska Górne (rabaty, parki, zieleń, wycinka, pielęgnacja) w roku 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00654937

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt1 ustawy Pzp w związku z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: PGKiM jest jednoosobową spółką Miasta Łaziska Górne. Wszystkie udziały w spółce stanowią własność Miasta Łaziska Górne, co oznacza, że w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zamawiający sprawuje nad Spółką kontrolę odpowiadającą sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami Spółki, co wynika z aktu przekształcenia PGKIM w Spółkę z o.o. Ponad 90% działalności Spółki dotyczy zadań powierzonych jej przez Zamawiającego. Spółka w latach 2021-2023 osiągnęła przychód łącznie 71 244 614,21 zł, w tym 66 240 869,81 zł stanowią przychody osiągnięte z działalności realizowanej na rzecz Miasto Łaziska Górne. Ciąg dalszy w sekcji IX informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 648125,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres zadań do wykonania:
- grabienie liści łącznie z wygrabianiem liści z żywopłotów razem 222 748 m2,
- odchwaszczanie ciągów komunikacyjnych w parkach razem 6 452 m2,
- koszenie trawników– parki - razem 243 408 m2,
- koszenie trawników - razem 133 287 m2,
- koszenie poboczy – razem 261 000 m2,
- koszenie nieużytków razem 329 100 m2,
- pielęgnacja krzewów – 200 szt.,
- pielęgnacja żywopłotów razem 4 420 mb
- zbieranie odpadów na bieżąco wraz z opróżnianiem koszy razem 2 990 szt.,
- zakup nowych koszy ulicznych – 10 szt.
- koszenie skwerów wraz z wywozem razem 43 938 m2,
- pielęgnacja skwerów razem 800 m2,
- wycinka drzew: łącznie 120 szt. drzew,
- frezowanie pni: łącznie 30 szt. pni,
- pielęgnacja grobów wojennych (28 szt.):
- Rabaty stałe pielęgnacja razem 5 541 m2,
- przekazywanie zebranych odpadów do instalacji zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach,
- inne prace oraz lokalizacje zlecone przez miasto nie ujęte w przedmiocie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699849,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 699849,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699849,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350001055

7.3.3) Ulica: Energetyków 5

7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-170

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699849,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ciąg dalszy informacji zawartych w sekcji III pkt. 3.1.1)
Przychód osiągnięty z działalności realizowanej na rzecz innych podmiotów w latach 2021-2023 wynosi 5003744,40 zł. Średni przychód osiągnięty przez Spółkę w ramach działalności realizowanej na rzecz Miasta Łaziska Górne w latach 2021-2023 wynosi 22 080 289,94 zł, co stanowi 92,98 % , natomiast średni przychód osiągnięty przez Spółkę w ramach działalności realizowanej na rzecz innych podmiotów w latach 2021-2023 wynosi 1 667 914,80 zł, co stanowi 7,02 %.
Wykazane powyżej łączne wielkości przychodów za lata 2021-2023 są zgodne z przychodami wykazanymi w Sprawozdaniach Finansowych za lata 2021-2023, Rachunek Zysków i Strat, pozycja A.I. Przychody netto ze sprzedaży produktów.
W związku z powyższym warunek zawarty w art. 214 ust. 5 ustawy Pzp został spełniony.
Spółka PGKiM spełnia wszystkie przesłanki z art. 214 ust. 1 pkt 11 lit. a-c ustawy Pzp, w związku z powyższym zastosowanie trybu postępowania jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.