Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00318548/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-16
- 2023/BZP 00029944/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00030007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00030234/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00030354/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00030452/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00030465/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
- 2022/BZP 00026795/01 - Wynik z dnia 2022-01-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa środków czystości w 2022 r. do szkół z terenu Gminy Ropczyce, gdzie zastosowano podział
na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Ropczycach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365867845
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Krisego 1
1.4.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.4.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.4.4.) Województwo: podkarpackie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.4.7.) Numer telefonu: 172220277
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: barwinskap@zojoropczyce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jo.ropczyce.bip.gmina.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00032515
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00032036
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
5793,60
Po zmianie:
11017,09
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 2 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wystąpienie wojny na Ukrainie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Ceny jednostkowe wszystkich produktów wzrosły o 10%
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
986,90
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH DLA SP ZOZ w KRAŚNIKU
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych, myjących oraz pielęgnacyjnych
- Dostawa artykułów sanitarnych dla Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park w 2025 roku.
- Dostawy środków do dezynfekcji narzędzi
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Dostawa środków do dezynfekcji 2
więcej: Chemiczne preparaty toaletowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.