Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00032459 z dnia 2021-04-14 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis systemu KSAT2000i
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis systemu KSAT2000i2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b55b8a-76b9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Serwis systemu KSAT2000i
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013335/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
COIG S.A. świadczy usługi serwisu systemu KSAT2000i wdrożonego w Gminie Knurów umową Nr ZP.34211-24/2008 z dn. 26.06.2008r. Udzielone licencje do poszczególnych modułów oprogramowania zabraniają Gminie wykonywania dekompilacji lub deasemblingu, modyfikacji oprogramowania, obejmujących wprowadzanie zmian do kodu aplikacji i baz danych, z wyjątkiem przypadków przewidzianych zawartymi pomiędzy stronami umowami oraz wprowadzania jakichkolwiek zmian lub usuwania fragmentów lub całości tekstu klauzul poświadczających prawa autorskie. Gmina uprawniona jest do korzystania z modułów KSAT2000 w zakresie wynikającym z ich charakteru i przeznaczenia, wyłącznie w siedzibie i na użytek własny, bez prawa dystrybucji, użyczania, wynajmowania, wydzierżawiania, udzielania dalszych sublicencji lub przenoszenia swych praw na osoby trzecie oraz umożliwiania eksploatacji w jakiejkolwiek formie przez osoby nieuprawnione. c.d. sekcja VI - Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT 2000i, w zakresie modułów wskazanych w projekcie umowy.2) W ramach usług serwisowych Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości funkcjonowania Systemu, a w szczególności do:a) dostosowywania Systemu do zmian prawnych wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w terminach określonych w projekcie umowy,b) informowania Zamawiającego, z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem o terminach i zakresie prac, o których mowa w pkt 2) lit. a),c) usuwania zgłoszonych Błędów Systemu,d) w przypadku aktualizacji Systemu, przekazywania Zamawiającemu drogą elektroniczną wykazu wprowadzonych zmian w stosunku do poprzedniej wersji Systemu wraz z ich opisem oraz instrukcji użytkownika, w terminie 14 dni od daty wprowadzenia aktualizacji Systemu,e) zdalne konsultacje dla liderów wydziałowych i administratorów lub przekazywanie drogą elektroniczną materiałów szkoleniowych oraz dokumentacji stosownie do wprowadzanych zmian określonych w ust. 1 pkt 1). 3) Pozostałe prawa i obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisuje dołączony do zaproszenia projekt umowy.4) Serwis świadczony będzie w okresie od 01.04.2021 r. - 31.03.2024 r.5) Za świadczony zakres umowy Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie miesięczne w kwocie ustalonej w trakcie negocjacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 272171512
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 819180,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2024-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-14 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Asysta techniczna i konserwacja systemu OTAGO
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
więcej: Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.